2017-05-23, 21:37
Medlem
Oldberrys avatar
Jag gillar förstasidan. Men när du trycker på Aktuella Ämnen eller går in i ett delforum känns det helknäppt.
Citera
2017-05-23, 21:37
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillBliSomFar
Nåt som jag ofta nämner jag är över 54år och jag kom in i det på en timme så jag hoppas inte att folk klagar
bara för att det är nytt? Hallå inse vad snabbt det går på sidan det är väl bra?

Men orsaken till denna nya layout har vi inte fått något vettigt svar på? Och legitimiteten är nog sann många "tunga" gubbar har redan skrivit här.

Alla som klagar på sin Webbläsare jag kör Duck and go

Testa att läsa första inlägget. Det förklaras hyfsat tydligt där tycker jag.
Citera
2017-05-23, 21:41
Medlem
loosecanons avatar
Ogillar skarpt. Sämre överblick. Allmänt rörig. Känns mobilanpassad!
Nä, tummen ned rakt av!
Citera
2017-05-23, 21:44
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Så kan man absolut göra men om man är i en tråd på +150 sidor är det tacksamt att kunna använda sökord OCKSÅ för att snabbt hitta den aktuella posten.

Säg att jag vill se vad X sa för tre år sen i tråd Y som nyligen blivit relevant igen men det enda jag kommer ihåg är frasen Z.
Då vill jag ju bara få upp detta i träfflistan, dvs träffar som pekar på inlägg i tråd Y av användare X med sökord Z
Det går inte att ha ett forum utan detta.

Så här kan du göra: https://anonimag.es/i/mina19f4e.png

För att hitta dina inlägg dvs.
Citera
2017-05-23, 21:44
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Hade det gått att använda "site specific" på den inställningen så hade det varit en kanonlösning, men som det är nu så sabbas ju alla andra sidor. Eller missar jag något?

Nackdelen är (precis som du skriver), att man får ta bort inställningen manuellt, när man går till någon annan sajt.

TILLÄGG

I praktiken så verkar inställningen funka bra på många (de flesta?) andra sajter.
Senast redigerad av Meiji 2017-05-23 kl. 21:53.
Citera
2017-05-23, 21:45
Medlem
zepofans avatar
Skrev om detta tidigare i tråden, men jag verkar vara ensam om att inte se om ett inlägg är läst eller oläst. Jag har samma grå ikon ( ett papper med vikt hörn) oavsett om jag läst inlägget eller inte.

Upplever detta på PC/Chrome
Citera
2017-05-23, 21:46
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Hade det gått att använda "site specific" på den inställningen så hade det varit en kanonlösning, men som det är nu så sabbas ju alla andra sidor. Eller missar jag något?

Nej, tyvärr är det så. Om du inte vill ha större font överallt, förstås.

Jag har dock gjort så eftersom det var svårt att läsa med den nya mindre fonten.
Citera
2017-05-23, 21:46
Medlem
Ziayas avatar
Jag gillar sjukt mycket.
Snabbt och bara fucking awesome.

Jag ger således mina komplimanger till de berörda. Utmärkt arbete och fräsch design.
Senast redigerad av Ziaya 2017-05-23 kl. 21:49.
Citera
2017-05-23, 21:48
Medlem
HUR HITTAR MAN "MINA CITERADE INLÄGG"?
Citera
2017-05-23, 21:50
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Lingstrom
HUR HITTAR MAN "MINA CITERADE INLÄGG"?

Man loggar in och använder "pilmenyn" längst upp till höger.
Citera
2017-05-23, 21:51
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Som representant för användargruppen "fattiga wt-knarkare" tycker jag inte om att nya formatet kräver mer datatrafik och nyare lur för att fungera optimalt.
Där har du en poäng.
Citera
2017-05-23, 21:55
Medlem
NorthPorts avatar
Klickar man på en tråd inne på övriga ämnen/äldre etc och sedan går tillbaka hamnar man på nyheter. Satan vad det är irriterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in