Citat:
Ursprungligen postat av
praeteritum
Ja det sägs att SD är "rasister" och "främlingsfientliga" men titta på vilka som arbetar med din favoritsida interasistmen.se, under rubriken "Om oss":
Henrik Johansson
Christopher Gummesson
Magnus Esser Bengtsson
Simon Andersson
Linnéa Berghäll
Christopher Svanströmer
Simon Kjellberg
Jag ser inga namn som ser ut att härstamma från Afrika eller arabvärlden, ser du? Är det så att interasistmen.se-crew:en inte vill ha invandrare bland sina medarbetare? Är det ett gäng "rasister" och "främlingsfientliga" vi har att göra med kanske?
Jaha så man måste vara neger för att vara antirasist?
Konstigt.
Låter som att du inte får stå i klacken i fotboll om du inte är med i landslaget...
Det finns 200 andra siter med antirasister som har annan ansiktsfärg, dessutom kön och dessutom politiska åsikter.
Att du plockar ut en site på nätet och säger: "jaha... se här..."
Vad säger det?
Logiken borde då vara: "du får inte gnälla på invandringspolitiken om du inte är umgås och är vänner med invandrare..." Känner du inga blattar så har du ju inget att gnälla för..
Det är så lustigt med er köksbänks-tänkare är att ni tänker så sjukt kort så ni missar helheten.
Man kan bo på södermalm i stockholm och ogilla rasism och engagera sig i det.
Man kan även vara antirasist och bo i Tensta.
Man kan även vara rasist och bo i Tensta.
Och hudfärg och bakgrund ska ju inte spela nån roll om man är engagerad i interasistmen eller ej.