Citat:
Jaså, var det så farligt? Då kanske du borde förtydligat exakt vad. Låt mig visa hur man citerar folks förolämpningar:Bara personpåhopp, raljeranden, trams, tjat och noll argument. Den här gången går du över gränsen för hur lågt man kan sjunka ner i en debatt. Spridning av grovt förtal. Sådant renderar bannlysning i vartenda forum, både digitala och i det verkliga livet. Inte endast Feminetik.
Citat:
Ser du?Har din doktor glömt att justera din bromsmedicin mot alzheimer?
Du är nu tjatigare, verbalt aggressivare och upprepar dig värre än någonsin. Likt en gammal grammofon som hackar på ett och samma ställe på stenkakan. Folk med den förrädiska hjärnsjukdomen har svårt med sitt abstrakta tänkande, utan tolkar på barnavis allting bokstavligt och har således försämrad förmåga att förnimma undertonerna, ironin och det outtalade i texterna.
Du är nu tjatigare, verbalt aggressivare och upprepar dig värre än någonsin. Likt en gammal grammofon som hackar på ett och samma ställe på stenkakan. Folk med den förrädiska hjärnsjukdomen har svårt med sitt abstrakta tänkande, utan tolkar på barnavis allting bokstavligt och har således försämrad förmåga att förnimma undertonerna, ironin och det outtalade i texterna.Jag vet att jag inte är snäll, men märkligt nog så kommer ni bara med svepande anklagelser. Jag förstår inte varför ni inte kan komma med konkreta exempel, det är ju så lätt. För mig i alla fall. Särskilt när det gäller dig lupac, som öser förolämpningar över folk i nästan varje inlägg du skriver.
Kanske beror det på att jag inte är en bölande lipsill som startar trådar om hur hemska ni är?
Citat:
Du har gått igenom alla konversationer? Som sagt; Jag är ingen doktor, men...
Jag har gått igenom alla dina konversationer med mig ända sedan starten och du har i så gott som varje inlägg inte presenterat ett enda sakligt argument. Så fort jag la fram fakta från diverse rapporter, då satte du igång att vrida och vända på vad jag skrivit.
Du har alltså gått igenom alla konversationer men kan inte ge några exempel. Vad ovanligt. Låt Celeno visa vägen, igen:
Citat:
Citat:
Förresten är det flera uppenbara felaktigheter, t ex att män får oftare cancer. Inte enligt Cancerfonden.
Citat:
I samma tråd ska du också bevisa för mig att pojkar inte alls missgynnas i skolan. Det gör du så här:
Citat:
Sen nämner du aldrig det examensarbetet igen...
Jag har förklarat för dig vad "pojkkrisen" beror på. Här är ett examensarbete som belyser olika förklaringar till "pojkkrisen" i skolan.
"Studien visar att orsaken till flickors högre betyg i alla skolans ämnen är att skolans system gynnar flickor mer än pojkar [...]"
"Studien visar att orsaken till flickors högre betyg i alla skolans ämnen är att skolans system gynnar flickor mer än pojkar [...]"
I denna tråd länkar jag direkt till manshatande tweets från kända personer. Du påstår att de är fejk. Ett av dina argument?
Här svarar jag en annan flashbackare att det inte ENBART är unga män som begår riskabla dumheter. Då känner du för att hoppa in. Med vilket intelligent argument då, kanske den nyfikne läsaren undrar. Jo:
Citat:
Många? Tror jag?Och så vidare. Och så vidare. Och så vidare.
Citat:
Som alla mina exempel både nu och i tidigare inlägg visar så är det snarare du som inte kan debattera.
Debattera emot kan du verkligen inte. Snarare käfta emot.
Men absolut, jag är också väldigt bra på att käfta emot!
Citat:
Men vad bra. Eller dåligt. ETT fall alltså. Då är vi överens om att det inte är ett bevis för lönediskriminering mot kvinnor nu, som du påstod? Du avslutade med en whoco, så jag måste ju anta att du var allvarlig
Det finns faktiskt ett fall som ledde till fällning
Citat:
Västra Götaland ingår också i polisregion Väst. Som jag skrev:
Från 2015 ingår Halland i polisregion Väst och saknar egen statistik.
Kan vi lämna diskussionen om Halland och våldtäkterna nu? Den var ju avslutad för länge sen.
Kan vi lämna diskussionen om Halland och våldtäkterna nu? Den var ju avslutad för länge sen.
Citat:
DU har däremot skrivit följande nonsens:
Och då har jag inte ens påpekat att statistiken du tog upp var från 2008 till 2011. Det är FÖRE 2015, om du inte visste det.
Jag gav dig en ärlig chans att bara skriva "Shit pommes frites, jag måste fått hjärnsläpp", men istället så fortsätter du ljuga och det är alltså numera ett monument över hur du debatterar.
Annars kan man ju alltid komma med följande pärla
I övrigt är jag medveten om att du googlar efter stöd för dina åsikter, och klistrar in här.