2017-06-06, 13:38
Medlem
Den gode Arnstad försörjer sig på att se nazister och fascister över allt. Bland annat är SD fascister, dvs runt 20% av Sveriges befolkning.
Citera
2017-06-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Den gode Arnstad försörjer sig på att se nazister och fascister över allt. Bland annat är SD fascister, dvs runt 20% av Sveriges befolkning.

Jag tvivlar på att du var på Gotland samtidigt som Henke. Det verkar som om du först nu har upptäckt att karln ens existerar.
Citera
2017-06-06, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag tvivlar på att du var på Gotland samtidigt som Henke. Det verkar som om du först nu har upptäckt att karln ens existerar.

Hans existens har väl inte kunnat undgå någon som ser på tv och läser tidningar?
Citera
2017-06-06, 16:43
Medlem
Citat:

I kasernen Havde, malajer på våning 1, stridsvagnsbefäl våning 2 och pansarskytte befäl våning 3.
Citera
2017-06-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
I kasernen Havde, malajer på våning 1, stridsvagnsbefäl våning 2 och pansarskytte befäl våning 3.

Att du vet hur Havde ser ut invärtes bevisar inte att du var där samtidigt som Arnstad, och du har inte berättat något om Arnstad överhuvudtaget.
Citera
2017-06-06, 18:14
Medlem
Citat:
Att du vet hur Havde ser ut invärtes bevisar inte att du var där samtidigt som Arnstad, och du har inte berättat något om Arnstad överhuvudtaget.

Helt enkelt för att jag inte har något som helst minne av honom, svårare än så är det inte-
Citera
2017-06-06, 19:02
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Ryska kulaker är väl i stort sett samma ord
Knappast. Kulak betyder storbonde, rik, arbetsgivare.
Citat:
de flesta av skinheadsen var väl bara allra bäst på att vara bakfulla sägs det ?
Med tanke på att de allra flesta dött av sprit eller knark, så ja. det var rätt trasiga värdelösa människor tydligen
Citat:
Arnstad låter i och för sig som ett relativt nytaget namn, är det någon som har koll på när namnbytet kan ha skett ?
Tror det är norskt en eller ett par generationer tillbaka. Kolla i denna tråd!
Citera
2017-06-06, 19:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Arnstad låter i och för sig som ett relativt nytaget namn, är det någon som har koll på när namnbytet kan ha skett ?
Hans pappa, som var journalist, hette också Arnstad.
Citera
2017-06-06, 19:35
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Tråden handlar om Henrik Arnstad, inget annat.

Varför är du otrevlig mot mig? Diskussioner om vad Arnstads paraniona grundar sig i är omoraliskt enligt dig, men mobbning för Arnstads fysik, och påhopp mot andra FB-användare, är alltså helt okej?

Hepp.., du sa det !

"Det".., är vad han gemensamt med Stalin, paranoian !
Citera
2017-06-06, 19:39
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Det är tydligen några generationer gammalt.
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
Jag arbetade en tid ihop med Henrik Arnstads pappa Lennart (en mycket trevlig man, det kan nog alla på Aftonbladet intyga. Lennart var bl a bostadsreporter. Han sade att han som 16-åring varit det första fallet i den då nyinrättade Arbetsdomstolen.).

Lennart berättade en gång att en hans anfader kom från Norge. Vid flytten till Sverige ändrade han sitt efternamn från Ranstad till Arnstad, som han tyckte lät bättre. Lennart uttalade sitt efternamn Arn-s-t-ad om jag minns rätt, men i svenskan blir bokstavskombinationen st ofta till ett sch-ljud.
Citera
2017-06-06, 21:48
Medlem
Den smorde gav inte helt oväntat uttryck för oikofobi, nationaldagen till ära.

https://twitter.com/arnstad/status/871950821705097216

jag brukar ta Arnstad med en klackspark, men vilket obehagligt jävla svin han är.
Citera
2017-06-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdHominem
Den smorde gav inte helt oväntat uttryck för oikofobi, nationaldagen till ära.

https://twitter.com/arnstad/status/871950821705097216

jag brukar ta Arnstad med en klackspark, men vilket obehagligt jävla svin han är.
Ja, han är riktigt otäck. Kommer att tänka på detta:

Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst.
Hjalmar Söderberg, Doktor Glas, 1905.

Arnstad har alltså nått nivån där han på alla sätt försöker bli avskydd och föraktad. Så lågt har han sjunkit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in