2017-06-12, 21:55
Medlem
Supergrymt att ni tog tillbaka sökrutan och dessutom gjorde den smartare.
Citera
2017-06-13, 06:34
Medlem
Laiskuris avatar
Jag har samma problem, som flera andra, att jag inte kan komma åt min kontrollpanel. Har testat rensa cookies och liknande.

Använder Android 7.0
Google Chrome version 58.0.3029.83
Citera
2017-06-13, 08:08
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laiskuri
Jag har samma problem, som flera andra, att jag inte kan komma åt min kontrollpanel. Har testat rensa cookies och liknande.

Använder Android 7.0
Google Chrome version 58.0.3029.83
Har du provat en annan webläsare? dator istället för mobil/platta?
Citera
2017-06-13, 18:47
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Hej!

Skulle det finnas möjlighet att ni gör ett tema som är riktigt mörkt? Jag tycker det är skitjobbigt för ögonen att läsa på Flashback när det är så här ljust.

Vill bara uppmärksamma er på det så ni inte gör teman i bara ljusa färger.

Tack.
Citera
2017-06-14, 04:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Hej!

Skulle det finnas möjlighet att ni gör ett tema som är riktigt mörkt? Jag tycker det är skitjobbigt för ögonen att läsa på Flashback när det är så här ljust.

Vill bara uppmärksamma er på det så ni inte gör teman i bara ljusa färger.

Tack.
Tror det kommer finnas ett nattema i framtiden det finns 3:eparts teman du kan använda tillfälligt sök i tråden
Citera
2017-06-14, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Att texten ska vara lättläst och att designen ska vara skapad så att man kan vara kvar i flera timmar är av högsta prioritet. Det är ganska många saker som ska funka, och vissa upptäcker man inte direkt. Vill ändå svara dig, och påpeka att din kritik gäller ett område som vi prioriterar högt. Det är uppenbart att den nya designen innehåller saker som påverkat upplevelsen negativt för vissa, och dessa saker planerar vi nu att åtgärda.

admin

Undrar hur länge måste "vi" vänta?
Citera
2017-06-14, 13:18
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag

Om jag tillåts spekulera tror jag inte att de är helt klara med alla saker riktigt än. Innan detta sker blir det vanskligt att börja skapa officiella teman då man givetvis måste ha en stabil grund att stå på. Det är det smått drastiska ändringarna som skett i tid och otid som får mig att tro detta samt det faktum att vissa delar av nuvarande temat är något av ett 'fulhack' ovanpå Bootstrap 3.

Det verkar också som att det finns begränsade resurser att tillföra för ändamålet vilket gör att det hela dröjer ytterligare. En annan möjlighet är att det också samtidigt sker löpande utvärderingar vilket givetvis tar en viss tid.
Citera
2017-06-14, 15:16
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag

Jag förväntar mig att vi ska kunna erbjuda möjligheten att byta typsnitt (läs: Verdana), ändra storleken på typsnittet (som används i inläggen), samt erbjuda ett flertal olika teman i slutet av denna vecka.

admin
Citera
2017-06-14, 15:59
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Jag förväntar mig att vi ska kunna erbjuda möjligheten att byta typsnitt (läs: Verdana), ändra storleken på typsnittet (som används i inläggen), samt erbjuda ett flertal olika teman i slutet av denna vecka.

admin

Ni bör fixa grunden först, den är lite väl 'spännande'. :)
Citera
2017-06-15, 00:51
Bannlyst
Citat:

admin

Ok ny design varför får man inte veta sånt? Jag är inte arg men jag loggade ut och trodde att nåt var fel.
Jag hittade inte var jag skulle skriva allt som stod lång tråd?

Nu sägar jag detta jätte snällt och lugnt hur kunde Ni tro att man kunde gilla att man var tvungen att scrolla upp för att få skriva i en tråd?
Enkel fråga från en en trogen medlem.
Citera
2017-06-15, 01:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harigapa

Nu sägar jag detta jätte snällt och lugnt hur kunde Ni tro att man kunde gilla att man var tvungen att scrolla upp för att få skriva i en tråd?
Enkel fråga från en en trogen medlem.
Hur menar du nu?
Citera
2017-06-15, 01:04
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hur menar du nu?
När man trycker "svara" så hamnar man längst ned på sidan där man ska skriva. Verkar vara nytt för idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in