2017-06-07, 11:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Så det är så svårt ? Om ( Har ingen aning, blev bara förvånad då jag för kort tid sedan fick veta att personen var död och dessutom står med i samma GrK del som mig rörande palmemordet ) det varit något med en olycka som rubricering så kommer det inte heller att gå att söka i polisarkiv ?

Börjar nästan lukta seriemördare om detta gäng ....

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ett förslag kan ju vara att söka efter personen bland dödsannonser i lokala tidning eller DN/SvD. Då kan det dels framgå om personen dött "efter en tids sjukdom" eller hastigt, och ofta står även ledtrådar som "tänk på / skänk en gåva till Cancerfonden" eller liknande.
Fast helsäkert är det förstås inte...

Så tidningarna har låsta sökningar på sina egna sidor som inte går att googla på google ? Har testat namnet och dödsdatumet men får inte fram något, (annat än med Palme då )
Citera
2017-06-07, 12:12
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Som sagt tråden handlar inte om psykfallen. Det är ni som drar in dem hit med att nämna denna zertsetzung tortyr med olika diagnoser så att de får med det i samma sökning på google så ni borde starta en egen tråd med diagnoser som liknar bankrånoffer eller förföljelse diagnoser , medan jag prata om verkliga fall som är dokumenterade . Jag har redan redogjort , liknelser i tråden om vad jag varit med om och även nu 2015 då jag hittade anledningen så för att inte bränna ut mig på upprepningar så använd sökfunktionen.

Det finns ju inget dokumenterat fall som går att leda i bevis i Sverige? Eller vilket fall tänker du på? Det är ju bara misstankar från personer som känner sig förföljda av okända personer som kommit fram. De bevis som de pekat ut är bilder på okända människor de fotograferat inne i butiker etc som ingen känner igen.

Så det är inte känslan vi skall diskutera här, den är säkert helt sann och riktig för den drabbade utan vi vill diskutera hur vi kan leda GS i bevis i Sverige. Så vi kan väl börja från början? När och vad exakt var din fysiska trigger? Håll dig till det och inget annat, svävar du ut med att du faktiskt vet en massa etc så blir detta helt ogörbart. Det enda som inträffar är att folk inte tror på dig ö.h.t.

Förstår du mig?
Citera
2017-06-07, 12:17
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Det finns ju inget dokumenterat fall som går att leda i bevis i Sverige? Eller vilket fall tänker du på? Det är ju bara misstankar från personer som känner sig förföljda av okända personer som kommit fram. De bevis som de pekat ut är bilder på okända människor de fotograferat inne i butiker etc som ingen känner igen.

Så det är inte känslan vi skall diskutera här, den är säkert helt sann och riktig för den drabbade utan vi vill diskutera hur vi kan leda GS i bevis i Sverige. Så vi kan väl börja från början? När och vad exakt var din fysiska trigger? Håll dig till det och inget annat, svävar du ut med att du faktiskt vet en massa etc så blir detta helt ogörbart. Det enda som inträffar är att folk inte tror på dig ö.h.t.

Förstår du mig?

Om du företrädde en seriös grupp så skulle jag kunna fundera på att sända uppgifter till dig med mitt namn och offentliga uppgifterna, , men jag behöver bevis för den gruppen då först och sedan vara något jag skulle ha respekt för. Sökfunktionen visar dig vad jag skrivit , mycket liknelser men går att förstå vad som hänt.

Detta gäller alla men de får svara i tråden då min inkorg är full , pallar inte rensa nu .

Om vi säger din psykologiska kunskap är bara god till att lura dig själv med , så om du drar exempel på "två i rad står och stirrar på dig någonstans och du blir nojig" så ? Tortyren är bla psykisk så allt som du retar/ reagerar på används .
Senast redigerad av Harfager 2017-06-07 kl. 12:24.
Citera
2017-06-07, 12:31
Medlem
Citat:
Om du företrädde en seriös grupp så skulle jag kunna fundera på att sända uppgifter till dig med mitt namn och offentliga uppgifterna, , men jag behöver bevis för den gruppen då först och sedan vara något jag skulle ha respekt för. Sökfunktionen visar dig vad jag skrivit , mycket liknelser men går att förstå vad som hänt.

Detta gäller alla men de får svara i tråden då min inkorg är full , pallar inte rensa nu .

Jo, jag förstår din synpunkt men med liknelser och svävande beskrivningar gör ju att vi inte kommer längre när det gäller dig. Den enda som förlorar på det är ju du själv. Om det nu är så farligt som du beskriver är det väl bara bra du är så exakt du kan. Det hjälper ju även oss att hjälpa dig att bedöma om du inbillat dig vissa saker eller om alla/eller vissa saker är riktiga. De som håller på med GS vill ju inte att det skall komma ut, de riskerar ju långa fängelsestraff så skriv ner allt så man förstår och kan hjälpa dig. Då vågar ju ingen ev. GS röra dig sedan om du vittnat innan om vad som skett. Men allt du känner har hänt dig behöver inte vara sant. Du kan övertolka saker. Lite eller mycket eller allt. Det kan du bara veta om du synar det som skett så transparent som möjligt.

Så, vi kan väl börja från början. Låt det ta tid, ingen stress. Har det hänt så skall vi lista ut vilka det är och de vågar inte röra dig, har det inte hänt så får du komma till ro. Win/win deal eller hur?

