2016-07-16, 14:14
Medlem
Pansarveckets avatar
Du är en bigott lupac och Celenos analys verkar fullständigt korrekt.
Går det att få dig på andra tankar än genom att håna dig?
Ärlig fråga!
Citera
2016-07-16, 14:56
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Sverige är ett värdegrundskommunistiskt land.

Grupper som man inte får diskriminera: Invandrare, kvinnor, HBTQ-personer, muslimer, romer, judar.
Grupper som man får diskriminera: Män, svenskar.
Citera
2016-07-18, 15:32
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Vilket osammanhängande och obegripligt snömos. Omöjligt att reda ut ordtrasslet.
För dig, säkert.
Citat:
Halmgubbar igen! Jag har inte med ett enda ord yttrat något om att det är hudfärg och inte åsikter som räknas.
Jo, du skriver att för att spegla samhället så ska HUDFÄRG representeras. Du skrev inte att det ska vara folk med blandade ÅSIKTER, utan du skrev att det är HUDFÄRG som man ska gå efter.
Citat:
Däremot utländskt ursprung och det är en helt annan femma.
Åsikter sitter inte i ursprung heller
Citat:
Invånare med utländsk bakgrund kommer från alla möjliga länder som Danmark, Norge, Finland, Polen, Irak, Somalia, Marocko och Thailand m m. De från övriga nordiska länder är oftast ljushyade och blonda. Har de fel HUDFÄRG? Det är vidrigt av dig att prata om hudfärg istället för utländsk bakgrund. Nazistiskt också. Vår svenske "soldoktor" den ofta pepparkaksbrune Mikael Sandström har ju rätt hudfärg så det är väl därför han blev utvald av "rasräknarföreningen".
Snyggt att försöka få det till att det är JAG som pratar hudfärg när det är DU och rasräknarföreningen som tjatar om det hela tiden.
Citat:
Det var du som försvarade Pansarveckets praktgroda om att det dödliga våldet är överlägset störst i förhållanden mellan två kvinnor genom att länka till en artikel från Dagens Juridik.
Jag googlade och länkade till Wikipedia. Det var allt jag gjorde och det framgick till 100% av mitt inlägg.

För de som kan läsa, alltså.
Citera
2016-07-18, 17:26
Medlem
Pansarveckets avatar
Bjud på en snabbis:
Sargon law, a quickie!
Citera
2016-07-18, 17:28
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
För dig, säkert.

Jo, du skriver att för att spegla samhället så ska HUDFÄRG representeras. Du skrev inte att det ska vara folk med blandade ÅSIKTER, utan du skrev att det är HUDFÄRG som man ska gå efter.

Åsikter sitter inte i ursprung heller

Snyggt att försöka få det till att det är JAG som pratar hudfärg när det är DU och rasräknarföreningen som tjatar om det hela tiden.

Jag googlade och länkade till Wikipedia. Det var allt jag gjorde och det framgick till 100% av mitt inlägg.

För de som kan läsa, alltså.
För sista gången: jag har ALDRIG skrivit att HUDFÄRG ska representeras. Det är DU som tjafsat hela tiden om hudfärg. Jag har inte heller påstått att åsikter sitter i ursprung. Den där uttjatade Rättviseförmedlingen är förresten off-topic. Varför denna maniska besatthet? Du är helt fixerad vid "feminazis". Det är inget sunt beteende.

Nej, du länkade faktiskt också en annan artikel, nämligen Dagens Juridik i (FB) Mansfria zoner kan införas under festival i Göteborg. Sluta ljuga! Och läs ännu en gång mitt svar angående din länkade wikipediaartikel i (FB) Mansfria zoner kan införas under festival i Göteborg.
Citera
2016-07-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
http://www.svd.se/we-are-sthlm-inte-fler-ofredanden--fler-anmaler

Muslimska mäns sexövergrepp fungerar förvånansvärt bra i Svenskt klimat för att föra landet mot ett mer islamiserat samhälle. Sverige känns som en liten marionettdocka som reagerar rakt i famnen på islamismen.

Senaste är utspel från Göteborg stad där festivalen ska segregera kvinnor och män, likt många badhus har gjort.

De ska kalla de "trygga zoner" - för att understryka hur farliga män är.

Rätt väg att gå av Göteborgs Stad?
Överreagerar jag när jag drar liknelser till redan islamiserade samhällen?
Är det bra för den feministiska rörelsen när kvinnor behöver speciella behöver trygga zoner?

Jag tycker att man ska införa "Idiotfria" zoner, zoner där personer som kommer med dylika förslag inte kommer in.
Citera
2016-07-19, 02:53
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Om detta blir verklighet så är väl bästa steg att rekommendera att kvinnor bär täckande kläder när de inte är i en trygg zon.

Det verkar luta åt att Burqa och Niqab införs för samtliga kvinnor som vistas öppet i Sverige. När ska motståndsrörelsen störta dessa idioter som styr Sverige för tillfället ? Svenska folket väntar ivrigt på revolutionen.
Citera
2016-07-19, 09:17
Medlem
Celenos avatar
Citat:
För sista gången: jag har ALDRIG skrivit att HUDFÄRG ska representeras. Det är DU som tjafsat hela tiden om hudfärg. Jag har inte heller påstått att åsikter sitter i ursprung. Den där uttjatade Rättviseförmedlingen är förresten off-topic. Varför denna maniska besatthet? Du är helt fixerad vid "feminazis". Det är inget sunt beteende.
Är det mer eller mindre off-topic än Breivik?

Citat:
Det finns ingen "rasräknarförmedling". