Citat:
Ursprungligen postat av
Torshamn
Lennartsson framstår i intervjuer mer och mer som Pelle under sin tid i DIF. Det blir bara provocerande när nån gång på gång talar om bra spel, medan matchen man just bevittnat varit en regelrätt avgrund. Optimism? Förnekelse?
Låt gå för att Jörgen ska bort, men vad är det ni ser i Gren som får er att tycka att han är rätt man?
Jörgen är alltid positiv, äckligt är det, får fan spel när jag hör honom, har iofs aldrig gillat honom, sedan tycker jag som sagt att första halvlek var rätt bra, och ja, vi var helt ok även offensivt i första halvlek, tycker vi var bättre än DIF även där, även om det var en jämn halvlek, medans det gick käpprätt åt skogen när Kim typ blev vänsterforward, total hönsgård då, Björdal borde väl ha tagit över från Boman då, eller så borde Jörgen ha bytt in Martin, som hade kunnat hjälpa Emil.
Angående Gren så är hans track record när det gäller transfers ganska bra skulle jag nog säga, sett till kvalitén på spelarna, Jamie och Razak på minussidan, men inga Mané värvningar direkt, då dom inte var svindyra, och bland annat Haitam, Mads och Rieks på plussidan, han har en hög arbetskapacitet, det är inte direkt 40-timmars veckor han har haft sedans Martin fick kicken, jag tror han vågar och kan ta tuffa beslut, jag hoppas han vågar gå i mot styrelsen med Sosse-Frank i spetsen när det gäller Jörgen.