Citat:
1. Nu blir jag positivt överraskad att du har ett så pedagogiskt spel bland dina favoriter. Kanske är det då snarare i din läsförståelse det brister, men det tror jag är en välvillig tolkning. Fortfarande har jag under alla omständigheter talat om 'åsikter och slutsatser' vs 'konkreta specifika fakta'.
Sen undrar jag hur du vet att barnen omöjligt kan ha lämnet en oriktig uppgift till sina föräldrar, och hur du vet att 'RS ljög för hela svenska folket i Expressen om den så kallade dagboksanteckningen'.
Jag ser det ändå som ett framsteg att du har specificerat dina anklagelser lite.
2. Jag har inte lagt ord i din mun, och jag har inte påstått att du nödvändigtvis anser mina inlägg vara 'OT'. Läs inlägget du svarade på ett par gånger till så kanske det klarnar.
3. Jag gör så gott jag kan för att vara ödmjuk, själv får jag snarare intrycket att du trivs i sadeln på dina 'höga hästar'. Jag hade ursprunligen inte för avsikt att bli stammis i tråden, men du (!) är en av de som lockar mig att stanna.
Sen undrar jag hur du vet att barnen omöjligt kan ha lämnet en oriktig uppgift till sina föräldrar, och hur du vet att 'RS ljög för hela svenska folket i Expressen om den så kallade dagboksanteckningen'.
Jag ser det ändå som ett framsteg att du har specificerat dina anklagelser lite.
2. Jag har inte lagt ord i din mun, och jag har inte påstått att du nödvändigtvis anser mina inlägg vara 'OT'. Läs inlägget du svarade på ett par gånger till så kanske det klarnar.
3. Jag gör så gott jag kan för att vara ödmjuk, själv får jag snarare intrycket att du trivs i sadeln på dina 'höga hästar'. Jag hade ursprunligen inte för avsikt att bli stammis i tråden, men du (!) är en av de som lockar mig att stanna.
Jag skulle önska att du åtminstone kunde sluta ljuga om vad jag sagt: jag lade i mitt inlägg inte till något jag inte redan har skrivit. Mina "anklagelser" (läs: konstateranden av fakta) har jag gjort många, många gånger i den här tråden.
Jag tror inte vi kommer längre i den här enformiga diskussionen. Du är ignorant och verkar märkligt nog inte så bekymrad över det. Du kan ingenting om ämnet, har inte sett dokumentären, har inte läst tråden, men tror dig ändå ha något att tillföra när du upprepar samma punkter som dragits upp och behandlats om och om igen av flertalet personer.
och jag ber om ursäkt