2017-05-23, 18:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
BigFatCone tycker du inte att symbolen som syns bredvid trådar man skrivit i borde vara i en gladare färg t.ex. grönt eller blått?
Den hade absolut gärna fått ha en kraftigt avvikande färg men det är ändå inga problem tycker jag.
Citera
2017-05-23, 18:53
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Du tar i lite här alltså.
Att utveckla och förbättra saker som man råkar tjäna pengar på är inte alltid kommersialism.
Har du utbildat dig är du lika kommersiell som flashback är här, även om du tycker det du utbildar dig till är kul. Det betyder inte att det är något negativt.

Jag påpekade just att det inte är fel (läser du verkligen vad jag skriver?).

Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Jag ser att synen på utveckling mellan dig och mig är så gigantisk att det nog inte är någon mening att vi diskuterar, vi kommer aldrig övertala varandra, eller komma till konsensus.

Jag försöker inte övertala dig om något...
Citera
2017-05-23, 18:53
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlegendary
Varför har ni fortfarande inte fixat så att man får en "notification" när någon citerar en?
Du har inte Laidback-status (6 månaders medlemskap, 200 inlägg).
Citera
2017-05-23, 18:59
Medlem
Gubbelisas avatar
Nej, fyfan vad hemskt det ser ut nu som nån tidigare sa, ser ut som en mobilsida..

Varför ändra nåt som redan är bra? har aldrig förstått det.
Citera
2017-05-23, 19:00
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Sökfunktionen är inte ändrad på något sätt utan fungerar precis likadant som innan. Det är bara en layoutmässig förändring. Vi har alltså inte tagit bort några möjligheter.

Så här såg det ut tidigare:
http://i.imgur.com/jFk9h2R.png

admin4
Förstod du vad jag menade med kombinerad sökning?
btw
Just nu fungerar inte Sök över huvud taget.
Citera
2017-05-23, 19:00
Medlem
ganglere2s avatar
Trodde först att sidan hade laddats fel. Sedan gillade jag inte det nya. Fast efter en liten stund har man vant sig. Jag ser av någon anledning både "prenumerationer" och "nya prenumerationer" i menyn men de leder båda till det avsedda. Kör nog ändå ett retrotema om det kommer något och mitt gamla invanda mörkgrått.
Citera
2017-05-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Du har inte Laidback-status (6 månaders medlemskap, 200 inlägg).
Aha, visste inte det. Tack!
Citera
2017-05-23, 19:02
Medlem
hakros avatar
Sorry men jag gillar mer den förra designen jag är van vid.
Citera
2017-05-23, 19:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det glädjer mig att någon annan än jag gillar färgvalen för forumen. Älskar att "Politik Inrikes" är brun
Jag håller med, det var roligt. Sex är hot pink, hett rosa.
Det enda smolket i bägaren är väl att både Droger och Ekonomi är snarlikt gröna. Att droger är gröna, det förstår jag (cannabisblad etc) men är inte blått ekonomins färg?

Vidare är vetenskap också ofta grön i alla fall i spel.
Citera
2017-05-23, 19:03
Medlem
Vedträs avatar
Bara bättre är min reflektion. Gillar att ni gjort stilen renare, men behållt färgsättningen. Flashback har varit en välfungerande web 1.0 site - men man har saknat den tekniska kromen som de stora kommersiella siterna har. Hoppas ni kan förnya forumkonceptet på samma sätt som reddit och facebook gjort. Gillar trådformatet - men skulle va intressant o se hur trädkonversationer skulle fungera här.
Citera
2017-05-23, 19:06
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Snyggt! Framförallt färgvalet för varje forumskategori

PS, vill gärna navigera till sidnummer istället för föregående, framåt, först och sist.

Det kommer att fixas.
Citera
2017-05-23, 19:06
Medlem
beardbraids avatar
Som representant för användargruppen "fattiga wt-knarkare" tycker jag inte om att nya formatet kräver mer datatrafik och nyare lur för att fungera optimalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in