2017-05-17, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hon pratade ju med en kompis 21.30 när hon var på gården, så åtminstone en vän visste att hon var med Billy. Förmodligen fler för kompisen sa det säkert till andra.
Dom på festen var hennes täckmantel för att få vara med Billy!

Man kan tänka sig hur dom mår idag!
Citera
2017-05-17, 23:48
Medlem
Zebrauts avatar
Det där med Billy's snapchat... tror att han skickar den för att vilseleda, vet vi när han skickade det? Låter som att han försöker få det som att han fått reda på att Tova är försvunnen och att det är skitjobbigt att hon är borta. (Han vet självklart att hon inte lever längre men det låtsas han inte om) Har svårt att tro att han skickar en snapchat att hans liv suger men nu är ännu värre och antyder till att
han skulle gjort något.
Senast redigerad av Zebraut 2017-05-17 kl. 23:51.
Citera
2017-05-17, 23:49
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit

Japp och ljög för föräldrarna.
Citera
2017-05-17, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Det där med Billy's snapchat... tror att han skickar den för att vilseleda, vet vi när han skickade det? Låter som att han försöker få det som att han fått reda på att Tova är försvunnen och att det är skitjobbigt att hon är borta. (Han vet självklart att hon inte lever längre men det låtsas han inte om) Har svårt att tro att han skickar en snapchat att hans liv suger men nu är ännu värre.
Jag undrar om det ändå inte är så att han ej dödat henne men att hon dog med honom och att det är det han menar med att allt blev ännu värre ionm att han impulsivt gömde henne istället för att ring 112 när det hände!
Citera
2017-05-17, 23:51
Medlem
Citat:

Du verkar känna henne och Billy?
Eller är det dina teorier?
Citera
2017-05-17, 23:51
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ingen i tråden har en bild. Det finns ingen länk. Vi citerar bara aftontidningarna. Men där finns inte heller en bild.

Men det vet du väl inte till 100%? En bild kan ha skickats runt via PM utan din vetskap...
Citera
2017-05-17, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Du verkar känna henne och Billy?
Eller är det dina teorier?
Teorier bara, men jag har lekt en gång i tiden också...
Citera
2017-05-17, 23:53
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Det där med Billy's snapchat... tror att han skickar den för att vilseleda, vet vi när han skickade det? Låter som att han försöker få det som att han fått reda på att Tova är försvunnen och att det är skitjobbigt att hon är borta. (Han vet självklart att hon inte lever längre men det låtsas han inte om) Har svårt att tro att han skickar en snapchat att hans liv suger men nu är ännu värre.

Jag tänker som du. Till advokaten och i förhören har han sagt att han är oskyldig. Så snapchat-bilden var inte en bekännelse utan handlade om hur hemskt det var att Tova var försvunnen. Bara ett spel för gallerierna.
Citera
2017-05-17, 23:53
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Jag kan inte hålla med tyvärr. Det antyder på att det var planerat att hon skulle vara med sitt EX.

Han slängde ut sina polare från gården "helt plötsligt" (ena kompisens egna ord) och dom åkte därifrån. För mig verkar det mer som att han lyckats övertala henne att åka dit en sväng.

Så att det skulle vara nån sorts planerad maskopi att hon ska vara med Billy och festen är en täckmantel osv tror jag inte ett skit på. Finns för mycket som inte stämmer. Hon skulle hämtas från festen och så vidare.
Citera
2017-05-17, 23:54
Medlem
Enl min förståelse så hade inte Billy hållit på med droger på ett tag..
Citera
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Menar du den här bilden på en av de frisläppta?

https://minfil.org/b6s7G9b9bc/Screenshot_20170517-072105.png
Nej troligen inte den för den har laddats ner av betydligt fler än vad Browndawg nämner och polisen har laddat ner den 7 ggr.

Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nu har varje jävla större nyhetstidning samt Polisen laddat ner bilden på hans post jag lade upp. (Polisen 3 gånger).

Flashback at your service

Är det idag eller imorgon häktningsframställan ska vara inne på dessa tre misstänkta?
Browndawg kanske kan vara så vänlig att ge oss länken till den bilden hen menar.
Citera
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Jag undrar om det ändå inte är så att han ej dödat henne men att hon dog med honom och att det är det han menar med att allt blev ännu värre ionm att han impulsivt gömde henne istället för att ring 112 när det hände!

Om det vore fallet så borde Billy kontaktat 112 oavsett hur mycket narkotika han använt eller hade hemma. Hade jag råkat få en död person på nacken utan att jag gjort något så hade jag direkt kontaktat polis och berättat på plats hur det gick till. Hade nog fått sitta en dag i häktet och sedan släppas fri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in