Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Nej, hon kommer aldrig att bättra sig och skulderna lär säkert växa plus ränta på det.
Desvärre är det här helt och hållet sanningen. Hon lär få skulder som hon aldrig någonsin kommer att kunna bli av med om hon inte snart börjar betala av. Räntorna kommer stiga mer och mer för varje år och till slut kommer du Catrin (ja, jag vet att du läser med här) att bli av med det du håller kärt. Du måste leva på existensminimum och allt annat kommer att tas ifrån dig, oavsett vad du gör. ¨
Du kan försöka byta namn eller rymma, men det kommer drabba dina barn väldigt hårt som kommer att få växa upp utan sin morsa som valde att lura oskyldiga människor och sedan försvinna. Skammen som dina barn kommer att uppleva är hjärtskärande. Hur kan du vara så egoistisk?
Mitt bästa tips till dig, Catrin Hedlund: Erkänn, börja betala av dina skulder and get clean once and for all. Folk hatar inte dig för dina handlingar, men folk hatar dig för dina lögner och för att du fortsatt nekar när hela världen vet om sanningen. Folk hatar dig för att du ljuger ihop dem sjukaste historierna som kan motbevisas på bara några sekunder. Du måste börja ta tag i dig själv och i ditt eget liv, för snart kommer verkligheten ikapp och jag tror inte den kommer att vara nådig.