Citat:
Ursprungligen postat av OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.
Jag stödjer hellre idioter än landsförrädare som ni. Hur kan ni inte skämmas när ni vill förstöra vårat land?
Kommer ni se tillbaka på Sverige om 50 år när det är total misär och säga att ni är stolta?
Jag ställer dig samma fråga, hur kan du inte rösta på SD eller SvP?