2016-12-21, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jag räknar med alla som varit med från början. Och ja, Tullgren från RG har skrivit artiklar åt IRM och IRM har nyligen promotat hans bok.

Någon Tullgren har ALDRIG skrivit för IRM. Du blandar ihop det med Researchgruppen.
Citera
2016-12-21, 17:49
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acolyle
Någon Tullgren har ALDRIG skrivit för IRM. Du blandar ihop det med Researchgruppen.

RG har jobbat ihop med IRM.
Citera
2016-12-21, 17:50
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Han anordnade MMA hemma i trädgården när mamma och pappa var bortresta, alkohol serverades med har jag för mig. Polisen kom dit och beslagtog alkohol och upprättade en anmälan, Henrik dömdes till böter vill jag minnas.

WTF?! Polisen blev alltså inblandade?

Då borde väl någon polisrapport eller anmälan vara tillgänglig.
Citera
2016-12-22, 07:56
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
WTF?! Polisen blev alltså inblandade?

Då borde väl någon polisrapport eller anmälan vara tillgänglig.
Ja, frågan är om det blev ting eller om han fick en ordningsbot direkt av polis.
Citera
2016-12-22, 09:14
Medlem
Citat:
Ja, frågan är om det blev ting eller om han fick en ordningsbot direkt av polis.
Dock icke henko
http://mmanytt.se/sverige/arrangoren-bakom-avesta-senap-mma-domd-till-dagsboter/
Citera
2016-12-22, 09:21
Medlem
Citat:
Allvarligt ja! Bor i mammas och pappas villa på Grytnäs gärde(Skogsbo) Avesta.

Och de bor också där?
Han jobbar inte eller? Han kan väl inte försörja sig på IRM eller?
Har han någon diagnos?
Citera
2016-12-22, 09:21
Medlem
Citat:
Han anordnade MMA hemma i trädgården när mamma och pappa var bortresta, alkohol serverades med har jag för mig. Polisen kom dit och beslagtog alkohol och upprättade en anmälan, Henrik dömdes till böter vill jag minnas.

Vilket år var detta?
Citera
2016-12-22, 09:27
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Och de bor också där?
Han jobbar inte eller? Han kan väl inte försörja sig på IRM eller?
Har han någon diagnos?
Försörjs av facket, anställd av LO, eller metall tror jag det är.
Citera
2017-01-04, 09:06
Medlem
Såg precis 3 företrädare från "Inte rasist men" på Tv4. Wow, vilka tomtar alltså...

Jag citerar Christopher Svanströmer:
"Jag tog illa vid mig av er rapportering av invandringskritiska. Ni kallar de invandringskritiker när de bör kallas rasister. Kalla en spade för en spade."

Med andra ord, tyck som mig eller var en rasism.
Finns det någon som tar sådana här människor seriöst?
I hans värld så kan det inte vara något fel på migrationspolitiken. De problem som har följt i massinvandringens spår får man inte uppmärksamma för då är det rasism.
Tala om att ha en svart/vit bild av kritiken gentemot massinvandringen.
Tala om att ha en Svart/Vit bild av problematiken med massinvandringen till Sverige.

Det här tankesättet är inget nytt fenomen i Sverige men jag hoppas verkligen att folk kan se problemet med att resonera som "InteRasistMen" gör.
Genom att inte diskutera problem som uppstår i samhället, så kan man inte hitta en lösning.
Citera
2017-01-04, 16:53
Medlem
Citat:
Försörjs av facket, anställd av LO, eller metall tror jag det är.

Han får även några slantar genom att skriva PK-goja åt ngn döende pappersblaska...kommer inte ihåg vilken. Sett ngnstans på fejan uppmaningar att anmäla honom till arbetsgivaren för hans otrevliga kommentarer till/om andra.
Citera
2017-03-07, 15:17
Medlem
Arbetarbroders avatar
Efter Eskilstuna-Kurirens och Bonniers via Expressen uthängning av Granskning Sverige så ringer frontfiguren på "Inte Rasist Men..." till GS "Johan" för nån jädra utfrågning.
..och det är den där gnälliga Maud Olofsson-dialekten som är ganska jobbig att höra och "Johan" verkar vara rätt trött på de där sossarna.

Från Granskning Sveriges YouTube-Kanal:
Publicerades den 6 mars 2017
Citat:
"Sedan Henrik Johansson startade "interasistmen" har SD gått från ca 4% till 27% i mätningar. Hans hat mot enskilda SD-politiker har inte hjälp. Det enda Henrik lyckats med är att förnedra enskilda människor, som råkat skriva av sig på facebook i affekt. Nu får han igen med samma mynt. Lyssna & njut på hela intervjun som Henrik Johansson inte vågade lägga ut, trots att han lovade att göra det.

Henrik Johansson tvekade inte en sekund när Granskning Sveriges "Erik Johansson" blev uthängd med sin riktiga identitet. Det första som kom upp i Henrik Johansson vara att ringa Fabian Fjällings (Erik Johanssons) fru och barn för att förnedra familjens värdighet. Han hade kunnat få tag i Erik, hur lätt som helst i och med att han hade Eriks nummer. Men det var inte tillräckligt elakt att bara ringa Erik och säga att "jag vet att du heter Fabian".
Nej! Istället väljer han, med triumferande röst, att ringa Eriks desperata och livrädda fru. Direkt efter ringer han Eriks lilla dotter för att "lämna ett meddelande om pappa
".

Länk:
https://www.youtube.com/watch?v=LEkf9bnu65E

Att blanda in någons familj på det sättet som han gjorde är på en nivå som är riktigt lågt.
Och sen att ställa frågor om "Guilt-by-Association" och hur frågar hur någon kan kritisera judarna med sin gnälliga röst..

Huuh..en timme långt. Det hade med fördel klippts ner.
Citera
2017-03-08, 22:17
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Efter Eskilstuna-Kurirens och Bonniers via Expressen uthängning av Granskning Sverige så ringer frontfiguren på "Inte Rasist Men..." till GS "Johan" för nån jädra utfrågning.
..och det är den där gnälliga Maud Olofsson-dialekten som är ganska jobbig att höra och "Johan" verkar vara rätt trött på de där sossarna.

Från Granskning Sveriges YouTube-Kanal:
Publicerades den 6 mars 2017

Länk:
https://www.youtube.com/watch?v=LEkf9bnu65E

Att blanda in någons familj på det sättet som han gjorde är på en nivå som är riktigt lågt.
Och sen att ställa frågor om "Guilt-by-Association" och hur frågar hur någon kan kritisera judarna med sin gnälliga röst..

Huuh..en timme långt. Det hade med fördel klippts ner.

Hahaha! bland det roligaste jag hört på länge!

GS:s Johan Andersson bara förnedrade Henko. Hahaha!

Bra att vi även fick lite klarhet i den illegala MMA-verksamheten som Henko sysslade med i Avesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in