Citat:
Ursprungligen postat av
OliverCromwell
En annan detalj som är helt tokigt också, och jag undrar faktiskt ifall Henko satt och funderade på detta.
Nu hävdade ju EXPO och vänstern att GS-Fabian var NS, en rasideolog och medlem i NMR.
Men det visar sig att GS-Fabian är en rasblandare! Hahahahahahaha!!!! Alltså jag dör! LOL!

Ja, de försöker sätta dit honom i Guilt by Association (eller "Svarte-Petter Karusellen" som Jonas De Geer på Motgift kallade det och är en väldigt bra svensk översättning på ordet) och då hoppar de över såna grejer, de är inte lite fräcka.
Och han ringer till "Johan" för fråga om "Erik"...
Men jag tycker Johan plockar honom väldigt bra, och framstår allt mer som en tjockis från överklassen som twitterhatar på arbetstid, gått kurs hos expo (och har en helt sjuk wall på Twitter:
https://twitter.com/mrhenko123)
Sen detta, för mig bryter det mot vår svenska hederskultur att blanda in familjen oavsett vilken beef man har politiskt och det kanske är som Johan säger, att Henko bara gjorde detta för att hans fru är asiat.
Riktigt lågt är det iallafall.
Citat:
Henrik Johansson tvekade inte en sekund när Granskning Sveriges "Erik Johansson" blev uthängd med sin riktiga identitet. Det första som kom upp i Henrik Johansson vara att ringa Fabian Fjällings (Erik Johanssons) fru och barn för att förnedra familjens värdighet. Han hade kunnat få tag i Erik, hur lätt som helst i och med att han hade Eriks nummer. Men det var inte tillräckligt elakt att bara ringa Erik och säga att "jag vet att du heter Fabian".
Nej! Istället väljer han, med triumferande röst, att ringa Eriks desperata och livrädda fru. Direkt efter ringer han Eriks lilla dotter för att "lämna ett meddelande om pappa".