Dagens match var en jävla pärs, igen.... Vi ägde matchen totalt i första halvlek och ändå lyckas HBK ta ledningen. Men underläget påverkade inte gubbarna utan dom fortsatte trycka på bra.
I andra halvlek så fortsatte övertaget fram tills vårat ledningsmål. Efter det så var det samma visa som det varit hela året, vi såg livrädda ut och HBK såg plötsligt ut som Real Madrid eller något. Mina nerver kommer inte klara många fler sådana här matcher.
Slutligen så undrar jag om Maholli verkligen skall fortsätta ifrågasätta varför han inte får spela så mycket? Han vann inga närkamper och avslutet han hade när han var helt fri var så dåligt så man plockade fram skämskudden.
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Upp till bevis för Sirius nu innan uppehållet och kort därefter. På pappret enklare matcher, varav majoriteten bör vinnas. Samtidigt är truppen i spillror. Med det sagt så är beröm på sin plats.
https://twitter.com/diljenotlu/status/864916633214746624
.................................................. .................................
När jag kikar på Pekings, AIKs, Häckens och Malmös schema så slår det mig att Djurgården och Sirius kan hämta hem en del poäng innan serien vänder. Inte för att jag tror att Sirius har något i en toppstrid att göra, men uppenbarligen kan laget liggaextremt bra till om fem omgångar...
Kollar man Häckens spelschema så ser det ändå rätt överkomligt ut med lag som AFC, Malmö osv.