2017-03-09, 13:17
Medlem
Var det inte interasistmen-anhängare som började skrika könsord till polisen och betedde sig som småungar, vilket fick interasistmen reagera och påpeka att de ej står bakom sina anhängares uttalanden?
Citera
2017-03-09, 17:18
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Var det inte interasistmen-anhängare som började skrika könsord till polisen och betedde sig som småungar, vilket fick interasistmen reagera och påpeka att de ej står bakom sina anhängares uttalanden?

Tror inte de vistas så mycket ute på gatan bland poliser vid kravaller.

Men de har kommit med olaga hot och uppvigling via FaceBook bland kommentarerna under IRM-artiklarna, där IRM känt sig tvungna att ta avstånd ifrån dem.
Citera
2017-03-09, 19:44
Medlem
Interasistmens Henrik Johansson har blivit mordhotad av en Robin via telefon. Henriks ryggmärgseffekt är att på Twitter vinna politiska poäng genom att försöka skuldbelägga Granskning Sverige för det:

Citat:
Inatt ringde Granskning Sverige lyssnaren Robin och förklarade att ha skulle skära upp mig framför min mamma

https://twitter.com/mrhenko123/status/839748071244320769

Jag är osäker på hur jag själv hade reagerat på ett riktat mordhot mot mig och min familj, men inte hade jag hastigt hållit interasistmen, eller några andra vagt associerade, ansvariga. Det är inte normalt.
Citera
2017-03-14, 14:48
Medlem
Arbetarbroders avatar
Ångående detta avsnitt: https://youtu.be/LEkf9bnu65E på YouTube med Henkoooo och Johan från Granskning Sverige

Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Hahaha! bland det roligaste jag hört på länge!

GS:s Johan Andersson bara förnedrade Henko. Hahaha!

Bra att vi även fick lite klarhet i den illegala MMA-verksamheten som Henko sysslade med i Avesta.
Roligaste är nog där nånstans mellan 3-5 min när Henkoooo ska bevisa för Johan att han visst har fått svar på sina frågor, och spelar upp slutet på ett gammalt avsnitt där Henkooo berättar att han ska gå och äta och lunch.
Och påstår att det är bevis för att han visst svarar på Granskning Sveriges frågor haha så otroligt kul

EDIT: minut 4 kommer hans bevis
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-03-14 kl. 14:57.
Citera
2017-03-14, 23:15
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ångående detta avsnitt: https://youtu.be/LEkf9bnu65E på YouTube med Henkoooo och Johan från Granskning Sverige

Roligaste är nog där nånstans mellan 3-5 min när Henkoooo ska bevisa för Johan att han visst har fått svar på sina frågor, och spelar upp slutet på ett gammalt avsnitt där Henkooo berättar att han ska gå och äta och lunch.
Och påstår att det är bevis för att han visst svarar på Granskning Sveriges frågor haha så otroligt kul

EDIT: minut 4 kommer hans bevis

En annan detalj som är helt tokigt också, och jag undrar faktiskt ifall Henko satt och funderade på detta.

Nu hävdade ju EXPO och vänstern att GS-Fabian var NS, en rasideolog och medlem i NMR.

Men det visar sig att GS-Fabian är en rasblandare! Hahahahahahaha!!!! Alltså jag dör! LOL!
Citera
2017-03-16, 16:46
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
En annan detalj som är helt tokigt också, och jag undrar faktiskt ifall Henko satt och funderade på detta.

Nu hävdade ju EXPO och vänstern att GS-Fabian var NS, en rasideolog och medlem i NMR.

Men det visar sig att GS-Fabian är en rasblandare! Hahahahahahaha!!!! Alltså jag dör! LOL!

Ja, de försöker sätta dit honom i Guilt by Association (eller "Svarte-Petter Karusellen" som Jonas De Geer på Motgift kallade det och är en väldigt bra svensk översättning på ordet) och då hoppar de över såna grejer, de är inte lite fräcka.
Och han ringer till "Johan" för fråga om "Erik"...

