2017-05-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Finns väl knappt någon som sabbat sin karriär så snabbt och så hårt som PE. Vad livnär han sig på idag tro?

Har sett honom i Skarpnäck några gånger. Sett rejält sliten ut. Verkar bo i ett hus som är ett liknande äldreboende som sköts av socialen tror jag och som har personal. Flera andra män är skrivna på samma adress så det kan tyda på att det är något "övervakat boende" eller vad det heter.
Citera
2017-05-24, 08:21
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceboknejtack
Jag fick se tråden nu om Pontus Enhörning han var en kompis till min kompis som jobbade på Taxi Solna 1982-? .

Taxi Solna fanns inte på 1900-talet!
Citera
2017-05-26, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Har sett honom i Skarpnäck några gånger. Sett rejält sliten ut. Verkar bo i ett hus som är ett liknande äldreboende som sköts av socialen tror jag och som har personal. Flera andra män är skrivna på samma adress så det kan tyda på att det är något "övervakat boende" eller vad det heter.

Det var som sjutton.
Förr i världen brukade han kuska runt i krokarna kring John Erikssongatan/Markelius-huset på Kungsholmen. Antar att han bodde i området. Fast det är iofs hundra år sedan.
Känner man över huvudtaget igen honom idag?
Citera
2017-05-26, 10:37
Medlem
Har han inte avtjänat sitt straff och är därmed fri från denna häxjakt a la FB?
Citera
2017-05-26, 10:53
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Så länge han inte är kemiskt kastrerad så är det förstås i allas intresse och barnens bästa att det hålls koll på honom.
Citera
2017-05-27, 05:07
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz

Nja, kan nog vara bra för småbarnsföräldrar att veta om dom får pedofilen Enhörning som granne.
Han har faktiskt gjort sig skyldig till ett av de vidrigaste brotten och kom alldeles för lindrigt undan enligt min åsikt.
Citera
2017-05-28, 10:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det här är en skvallertråd, alltså skvallras det.
Ja men det finns ju inte mycket skvaller bland de senaste inläggen utan bara några som vill visa sitt hat mot PE sen finns det väl betydligt värre pedofiler om man nu bums måste skriva ut sina åsikter här på FB hur mycket man hatar pedofiler..

Inte för jag har något till övers för någon pedofil men PE känns inte som typen som överfaller random granne och idkar pedofili.
Citera
2017-05-28, 18:25
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen

Tydligen är det under hans "toppar" när han medicinerar som han med ett lyckligt leende på läpparna berättar om sina planer på att göra comeback inom radion.
Citera
2017-10-07, 00:18
Medlem
Nabus avatar
Tydligen har han börjat dyka upp backstage på Norra Brunn och ge folk tips.

I podcasten Della Arte nr 41 berättar Albin Olsson en smårolig anekdot om det, 06:10-09:06 länk
Citera
2017-10-07, 12:52
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nabu
Tydligen har han börjat dyka upp backstage på Norra Brunn och ge folk tips.

I podcasten Della Arte nr 41 berättar Albin Olsson en smårolig anekdot om det, 06:10-09:06 länk

Ja, han verkar nu bli lite mer konkret i sina planer och drömmar om en storstilad comeback. Norra Brunn är tydligen inte den enda platsen där han setts stryka omkring.

Snart kanske vi hör honom i etern igen på bästa sändningstid?
Citera
2017-10-07, 12:53
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ja, han verkar nu bli lite mer konkret i sina planer och drömmar om en storstilad comeback. Norra Brunn är tydligen inte den enda platsen där han setts stryka omkring.

Snart kanske vi hör honom i etern igen på bästa sändningstid?
Och i en morgonsoffa hos Jenny S.
Citera
2017-10-07, 12:57
Medlem
Teleslingas avatar
Inneboende hos någon Eriksson. Vad är det för knepigt upplägg? Vem vill hysa denne man under sitt tak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in