Citat:
Ursprungligen postat av
Flesch
Hahaha! "Låt rätten döma, inte folket" finns inte en chans att det är hennes advokat som sagt så. Känner Latrin alldeles för bra för att veta vad som är önsketänkande och vad som är på riktigt. Som när hon får försvarande kommentarer på bloggen och alla låter misstänkt likt Latrins eget språk, exakt som detta advokaten nu ska ha sagt. Skulle vara intressant att veta vad NP faktiskt tycker och tänker om henne...
"Folk påstår att vi inte har lämnat in något intyg(...)" Vi? Suck... Latrin vill uppenbarligen få folk att tro att hennes advokat slåss för henne som om han vore O.J. Simpsons försvar när det i själva verket känns som han skäms fruktansvärt då hans klient inte dyker upp på sin rättegång.
Vet du vad Latrin? Jag tror du mår dåligt för att du faktiskt börjar greppa hur långt ner i skiten du satt dig själv. Att du är skuldsatt för livet och aldrig lär ha en chans att ta dig ur det tror jag dock inte att du förstår, du alldeles för dum för att fatta. Men jag tror du inser att det bara blir svårare och svårare att ljuga och att du själv börjar tvivla på att du lever the fancy life som du kallar det. Måste vara frustrerande för dig att en dag fatta att du inte tillhör den där öfvre medelklassen - men som sagt - du är dock för dum för att förstå vilket trashigt jävla lowlife du på riktigt är.
För 13 månader sedan skrev jag i tråden att det "ska bli jävligt intressant att följa detta skenande tåg". And the train skenar ännu...
Hon lever i en värld där hon aldrig gjort fel!
Den advokaten jag hade, sa att han va inte där för att få mig friad, han va inte där för att ljuga ihop något och använda lagboken på så sätt att jag skulle bli friad, han va där för att stötta mig, få mig att berätta det som va nödvändigt och hjälpa mig med de som jag ansåg vara felaktigt, jag nämnde en gång att "men vem som helst kan ju skickat det", då visade han mig direkt i ett förhör vad jag sagt och sa: "ska du hålla på och ljuga så kan du lika bra strunta i att ha advokat, eller åtminstone byt ut mig".
Ingen advokat jobbar så som Catrin påstår, det är bara hon själv som ska lösa intyg och liknande, sen ja kanske att hon lämnar de till sin advokat som skickar in det, men det är inget hennes advokat varit med och tagit fram, sånt får man lösa själv!