Men jag tycker Johan plockar honom väldigt bra, och framstår allt mer som en tjockis från överklassen som twitterhatar på arbetstid, gått kurs hos expo (och har en helt sjuk wall på Twitter: https://twitter.com/mrhenko123)

Sen detta, för mig bryter det mot vår svenska hederskultur att blanda in familjen oavsett vilken beef man har politiskt och det kanske är som Johan säger, att Henko bara gjorde detta för att hans fru är asiat.
Riktigt lågt är det iallafall.
Citat:
Henrik Johansson tvekade inte en sekund när Granskning Sveriges "Erik Johansson" blev uthängd med sin riktiga identitet. Det första som kom upp i Henrik Johansson vara att ringa Fabian Fjällings (Erik Johanssons) fru och barn för att förnedra familjens värdighet. Han hade kunnat få tag i Erik, hur lätt som helst i och med att han hade Eriks nummer. Men det var inte tillräckligt elakt att bara ringa Erik och säga att "jag vet att du heter Fabian".
Nej! Istället väljer han, med triumferande röst, att ringa Eriks desperata och livrädda fru. Direkt efter ringer han Eriks lilla dotter för att "lämna ett meddelande om pappa".
Citera
2017-05-04, 20:30
Medlem
de.Montforts avatar
Skjuter inte Henrik sig själv i foten. Vilka profiterar på dådet i Kronans skola och Breivik. Insamling för att fylla sin egna plånbok. Nu var det inte detta Lamotte gjorde och frågan som ställdes av Henrik är så skev att den inte går att bemöta. Varför Lamotte svarade får stå för honom. Själv har jag sagt inga kommentarer.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1029487360485371&id=210114715 755977
Citera
2017-05-19, 13:04
Medlem
de.Montforts avatar
IRM planerar att störa SD:s dag under Almedalen. Är det acceptabelt? Tänk om en organisation gick ihop för att störa S dag eller Vänsterpartiet. IRM är en organisation som stöds av public service och etablerad media.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1040670552700385&id=210114715 755977
Citera
2017-05-19, 13:37
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
IRM planerar att störa SD:s dag under Almedalen. Är det acceptabelt? Tänk om en organisation gick ihop för att störa S dag eller Vänsterpartiet. IRM är en organisation som stöds av public service och etablerad media.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1040670552700385&id=210114715 755977
Även S och LO stöder ju IRM ekonomiskt så det är givetvis sanktionerat. Man bör alltid påtala IRM:s politiska kopplingar. I övrigt förtjänar de föga uppmärksamhet.
Citera
2017-05-24, 20:57
Medlem
Thornhills avatar
Jag är politisk motståndare mot IRM och allt vad de står för. Dock brukar jag lyssna på deras podcast för jag är nyfiken av mig.

Det jag reagerar mest över är det ständiga tramset i podcasten. Aldrig direkt några argument. De kan ju sitta och fnissa i en timme åt att någon SD-medlem blivit utesluten. "*fnizz* Sen hade hon gillat Fria Tider på Facebook *lol*".

Det är sällan den nationella oppositionen håller på likadant i deras podcasts.

Citera
2017-05-25, 04:20
Medlem
Linguass avatar
Jag gillar felstavningen av "rasism" i domännamnet. Det säger en hel del om skribenternas intelligensnivå.

[Edit] Råkade gå in på sidan... Jävlar vilken ful och amatörmässig design. Hade dom inte råd att betala någon riktig programmerare till att sätta upp sidan eller? Herregud alltså.
Senast redigerad av Linguas 2017-05-25 kl. 04:26.
Citera
2017-05-25, 08:09
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Jag är politisk motståndare mot IRM och allt vad de står för. Dock brukar jag lyssna på deras podcast för jag är nyfiken av mig.

Det jag reagerar mest över är det ständiga tramset i podcasten. Aldrig direkt några argument. De kan ju sitta och fnissa i en timme åt att någon SD-medlem blivit utesluten. "*fnizz* Sen hade hon gillat Fria Tider på Facebook *lol*".

Det är sällan den nationella oppositionen håller på likadant i deras podcasts.

Totalt nonsens, precis som fettsäckens twitter. Tjockisen kommer från Avesta, inte direkt de intellektuellas stamort på jorden. De som pluggar vidare flyttar och de som har universitetsutbildning är sällan eller aldrig metallare.
Att nivån då blir gymnasial är inte så konstigt, bildningsnivån på de medverkande och umgänget är till 95 % gymnasieutbildade.
Iofs bättre utbildade än Schyffert och i klass med stassministern, men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in