2012-11-23, 15:52
  #1
Medlem
Loomis avatar
Jag är lite förvånad att det inte redan finns en tråd om denna sida. Jag uppfattar den som ganska stor i opinionsbildandet mot SD.

Från sidan:

"”Inte rasist, men…” granskar Sverigedemokraterna och visar upp den outtömliga källa till humor och fasa som partiet, och deras företrädare, står för. Vi i redaktionen gör vårt allra bästa för att inte låta våra partipolitiska åsikter färga det vi skriver, därför är det också vår förhoppning att så småningom kunna utöka redaktionen med skribenter från flera olika delar av den politiska kartan. Antirasism har ingen politisk färg, det är vår starka övertygelse. Den har bara olika lösningar och det är vad vi kommer att sträva efter."

Jag tänkte vi skulle diskutera vad dom skriver om och även det som skrivs i på twittern @interasistmen.

Det senaste är att dom ondgör sig över att Ekeroth skickat bilder på avhuggna huvuden till en 15-åring, som svar på någon fråga om Islam. IRM tycker han skall avgå.

Själv undrar jag om IRM är frikyrkliga eller något? Vilken 15-åring har INTE sett avhuggna huvuden och värre saker 2012? Visste Ekeroth ens att han var 15?
Citera
2012-11-23, 16:19
  #2
Medlem
Fula Gubbens avatar
"Opinionsbildandet" mot SD består av 10 socialist-tjejer med bokstavsdiagnos, samt deras chilenska pojkvänner. Att det inte diskuteras beror på att det saknar betydelse.
Citera
2012-11-23, 16:26
  #3
Medlem
ChefRamsays avatar
Räcker inte tråden som du redan startat?
Kunde du inte samlat allt i en och samma trådstart?
Citera
2012-11-23, 16:42
  #4
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
"Opinionsbildandet" mot SD består av 10 socialist-tjejer med bokstavsdiagnos, samt deras chilenska pojkvänner. Att det inte diskuteras beror på att det saknar betydelse.

Haha, nuff said!
Citera
2012-11-23, 17:21
  #5
Medlem
Loomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChefRamsay
Räcker inte tråden som du redan startat?
Kunde du inte samlat allt i en och samma trådstart?

Ja, det borde jag. Den förra får gärna tas in i denna.
Citera
2012-11-23, 18:20
  #6
Medlem
Loomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
"Opinionsbildandet" mot SD består av 10 socialist-tjejer med bokstavsdiagnos, samt deras chilenska pojkvänner. Att det inte diskuteras beror på att det saknar betydelse.

Nämen några från expo (såklart) är väl inblandade?
Citera
2012-11-23, 18:39
  #7
Avslutad
Jag känner några som är med i den där gruppen som jag tycker är roliga att reta. De flesta i gruppen är unga tjejer som bor tryggt och inte vet hur världen igentligen funkar och ser ut. De är totalt otagbara för fakta.

De sover med nallebjörnar fast de är 25 år. Har glasögon och långt krulligt hår. Går på andra sidan gatan när det kommer ett gäng araber .
__________________
Senast redigerad av Borglig 2012-11-23 kl. 18:42.
Citera
2012-11-30, 15:45
  #8
Medlem
Loomis avatar
Dom har ju för fan 10.000 följare på facebook!

Fan oxå! Det innebär att dom når ut till ganska många med sin smörja.

Buh!
Citera
2012-12-06, 21:42
  #9
Medlem
OmneHomoMendaxs avatar
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.
Citera
2012-12-07, 18:23
  #10
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.
SD kan vara vilka jubelidioter som helst, så länge sjuklövern fortsätter med sin gigantiska inkompetens, finns det för många väljare inget alternativ. Det blir såhär när man ignorerar en fråga i 30 år och tror att problemen försvinner om man gräver ner huvudet i sanden. Att så fullständigt polarisera frågan som sjuklövern gjort, är det dummaste de kunde göra.

http://www.youtube.com/watch?v=y6dDMU_JfXw

Det nästan roligaste är att de flesta svenskar tror det är SD som är extremisterna, när det är de själva.
__________________
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2012-12-07 kl. 18:29.
Citera
2012-12-07, 18:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.

Att SD har pappskallar i sin medlemskader vet alla redan. Vi som röstar på SD gör det för att invandringspolitiken är heltokig, och vi struntar i om det så växer ut horn i pannan på Åkesson.
Citera
2012-12-07, 22:18
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.

Jag stödjer hellre idioter än landsförrädare som ni. Hur kan ni inte skämmas när ni vill förstöra vårat land?
Kommer ni se tillbaka på Sverige om 50 år när det är total misär och säga att ni är stolta?

Jag ställer dig samma fråga, hur kan du inte rösta på SD eller SvP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in