Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-17, 07:03
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det var ett kraftigt yttre våld samt tv reporterns miss imorse när man rapporterade en kropp återfunnits bland annat i sjön. <- dvs kroppsdelar

Sen får vi även ta i beaktande av mediumet Birkan Tore's förnimmelse där han påstod att hon finns på både land och i vatten.

Aldrig att hon e styckad, det är inte dom här byfånarna kapabla till.
Citera
2017-05-17, 07:04
Medlem
Browndawgs avatar
Är det någon som har koll på om det är idag häktningsframställan ska vara inne? Eller är det imorgon?
Citera
2017-05-17, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcantario
Det behövs ingen platshistorik. Telefoner har identiteter och ansluter sig till den mobilmast som ligger närmast med aktuell operatör. Flyttar sig telefonen kopplar den ständigt över till den mobilmast som ger bäst mottagning.

Absolut, men jag antar att precisionen borde vara bättre med tillgång till GPS-data. Speciellt om man kan letar efter en kropp i öppet vatten.

Hur som helst bör man fått en hel del information, samtal, sms, mm från killarnas telefoner.
Citera
2017-05-17, 07:11
Medlem
VolvoSonetts avatar
Det förvånar mig att de inte brutit ihop och erkänt än?
Vi snackar inte om några hårdhudade 1%.are här, utan väldigt unga småbusar.

Att köra a-traktor utan spärr och röka på, det är en sak. Att mörda , tiga och orka leva med det, det är det få som pallar...
Citera
2017-05-17, 07:17
Medlem
Jag tror pojkgänget styrts av denna Billy som mycket möjligt kan vara en form av psykopat, resten av kompisarna följer liksom på. Tesen stärks ju av att han misshandlat Tova tidigare.
Citera
2017-05-17, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett

Att köra a-traktor utan spärr och röka på, det är en sak. Att mörda , tiga och orka leva med det, det är det få som pallar...

Jag är nyss insatt i fallet men vad är det som har hänt ? Lite kort...
Citera
2017-05-17, 07:25
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:

Det kanske handlar om nyanser?
Polisen säger att samtliga nekar och vi skall då ha i åtanke att det handlar om mord.
Det kan mycket väl vara så att 1-2 av "gossebarnen" sitter och snyftar och snörvlar och pga nervsammanbrott även får läkarhjälp, samtidigt som de bedyrar att de inte dräpte Tova.

Två av de misstänkta kan ha brutit ihop totalt, samtidigt som de bedyrar sin oskuld vad det gäller mord och pekar ut den 3:e mannen.
Och den 3:e mannan blånekar till allt.

På ett torftigt polisspråk så kan "samtliga anhållna nekar" innebära så mycket.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Okej gött folk. Det här är ju lite sjukt? Han har på söndag lagt upp en bild på Instagram på sig själv och skrivit "Sjuk men lite rolig helg. Laddar om för ny vecka"

Jag såg detta först nu, någon hade lagt upp detta på Facebook. Han ska ha postat det i söndags.

Kolla min bild nedan. Han ser ju inte så berörd ut.

https://minfil.org/b6s7G9b9bc/Screenshot_20170517-072105.png
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Inte i dem trakterna tro mig, en djäkla massa fyllstyren också.
Blir man tagen så är det i stan, det finns knappt nån polis där uppe.
Jodå, pundare är kända, fördelen är få människor ger mindre anonymitet.
Citera
2017-05-17, 07:30
Medlem
Citat:

Det vet vi ju inte om någon av dem gjort. När det sker blir det väl en viss fördröjning innan det når media och oss. Det framkommer kanske vid häktningen (för de är inte häktade än va?) men annars tror jag inte polisen har någon jättebrådska med förhör dygnet runt nu när hon är hittad.
Kanske effektivare att låta dem sitta ensamma i en cell och jäsa lite.
Citera
2017-05-17, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Okej gött folk. Det här är ju lite sjukt? Han har på söndag lagt upp en bild på Instagram på sig själv och skrivit "Sjuk men lite rolig helg. Laddar om för ny vecka"

Jag såg detta först nu, någon hade lagt upp detta på Facebook. Han ska ha postat det i söndags.

Men Fyfan att skriva att helgen var sjuk men lite rolig....

Ville han halvt erkänna redan på Fb? Tyckte han kanske att det var lite häftigt det han gjort?

Vad jobbar människan men? Kan en sån person sköta ett jobb...
Citera
2017-05-17, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg

Om det hela inte tvärvänder och det visar sig att bjärven tagit henne så har vi nog ett framtida meme här.
I vilket fall så är det väl den bilden med den kontexten kvällspressen använder efter dom fallit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in