Citat:
Skarpt inlägg. Jag hoppas att jag en dag ska kunna skriva lika kärnfullt. Jag behöver fler ord för det jag vill ha sagt. Mycket bra sammanfattat av dig. Nu tar jag faktiskt inte dig på allvar. Ditt nick, din avatar och ditt sätt att skriva får mig att tro att du gillar att försöka provocera, alternativt har tappat bort en häst eller två.
Jag har själv klagat på OT i detta forum, saken är den att detta underforum inte är prioriterat. Jag tycker heller inte feminister verkar särskilt intresserade av topic, eftersom de vi ser debatterar här använder kvinnlig diskussionsteknik genom att skifta fokus, det finns många olika kort att dra där, för att hindra diskussion, de flesta går ut på att det är synd om kvinnor så de behöver inte ta ansvar.
Den attityden har aldrig gått hem här, flashbackare går inte på det. Det ser man inne på R&S också när någon prinsessa ber om att bli matad.
Och när inte offerkoftan funkar så blir man kallad rasist och nazist.
Och så ältas etymologi och metapedia i inlägg efter inlägg. Allt för att hindra diskussion om ämnet. Och just ja, diskuterar man varför feminister inte tar upp kampen - då heter det att man kör personangrepp.
Om skribenterna presenterar dagens feminister så är vi illa ute. För symptomatiskt för alla är att de vägrar ta ansvar. Liksom du gör, som klampar in här och har åsikter och inte tar ansvar för dina egna inlägg. Ni är som jättebebisar.
Det här med allas lika värde har gjort att vi släppt kraven på kvalitet i media, vem som helst kan komma till tals, och psykisk störning normaliseras.
Jag har själv klagat på OT i detta forum, saken är den att detta underforum inte är prioriterat. Jag tycker heller inte feminister verkar särskilt intresserade av topic, eftersom de vi ser debatterar här använder kvinnlig diskussionsteknik genom att skifta fokus, det finns många olika kort att dra där, för att hindra diskussion, de flesta går ut på att det är synd om kvinnor så de behöver inte ta ansvar.
Den attityden har aldrig gått hem här, flashbackare går inte på det. Det ser man inne på R&S också när någon prinsessa ber om att bli matad.
Och när inte offerkoftan funkar så blir man kallad rasist och nazist.
Och så ältas etymologi och metapedia i inlägg efter inlägg. Allt för att hindra diskussion om ämnet. Och just ja, diskuterar man varför feminister inte tar upp kampen - då heter det att man kör personangrepp.
Om skribenterna presenterar dagens feminister så är vi illa ute. För symptomatiskt för alla är att de vägrar ta ansvar. Liksom du gör, som klampar in här och har åsikter och inte tar ansvar för dina egna inlägg. Ni är som jättebebisar.
Det här med allas lika värde har gjort att vi släppt kraven på kvalitet i media, vem som helst kan komma till tals, och psykisk störning normaliseras.
Ja där sakfrågan tar slut, tar halmbyggena vid *hostdisciplina, lupac*
Samt trams om ditt kön, vilket bara avslöjar att deras argument är slut för länge sedan. De vet vilka de är. (Edit: eftersom deras kvinnliga teknik kläs av av dig, så måste de se dig som en förrädare för att kunna fortsätta ha lite hopp om att vinna debatter, och därför fortsätter den fulspelande kvinnomobben att håna dig. Fast det där tillvägagångssättet från deras sida har ju folk genomskådat för länge sedan. De får utvecklas som människor och återkomma med schyssta debattmetoder). Precis. Samhällets omhuldande skapar dessa jättebebisar som bara måste få ha tolkningsföreträde. Vilka som ska få vara ständiga offer, trots allt de säger och gör (läs: hatar män). Annars kan inte kampen fortgå. Allt motstånd gapar man ut om i MSM, och MSM låter prinsessorna ha allt detta välförtjänta motstånd "som bevis för hur mkt feminismen behövs". På så sätt bibehålls existensberättigandet elegant. Och nästa dag tillåts kampen/kvarnhjulen på det här sjuka sättet jobba vidare mot nya manshatarmål.
Här på FB märks det att det från feminazihåll finns en strategi som går ut på att dra ner nivån på diskussionen, så att slutresultatet ska bli "ja se här nu, vi är precis samma kålsupare så ni är inte bättre än oss". När man vet att man är torsk när vi snackar sakfrågor så är det den sista strategin att ta till/hoppas på. Allt för att inte tappa ansiktet inför de som följer tråden. Till varje pris slippa stå där i skamvrån med rumpan bar...skinkor så röda av allt pisk i sak.
Istället fjättrar man sig ilsket fast i sin rosa prinsesskolbänk och skriker dumma dumma dig, och ser då till att det inte ska gå att ställa den förvirrade jäntungen i skamvrån.
Era identitetssökande feminazirumpor står ändå nakna där i skamvrån, tro inget annat.
Och det är ingen vacker syn.
Senast redigerad av phare555 2017-05-11 kl. 18:00.
Senast redigerad av phare555 2017-05-11 kl. 18:00.

Va?! Står det inte i lagboken att vi kjolisar ska få silkesvantar på alla sajter?!