2017-02-27, 22:48
Medlem
Antagonist88s avatar
Så hur går det för Pedofilen Pontus Enhörning egentligen? Min gissning är att han sitter ute i Saltsjö-boo och pillertrillar samt super skallen av sig.
Citera
2017-02-27, 23:15
Medlem
Hur gamla va flickorna som han tafsa på eller gjorde han mer ?
Citera
2017-02-27, 23:32
Bannlyst
Jag fick se tråden nu om Pontus Enhörning han var en kompis till min kompis som jobbade på Taxi Solna 1982-? .
Vi gick ut en del och det hamnade alltid på att dom ville träffa riktigt unga flickor.

Det kändes inte så att man ville ringa snuten snarare att man vill träffa brudar som man garanterat fick ligga med.
Det har gått 29 år sen jag träffade min kompis vi har setts på gatan ja vist.
Sista gången vi var ute ihop var 1988 och vi fick med oss 2 brudar alla var fulla och ville ligga.

Det var bara det att .et.. backade ur när kläderna började flyga det slutade med att jag fick hjälpa båda brudarna,
Dom var i vår ålder. Han satt och rökte kolla lite sen gick han hem. Jävligt konstigt? Ja han var nära vän med Pontus. E

Läser han det här så vet han vem jag är och det gör inget. Han är en snäll kille/ gubbe och bara han å jag vet vad som hände. Så dra ett PM

Att Pontus kunde hålla på i så många år är riktigt sjukt han gjorde saker redan då 1986 (tror) jag?
Citera
2017-02-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceboknejtack
Jag fick se tråden nu om Pontus Enhörning han var en kompis till min kompis som jobbade på Taxi Solna 1982-? .
Vi gick ut en del och det hamnade alltid på att dom ville träffa riktigt unga flickor.

Det kändes inte så att man ville ringa snuten snarare att man vill träffa brudar som man garanterat fick ligga med.
Det har gått 29 år sen jag träffade min kompis vi har setts på gatan ja vist.
Sista gången vi var ute ihop var 1988 och vi fick med oss 2 brudar alla var fulla och ville ligga.

Det var bara det att .et.. backade ur när kläderna började flyga det slutade med att jag fick hjälpa båda brudarna,
Dom var i vår ålder. Han satt och rökte kolla lite sen gick han hem. Jävligt konstigt? Ja han var nära vän med Pontus. E

Läser han det här så vet han vem jag är och det gör inget. Han är en snäll kille/ gubbe och bara han å jag vet vad som hände. Så dra ett PM

Att Pontus kunde hålla på i så många år är riktigt sjukt han gjorde saker redan då 1986 (tror) jag?

Du tror men vet inte. Bättre att vara tyst då.
Citera
2017-02-28, 00:15
Medlem
trickydicks avatar
Finns väl knappt någon som sabbat sin karriär så snabbt och så hårt som PE. Vad livnär han sig på idag tro?
Citera
2017-02-28, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Du tror men vet inte. Bättre att vara tyst då.

Jag kände att jag gjorde fel på samma gång jag sände. Ett förbättrat inlägg

Nää, jag vet inte men jag har festat med många grabbar sedan 1977 och så långt jag kan minnas tillbaka så har aldrig vuxet folk velat på ställen för 16åringar?
Det som gjorde att man inte tänkte nåt på den tiden var att man faktiskt låg med flickor under 16år på 70-Talet.

När jag gick i åttan och nian så låg alla dom snygga brudarna med killar som hade körkort en sak till 1977 så fanns mellanöl.
Men jag och mina polare var bara 15år. På det om jag hade kommit hem full så hade Pappa tagit min Zundap Ks 50

Jag har mina dubier över hans betende så mycket kan jag säga jag är 62a han var född i senare delen av 50-Talet och Han snackade om att vi skulle försöka med flickor ....

Nu skiter jag i det här jag har alltid haft ett motto vill du ligga gratis ragga då på kvinnor som kommer in på krogen som har pengar och får dricka.
Citera
2017-02-28, 00:53
Bannlyst
Roliga ställen jag fick hugg i Märsta

En sak till han var charmig och på den tiden så jobbade han på radio Stockholm han var älskad av så många det kan ingen ta i från honom. Men främst han var en vän till min vän jag trodde att vi skulle få komma in lättare på "roliga" ställen"

Jag blev tvungen att be om hjälp för att komma hem.
Senast redigerad av Faceboknejtack 2017-02-28 kl. 01:00.
Citera
2017-02-28, 18:02
Medlem
Citat:
Jag kände att jag gjorde fel på samma gång jag sände. Ett förbättrat inlägg

Nää, jag vet inte men jag har festat med många grabbar sedan 1977 och så långt jag kan minnas tillbaka så har aldrig vuxet folk velat på ställen för 16åringar?
Det som gjorde att man inte tänkte nåt på den tiden var att man faktiskt låg med flickor under 16år på 70-Talet.

När jag gick i åttan och nian så låg alla dom snygga brudarna med killar som hade körkort en sak till 1977 så fanns mellanöl.
Men jag och mina polare var bara 15år. På det om jag hade kommit hem full så hade Pappa tagit min Zundap Ks 50

Jag har mina dubier över hans betende så mycket kan jag säga jag är 62a han var född i senare delen av 50-Talet och Han snackade om att vi skulle försöka med flickor ....

Nu skiter jag i det här jag har alltid haft ett motto vill du ligga gratis ragga då på kvinnor som kommer in på krogen som har pengar och får dricka.

Var Pontus Enhörning en känd person på den tiden han ville gå på ställen med 16-åringar eller var det här innan han blev det?
Citera
2017-02-28, 18:52
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Så hur går det för Pedofilen Pontus Enhörning egentligen? Min gissning är att han sitter ute i Saltsjö-boo och pillertrillar samt super skallen av sig.

Det ryktas om att han hoppas på att en dag kunna göra comeback inom media.
Citera
2017-02-28, 19:01
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Då får han nog tala ur skägget om vad som överhuvudtaget skett först.
Citera
2017-02-28, 22:30
Medlem
Citat:
En sak till han var charmig och på den tiden så jobbade han på radio Stockholm

Radio Stockholm? Som ett extraknäck eller vadå, han jobbade nämligen på p3 under hela 80-talet
Citera
2017-03-01, 01:37
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Med sexuellt övergrepp på barn i bagaget bör han inte ha några höga förhoppningar.
Senast redigerad av Antagonist88 2017-03-01 kl. 01:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in