2017-05-17, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Teorier bara, men jag har lekt en gång i tiden också...
Tack för snabbt svar

Hoppas förövaren eller förövarna får ett långt fängelsestraff.
Citera
2017-05-17, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jag kan inte hålla med tyvärr. Det antyder på att det var planerat att hon skulle vara med sitt EX.

Han slängde ut sina polare från gården "helt plötsligt" (ena kompisens egna ord) och dom åkte därifrån. För mig verkar det mer som att han lyckats övertala henne att åka dit en sväng.

Så att det skulle vara nån sorts planerad maskopi att hon ska vara med Billy och festen är en täckmantel osv tror jag inte ett skit på. Finns för mycket som inte stämmer. Hon skulle hämtas från festen och så vidare.
Absolut tror jag att det var planerat, kanske tom om dom chattade med varandra natten innan via Spotify!

Han ville vara med henne, inte dom och han var ledaren!
Citera
2017-05-17, 23:57
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag tänker som du. Till advokaten och i förhören har han sagt att han är oskyldig. Så snapchat-bilden var inte en bekännelse utan handlade om hur hemskt det var att Tova var försvunnen. Bara ett spel för gallerierna.

Härligt någon som äntligen gnuggar geniknölarna lite. Frågan är när Pappan fick kontakt med Billy, då ingen annan saknade henne. De på festen trodde Billy var med henne och föräldrarna trodde nog i ett första skede att hon sovit hos en kompis / på festen.
Citera
2017-05-17, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Tack för snabbt svar

vad är långt för dig, mord dråp vållande till andras död. ingen vet ännu
Citera
Bannlyst
Citat:
Tack för snabbt svar

Oerhört sorligt speciellt i en lite ort, där betyder alla så mycket för varandra, i en storstad kommer och går alla hela tiden så ingen bryr sig egentligen.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nej troligen inte den för den har laddats ner av betydligt fler än vad Browndawg nämner och polisen har laddat ner den 7 ggr.

Browndawg kanske kan vara så vänlig att ge oss länken till den bilden hen menar.

Det är just denna bild. Jag har ingen annan. Men ser att den blivit ännu mer intressant för tidningar med mera under kvällen.
Citera
Medlem
Har det kommit fram än hur hon hamnade hos Billy?
Citera
2017-05-18, 00:02
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Nä. Och snälla om någon som läser detta vet hur fan hon tog sig till gården, så skicka ett meddelande till mig om ni inte kan skriva ut det här så tar jag hand om det. För det är en stor pusselbit som fattas i tråden som folk någonstans rimligen borde veta.
Citera
2017-05-18, 00:03
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Men det vet du väl inte till 100%? En bild kan ha skickats runt via PM utan din vetskap...

Det här är FB. Här är få saker hemliga. Du får "status" om du kan visa upp något. Ingen skulle ligga på en sån dyrgrip. Om de inte vågar visa upp bilden själva av rädsla för att bli igenkända, så skickar de den i ett pm till någon skribent i tråden. Nu kommer du att säga att det vet jag inte alks med säkerhet, men jag har varit här i olikas skepnader under 17 år och vet tågordningen här på Krim.

Har vi tur dyker bilden upp här eller så är bilden köpt av någon tidning som håller hårt i den.

Alla diskussioner om att jag har totalt fel får tas i pm med mig för att slippa gå OT.
Citera
2017-05-18, 00:03
Bannlyst
Citat:
Nej det har jag också undrat över, kan det vara hans två polare som skjutsat henne dit månne?
Citera
2017-05-18, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nä. Och snälla om någon som läser detta vet hur fan hon tog sig till gården, så skicka ett meddelande till mig om ni inte kan skriva ut det här så tar jag hand om det. För det är en stor pusselbit som fattas i tråden som folk någonstans rimligen borde veta.

Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Nej det har jag också undrat över, kan det vara hans två polare som skjutsat henne dit månne?

Förr eller senare så luskar nog polisen upp detta.
Citera
2017-05-18, 00:07
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Härligt någon som äntligen gnuggar geniknölarna lite. Frågan är när Pappan fick kontakt med Billy, då ingen annan saknade henne. De på festen trodde Billy var med henne och föräldrarna trodde nog i ett första skede att hon sovit hos en kompis / på festen.

Vad jag förstått så åkte föräldrarna till Billiys hus på söndagsmorgonen (Tova dök ju inte upp i simhallen). De slog sönder ett fönster för att ta sig in. De hittade inte Tova, så de åkte senare till ett annat hus som Billy brukar bo i. Han sa då att han hade ingen aning om var hon var. Hon hade varit hos honom, men tagit svarttaxi på kvällen till festen.

Senare under dagen skickade han sms till Tovas pappa och krävde ersättning för det kraschade fönstret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in