2020-06-24, 21:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrytoStocker
rothschild family

En av mina perps likaså f.d. vän sa Rothschild men även George Soros. Han har sagt olika saker inkluderat att han inte vet vilka som är bakom operationen.
Citera
2020-06-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Tror du att de som är ansvariga är med i något (speciellt) nätverk, kyrka eller sällskap? Det är en av de vanligaste frågor som ställs.

Alltså, jag har ställt frågan flera gånger förgäves men är hemskt intresserad i att veta. De har hört av sig till mig. Enligt vad jag har förstått vill de att jag tar hand om mig själv. De är mina vänner alltså. Kommer de någonsin kontakta mig f2f? Har du hört talats om något sådant? Har du ens hört talats om något fall där de har kontaktat mig? Jag blev väldigt förvånad över det.
Citera
2020-06-24, 21:29
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Nej, förutom att de är relativt högt uppsatta inom politiken. Jag skulle våga påstå att regeringen medveten gör såhär mot befolkningen och att det pågår någon form av samarbete mellan nationer. Det ser ut som att regeringsanställa får välja ut vilka de vill titta på, tex grannen.

Har du tänkt på vilka/vem som faktiskt anordnar operationen? Det är ju ett globalt fenomen & då torde det finnas en koppling. Alltså vilka är i toppen av GS/TI-pyramiden.
Citera
2020-06-24, 21:30
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrytoStocker
rothschild family

Nej, men om man skulle prata med dom så skulle de högst sannolikt känna till allt det här med GS och TI och sen fnissa lite åt alla konstiga utfall projektet har haft.

Har man en kompis med en högt uppsatt förälder inom politik eller något liknande så borde man fråga om det här och man kommer högst sannolikt bli förvånad över reaktionen och svaret du kommer få.
Citera
2020-06-24, 21:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel
Alltså, jag har ställt frågan flera gånger förgäves men är hemskt intresserad i att veta. De har hört av sig till mig. Enligt vad jag har förstått vill de att jag tar hand om mig själv. De är mina vänner alltså. Kommer de någonsin kontakta mig f2f? Har du hört talats om något sådant? Har du ens hört talats om något fall där de har kontaktat mig? Jag blev väldigt förvånad över det.

Att ha de som "vänner" kan likställas uppenbarligen till att ha psykopater & narcissister som "vänner" - eller vad får dig att tro att de vill dig "väl" & har agerat att göra ditt liv bättre i alla aspekter?
Citera
2020-06-24, 21:43
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Har du tänkt på vilka/vem som faktiskt anordnar operationen? Det är ju ett globalt fenomen & då torde det finnas en koppling. Alltså vilka är i toppen av GS/TI-pyramiden.

USA är högst sannolikt de som har utvecklat programmet, sen delar de med sig med andra demokratiska länder i någon form av samarbete. Så usas militär förmodligen, men med tanke på hur paranoida usa är rent generellt så misstänker jag att det som tom är involverade i det hela inte ens vet själva varför projektet finns. De beter ju sig så extremt vårdslöst mot folk så det måste finnas något bra argument från grunden till att det här utförs, de som stalkar tror väl mest att allt är på skoj och handlar om att driva med folk.
Citera
2020-06-24, 21:43
Medlem
Citat:
Att ha de som "vänner" kan likställas uppenbarligen till att ha psykopater & narcissister som "vänner" - eller vad får dig att tro att de vill dig "väl" & har agerat att göra ditt liv bättre i alla aspekter?

Nja, det är så min polare har förklarat det. Min gangstalking går ut på att jag ska bli den bästa versionen av mig själv.
Citera
2020-06-24, 21:50
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:

Nej de kontaktar aldrig någon, de vill driva dig till vansinne. Om nån hör av sig per telefon så är det inte dom, om du är osäker på hur de har hört av sig så har de kört igång V2K.
Citera
2020-06-24, 21:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nja, det är så min polare har förklarat det. Min gangstalking går ut på att jag ska bli den bästa versionen av mig själv.

Den uppfattningen har jag fått men ärligt talat så uppfattar goda människor det då de ser den goda sidan i allt. Det kallas för "Psychological projection" - alltså att du tror att andra tänker som du & att du skulle utföra "Gang Stalking" mot andra endast i gott syfte såsom "det är bra för hen i längden"-typ. Har du funderat på att psykopater är längst ifrån känslomässiga/högkänsliga ("empater") & att de är sjuka nog att ge sig på de som ser igenom psykopater/narcissister på 1 sekund?
Senast redigerad av RiktigTI 2020-06-24 kl. 22:26.
Citera
2020-06-24, 21:53
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:

Hela grejen går ut på att driva med folk och framkalla handling som aldrig skulle ha skett om de inte fanns. Lev normalt och agera aldrig utifrån deras manipulation så brukar GS minska.
Citera
2020-06-24, 21:53
Medlem
Citat:
Nej de kontaktar aldrig någon, de vill driva dig till vansinne. Om nån hör av sig per telefon så är det inte dom, om du är osäker på hur de har hört av sig så har de kört igång V2K.

Den enda erfarenheten jag har av V2K är när jag vaknade upp av meddelandet/tanken/rösten ”You are nothing more than an idiot inside your own mind”. Det var dem. Jag lovar, det finns ingen annan som skulle ha kunnat gjort det.
Citera
2020-06-24, 21:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Jag har fått underliga samtal i början av när mitt stalkande började bli öppen & medveten. Det hörs i deras röst & personlighet att det inte är normala personer. Likt att prata med autistiska eller psykopater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in