Svara bara på mina frågor:

1) När exakt kände du dig förföljd första gången och när upptäckte du ett tydligt fysiskt bevis för detta?
Citera
2017-06-07, 12:35
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jo, jag förstår din synpunkt men med liknelser och svävande beskrivningar gör ju att vi inte kommer längre när det gäller dig. Den enda som förlorar på det är ju du själv. Om det nu är så farligt som du beskriver är det väl bara bra du är så exakt du kan. Det hjälper ju även oss att hjälpa dig att bedöma om du inbillat dig vissa saker eller om alla/eller vissa saker är riktiga. De som håller på med GS vill ju inte att det skall komma ut, de riskerar ju långa fängelsestraff så skriv ner allt så man förstår och kan hjälpa dig. Då vågar ju ingen ev. GS röra dig sedan om du vittnat innan om vad som skett. Men allt du känner har hänt dig behöver inte vara sant. Du kan övertolka saker. Lite eller mycket eller allt. Det kan du bara veta om du synar det som skett så transparent som möjligt.

Så, vi kan väl börja från början. Låt det ta tid, ingen stress. Har det hänt så skall vi lista ut vilka det är och de vågar inte röra dig, har det inte hänt så får du komma till ro. Win/win deal eller hur?

Svara bara på mina frågor:

1) När exakt kände du dig förföljd första gången och när upptäckte du ett tydligt fysiskt bevis för detta?

Om jag inbillar mig ? Jag har svarat dig, använd sökfunktionen.
Citera
2017-06-07, 12:41
Medlem
Citat:
Om jag inbillar mig ? Jag har svarat dig, använd sökfunktionen.

Jag ger upp att diskutera ditt fall känner jag. Men fenomenet är intressant. Finns det någon fler som känt sig förföljd av okända personer under en längre tid? Någon som har lust att berätta om exakt vad som skett?
Citera
2017-06-07, 12:45
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag ger upp att diskutera ditt fall känner jag. Men fenomenet är intressant. Finns det någon fler som känt sig förföljd av okända personer under en längre tid? Någon som har lust att berätta om exakt vad som skett?

Men det börjar väl inte med okända personer , hade du använt funktionen SÖK så hade du förstått . Det är ett par inlägg att gå igenom men jag känner din typ nu så därför , har du grupp seriös så kan jag berätta igen men med mitt namn ,annars sök funktionen .
Citera
2017-06-07, 12:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så tidningarna har låsta sökningar på sina egna sidor som inte går att googla på google ? Har testat namnet och dödsdatumet men får inte fram något, (annat än med Palme då )

DN har i alla fall en speciell sökmotor där man kan söka bland deras dödsannonser - hur det är bland lokalpress varierar säkert. Ett alternativ kan ju vara att bara kontakta dem och fråga....

http://www.dn.se/familj/dodsannonser/#/
Citera
2017-06-07, 12:54
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
DN har i alla fall en speciell sökmotor där man kan söka bland deras dödsannonser - hur det är bland lokalpress varierar säkert. Ett alternativ kan ju vara att bara kontakta dem och fråga....

http://www.dn.se/familj/dodsannonser/#/

Testade men kom på då jag slagit in namnet och fick 0 i resultat, att vederbörande hade nog bytt efternamn ( Hördes i samma Youtube inlägg jag fick veta att personen dött , och det bara runt 6 månader innan jag erfor en nära olycka med en person som jag förstått var en av de jag trodde då vänliga sidan )
Tack för länken ska vända mig till skm med personnumret nu och begära det jag kan få fram utöver rätt efternamn.
Citera
2017-06-07, 13:26
Medlem
Citat:
Men det börjar väl inte med okända personer , hade du använt funktionen SÖK så hade du förstått . Det är ett par inlägg att gå igenom men jag känner din typ nu så därför , har du grupp seriös så kan jag berätta igen men med mitt namn ,annars sök funktionen .

Du är medveten om att tråden är ca 400 sidor lång? Sammanfatta det du varit med om för nya läsare och så kan vi sedan försöka bena ut om GS förekommer eller inte med de bevis vi kan få fram. Är du inte intresserad av det så är det ok, men då kommer vi ju inte längre. Ingen som orkar läser igenom 400 sidor och försöka skapa sig en bild av det som hänt.

Någon som upplevt sig förföljda av några religösa samfund i Sverige eller ideela föreningar?
Citera
2017-06-07, 13:30
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Du är medveten om att tråden är ca 400 sidor lång? Sammanfatta det du varit med om för nya läsare och så kan vi sedan försöka bena ut om GS förekommer eller inte med de bevis vi kan få fram. Är du inte intresserad av det så är det ok, men då kommer vi ju inte längre. Ingen som orkar läser igenom 400 sidor och försöka skapa sig en bild av det som hänt.

Någon som upplevt sig förföljda av några religösa samfund i Sverige eller ideela föreningar?

20 sidor https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1024274
Citera
2017-06-07, 14:03
Medlem
Kandidater till potentiella stalkare finns det ju. Här läser jag om kristna fanatiker, bland annat om att NASA ljuger, planeten är platt etc. Det mesta är avgudadyrkan i deras ögon. Det krävs ju inte mycket fantasi för att tro att ett gäng troende skulle kunna samlas och vilja förfölja satans anhängare och i deras ögon rädda folk. Underlaget borde ju finnas bland dessa medlemmar som lever i en värld som är svart och vit. http://gospel.jesuslever.eu/category/flat-earth/

Men frågan är om de skulle gå så långt som att börja organisera stalking på folk de tycker är satans anhängare?

Vad kan vi ha mer för potentiella grupper som skulle i teorin kunna ägna sig åt GS? Obskyra Palmegrupper/privatspanare? De skriver ju ofta om att de är förföljda av Säpo etc. Kan de ha gått så långt att de börjar spana på sina egna spanare? Att det snurrat till rejält i huvudet på dem?

Motivet borde ju vara av privat karaktär. Något det gjort till ett livsmål. De borde ju ha svårt att hålla motivationen öppen annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in