Citat:
Ursprungligen postat av
Butter200
Det är väl en egen tråd, i så fall. Om det varit före utredningen och mordet på Kevin kunde det kanske vara on topic i tråden och göra honom mer misstänkt. Men det är efteråt. Om det är så att han då blivit oskyldigt utpekad och hjärntvättad av polis och terapeuter så kan det ha gjort honom knäpp att tro att han är en mördare.
Försök till våldtäkt behöver inte vara ett särskilt grovt brott heller. Vet att jag blir halshuggen av feminazisterna nu men fallet Assange mfl mfl visar att våldtäkt och försök till våldtäkt är lite vad som helst i Sverige.
Jag tycker dock det är relevant i denna tråden med de argument jag lagt fram tidigare, till exempel utifrån ett kriminologiskt perspektivet. Det finns fler som tycker det är av intresse. Likväl de som inte tycker det är relevant.
Återigen, det här är en diskussionstråd på ett forum; inte en riktig polisiär utredning.
Om en moderator slår fast att det är OT så respekterar jag självklart det. Tills vidare tycker jag dock att vi som anser att det är en intressant aspekt har lika rätt att diskutera som ni.