2017-05-20, 08:00
Medlem
Jag läste att mormodern sade hejdå till Kevin och hans kompis klockan halv två?Kevin skulle då gå hem till sin mamma som bodde i närheten?
Men han gick aldrig hem till sin mamma utan fortsatte leka med sin kompis och kompisens storebror?

Och han saknades inte förrän
på kvällen?

Jag förstår mig inte på det här tidsgapet.
Han var bara fyra år, hur kunde han få vara utomhus så länge utan att någon undrade var han var?
Jag förstår bara inte det här tidsgapet.
Visste inte mamman/pappan att Kevin gick från sin mormor halv två?
Trodde föräldrarna att han var kvar där?
Senast redigerad av Bervyl 2017-05-20 kl. 08:09.
Citera
2017-05-20, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Undrar hur de ska göra för att få den rätta sanningen gällande denna utredning. Helt ärligt det var 19 år sedan detta skedde.

90% av alla lösta fall idag är på grund av mobilen (den kan vi utesluta i denna förundersökning)
10% av alla lösta fall är genom vittnen (de kan vi också utesluta)

hur i i allsin dar ska man lösa detta? Onödiga resurser man lägger ner enligt mig.

Sen har jag tänkt på en sak hela tiden. Hur kan bröderna inte minnas något utav detta? Jag menar nekar dom att de befann sig på platsen när han mördades?
Pröva själv att försöka minnas en vanlig dag när du var 5 år. Minns du vad du gjorde dagen du fyllde 5 t ex?
Citera
2017-05-20, 08:14
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brokigare
Pröva själv att försöka minnas en vanlig dag när du var 5 år. Minns du vad du gjorde dagen du fyllde 5 t ex?

Sluta va en idiot. Någon händelse som denna måste man ju minnas. Jag minns flera händelser från när jag var liten. Tx när jag var 4 år spelades Champions League finalen mellan United och Bayernmunchen. Mamma tyckte ja var för liten för att vara uppe och kolla så jag fick spela in den och sedan sova för att sedan dagen efter kolla på den.

Det jag försöker säga är att stora saker som dessa minns man även hur liten man än är.
Citera
2017-05-20, 08:17
Bannlyst
Citat:
Sluta va en idiot. Någon händelse som denna måste man ju minnas. Jag minns flera händelser från när jag var liten. Tx när jag var 4 år spelades Champions League finalen mellan United och Bayernmunchen. Mamma tyckte ja var för liten för att vara uppe och kolla så jag fick spela in den och sedan sova för att sedan dagen efter kolla på den.

Det jag försöker säga är att stora saker som dessa minns man även hur liten man än är.
Är du helt jävla dum i huvudet?
Vad fan var det för stor händelse för dom om dom inte gjort det?????
Din jävla idiot.
Citera
2017-05-20, 08:17
Medlem
Exebulars avatar
Bröderna är oskyldiga t o m bortom all tvivel. Förstår inte ens att det längre diskuteras. Den som sett förhören och har eller har haft egna barn märker ju med en gång att pojkarna inte har en susning om vad som hänt. Varför dom inte avskrevs redan efter första förhören är en gåta.
Då är diskussionen om hur det kunde gå så här illa intressantare
Citera
2017-05-20, 08:18
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Är du helt jävla dum i huvudet?
Vad fan var det för stor händelse för dom om dom inte gjort det?????
Din jävla idiot.

Är du helt från vettet eller? De säger ju klart och tydligt att de befann sig där. Anledningen till att de blev misstänkta var väll på grund av att de sa att de befann sig där. Något måste man minnas. De blev inte misstänkta bara sådär.
Citera
2017-05-20, 08:24
Bannlyst
Citat:
Är du helt från vettet eller? De säger ju klart och tydligt att de befann sig där. Anledningen till att de blev misstänkta var väll på grund av att de sa att de befann sig där. Något måste man minnas. De blev inte misstänkta bara sådär.
Du är ju för fan mentalsjuk!
Men tala då vad du käkade den morgonen du kollade fotboll när du var 4, vad åt du till middag, vad gjorde du efter matchen?
Din dumme fan...
Citera
2017-05-20, 08:32
Medlem
Citat:
Men tala då vad du käkade den morgonen du kollade fotboll när du var 4, vad åt du till middag, vad gjorde du efter matchen?
Din dumme fan...

Men bröderna berättade det DÅ, i anslutning till när det hände.
Inte idag, 19 år senare.

Christians styvmamma var orolig över att Christian stryptes när han "lekte"
Kevin blev ju strypt.
Långsamt, som av ett barn
Citera
2017-05-20, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Men bröderna berättade det DÅ, i anslutning till när det hände.
Inte idag, 19 år senare.

Christians styvmamma var orolig över att Christian stryptes när han "lekte"
Kevin blev ju strypt.
Långsamt, som av ett barn
Var fan har du fått det ifrån?
Citera
2017-05-20, 08:36
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Din dumme fan...

Du såna som dig ska sitta bakom lås och bom. Antingen är du en jävla psykopat eller så trollar du. Läs vad jag skriver och få in det i skallen. Sluta argumentera emot som ett jävla missfoster din dåre.

När en sådan stor händelse sker då glömmer man inte det vare sig man är 5 eller 7 år gammal. Jag minns massor av tiden jag var 5-7 år gammal och det gör mina vänner med. VI är ungefär i samma ålder som grabbarna som är misstänkta.
Citera
2017-05-20, 08:43
Medlem
humor-mes avatar
Trollen i den här tråden asså, tror vi gör alla en tjänst om vi ignorerar dem totalt.

Såg förövrigt att någon frågade varför bröderna inte har samma efternamn. Kan de inte vara så att de tagit sin partners efternamn? Någon av bröderna hade väl en flickvän/fru(?)
Citera
2017-05-20, 08:46
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exebular
Bröderna är oskyldiga t o m bortom all tvivel. Förstår inte ens att det längre diskuteras. Den som sett förhören och har eller har haft egna barn märker ju med en gång att pojkarna inte har en susning om vad som hänt. Varför dom inte avskrevs redan efter första förhören är en gåta.
Då är diskussionen om hur det kunde gå så här illa intressantare
Ja den som sett programmen och inte fattat att grabbarna är oskyldiga måste vara totalt hjärndöd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in