2017-05-26, 20:37
Medlem
spajjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartklubben
Mina like:s tog slut nu efter första testrundan här och vad ska man säga.
Hur ska en bra profilbild se ut egentligen? Om man kanske är fulsnygg då dvs. Se sammanspänd ut eller se ut som den lyckligaste skiten som vandrat på jorden?

Förstår inte riktigt hur det fungerar, om jag gillar en bild på någon måste det ändån inte vara en djävulsk tur om det råkar hitta mig och sen gilla det fotot?
Jag gilla f.ö bara bilder på tjejer som jag ser som möjliga. modell-foto går fetbort men inga matches ändån! Nu när handen ska ner i byxan känns det bara ännu ledsamare. Saludos

/ Klubben
Ha tålamod! Vad har du för bild just nu? Har du skrivit någon bio?
Citera
2017-05-27, 19:46
Medlem
WhaleMales avatar
Är det här riktiga tinder?

https://www.gotinder.com/contact

Så man inte skickar uppgifter till någon som inte skall ha dem.
Citera
2017-05-27, 20:42
Medlem
Typemynames avatar
första sommarsäsongen som jag är på tinder. svepar mina dagliga 100 men får inte alls mina vanliga 1-2 matchningar om dagen längre... är det alltid lika dött för er med? befinner mig i stockholm för övrigt..
Citera
2017-05-28, 02:31
Medlem
R.Bloodworths avatar
Alltså man har ju kommit lite till ro med att inte få några matchningar på tinder. Det som dock är störande är varje gång man är på krogen med vännerna (vilket är ofta) så ska de jämt prata om deras matchningar och även visa tjejerna dom matchar med, å så sitter man där och inser hur jävla bedrövlig man måste se ut haha
Citera
2017-05-28, 02:39
Avstängd
Adelaides avatar
Förstår inte grejen alls med att ignorera när den man matchat med skriver till en. Av typ 10 matchningar jag får så svarar kanske 4 av dessa när jag skriver till dem. Varför är det så?
Citera
2017-05-28, 14:43
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
första sommarsäsongen som jag är på tinder. svepar mina dagliga 100 men får inte alls mina vanliga 1-2 matchningar om dagen längre... är det alltid lika dött för er med? befinner mig i stockholm för övrigt..

Haha bara för det fick jag 3 icke-bot matchningar idag. Varav två skrev direkt
Citera
2017-05-28, 16:40
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Förstår inte grejen alls med att ignorera när den man matchat med skriver till en. Av typ 10 matchningar jag får så svarar kanske 4 av dessa när jag skriver till dem. Varför är det så?

Att 4 svarar av 10 skulle jag säga är sjukt bra. Du får alltså nästan svar av hälften av alla matchningar. Tycker inte det är så illa som det låter, tvärtom. Tror tjejerna har en hel del killar dom matchar med och alla killar har säkert skrivit ett meddelande...de tar väl sin tid.

ELLER så är dem bara ute efter bekräftelse om man ska vara lite pessimistisk.
Citera
2017-05-29, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Vi höll igång chattandet i 2 månader och hade ett mindre gräl, då jag ville träffas och kände mig friend-zoned och då kom det fram att hon aldrig förstod mina signaler.
Lite ironiskt, men tyvärr inte ovanligt, att man blir mer eller mindre friend-zoned på en dejting-app där konceptet bygger på att båda visat åtminstone ett litet intresse baserat på varandras yttre. Säger ju lite om skillnaderna mellan könen.

I övrigt är väl din beskrivning vad man drömmer om lite. Har själv kommit nära (ett x månader långt förhållande) från Tinder. I slutändan handlar det hela om tur; rätt swipe(s) på rätt tid och plats. Suck.
Citera
2017-05-29, 19:29
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Tinder+ försvinner va om man raderar appen om installerar om den?
Citera
2017-05-29, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Tinder+ försvinner va om man raderar appen om installerar om den?

Nej det är bundet till ditt konto inte appen. Logga in efter du installerat om appen så är du tillbaks.
Citera
2017-05-30, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide

För att de skriver till 100 andra samtidigt och du är en så kallad "reserv".
Citera
2017-06-02, 17:21
Medlem
Ska nog ge Tinder ett försök iaf, har faktist inte gjort det ännu :P
Men undrar bara hur det fungerar för man behöver ju ett facebook konto eller hur?

Duger det att bara skapa ett facebook konto utan att ha några vänner eller bilder på den?
Eller är din Tinder profil direkt kopplad till facebook profilen eller hur fungerar det?
Är bilderna du lägger på Tinder samma bilder på facebook, alltså delas dem mellan dessa två olika tjänster?
Ni förstår väll vad jag undrar över.
Alltså vill inte bara passera kraven för att skapa ett tinder konto utan vill ju ha framgång också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in