Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-26, 17:13
Avstängd
Alltså herre jävlar grabbar.. Jag vet inte vad f*n jag ska säga mer än att livet hade varit JÄVLIGT enkelt om jag vore bög.

Jag har inte jättemånga matchningar, (notera att jag har enkelt för tjejer irl pga min charm.)

Därav så ändrade jag så att killar syntes till, och jag matchar med VARTENDA kille. Alla skriver och är fett på. Helt vrickat. Skulle testa för att få allting svart på vitt då jag ofta blir uppraggad av gay snubbar när jag är ute också.

Skojar inte när jag fick 40 matchningar på raken sedan lade jag av, skämdes lite då det är oschyst av mig för de tror jag vill något. Men vad f*n betyder detta? Har aldrig hört att jag ser bögig ut, går bögigt eller what so ever, aldrig.
Citera
2017-03-26, 17:31
Medlem
Njorun-s avatar
Helt värdelös app. Nästintill omöjligt att hitta någon svensk på appen, bara massa araber och afrikaner verkar det som.
Citera
2017-03-26, 17:44
Bannlyst
Appen suger nu mera.
Citera
2017-03-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Njorun-
Helt värdelös app. Nästintill omöjligt att hitta någon svensk på appen, bara massa araber och afrikaner verkar det som.

Använder du den när du är i Afrika? Jag ser extremt få personer av annan härkomst än svensk. Kanske 1/100.
Citera
2017-03-26, 17:53
Medlem
ImAFlirts avatar
Jag är fullt medveten om effektiviteten och poängen med hela appen men jag kan inte låta bli att tycka hela fenomenet är sorgligt på något sätt. Speciellt när det används i grupp och man vill visa polarna vilka människor som dyker upp. Den selektiva processen... Det där som händer undermedvetet i verkligheten men som verkligen tar sig på ett annat sätt när det presenteras på detta sätt via en app. Vår primitiva mänskliga natur verkligen sätter sig framför oss på ett så tydligt sätt att man blir äcklad över ens egen natur.

Jag blir illa till mods, nästan lite smådeppig när jag ser min lillasyster sitta och kika efter snygga killar.
Jag antar att jag inte hör hemma bland oss människoapor. Nästan så att man äcklas över hur naturen fungerar ibland. Men man måste acceptera den om man vill leva ett liv utan lidande.
Senast redigerad av ImAFlirt 2017-03-26 kl. 17:58.
Citera
2017-03-26, 17:55
Bannlyst
Citat:
Är du tjej eller kille?
Citera
2017-03-26, 17:55
Medlem
Njorun-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Använder du den när du är i Afrika? Jag ser extremt få personer av annan härkomst än svensk. Kanske 1/100.

Nej, bor i en mindre ort i södra sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Är du tjej eller kille?

Kvinna.
Senast redigerad av Njorun- 2017-03-26 kl. 17:59.
Citera
2017-03-26, 18:02
Bannlyst
Citat:
Nej, bor i en mindre ort i södra sverige.

Kvinna.
Vad är det för fel på afrikanska killar och arabiska killar?
Citera
2017-03-26, 18:04
Bannlyst
Citat:
Dom är äckliga?
Ok. Visste att svenska tjejer är rasister. Men var öppna med det i verkligheten istället för att leka trevliga.
Citera
2017-03-26, 18:11
Medlem
Jag tycker appen har varit jävligt ostabil på senaste, typ får inloggningsfel lite då och då. Mitt i en konversation så loggas man ut o kan inte logga in på någon timme etc. Jävligt störande.
Citera
2017-03-26, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Jag är fullt medveten om effektiviteten och poängen med hela appen men jag kan inte låta bli att tycka hela fenomenet är sorgligt på något sätt. Speciellt när det används i grupp och man vill visa polarna vilka människor som dyker upp. Den selektiva processen... Det där som händer undermedvetet i verkligheten men som verkligen tar sig på ett annat sätt när det presenteras på detta sätt via en app. Vår primitiva mänskliga natur verkligen sätter sig framför oss på ett så tydligt sätt att man blir äcklad över ens egen natur.

Jag blir illa till mods, nästan lite smådeppig när jag ser min lillasyster sitta och kika efter snygga killar.
Jag antar att jag inte hör hemma bland oss människoapor. Nästan så att man äcklas över hur naturen fungerar ibland. Men man måste acceptera den om man vill leva ett liv utan lidande.

Att matcha med de snygga brudarna som du swipar höger och inte blir match men sen blir match på en fake snygg kille profil så är chansen att styra träff och ligga är lika minimal om det varit dig.

Så tro inte att snygga tio 10 killar får ligga från höger till vänster. Appen är numera överfull av brudar som är där för en annan sak dvs. Fylla sin vardag med bekräftelse och uppmärksamhet och boosta sin självförtroende genom att bara matcha med de och inget annat.

Jag själv blivit matchat med brudar som har lättklädda eller underkläder eller genomskinligt T-shirt utan Bh eller bara trosor och vem som helst skulle chansa att hon har lagt de där bilderna för att hon vill ligga men ta mitt ord och det inte är så utan bara för få suga åt sig all uppmärksamhet och bekräftelse.
Senast redigerad av fabrica 2017-03-26 kl. 21:27.
Citera
2017-03-26, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fabrica
Att matcha med de snygga brudarna som du swipar höger och inte blir match men sen blir match på en fake snygg kille profil så är chansen att styra träff och ligga är lika minimal om det varit dig.

Så tro inte att snygga tio 10 killar får ligga från höger till vänster. Appen är numera överfull av brudar som är där för en annan sak dvs. Fylla sin vardag med bekräftelse och uppmärksamhet och boosta sin självförtroende genom att bara matcha med de och inget annat.

Jag själv blivit matchat med brudar som har lättklädda eller underkläder eller genomskinligt T-shirt utan Bh eller bara trosor och vem som helst skulle chansa att hon har lagt de där bilderna för att hon vill ligga men ta mitt ord och det inte är så utan bara för få suga åt sig all uppmärksamhet och bekräftelse.
Varför fattar inte brudarna att den uppmärksamheten de får knappast är någon "grej"? En fet val får uppmärksamhet på stan. Sen finns det miljontals av sönderspacklade tjejer som anses snygga vid första anblicken av vilken kille som helst på stan...

En annan sak är det om det är en kille som är vältränad och är snygg som går på stan och får uppmärksamhet. För då är det något sällsynt. Men tjejer tror på allvar att den bekräftelsen de får är något som bara de får när vilken val som helst får uppmärksamhet bara man är tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in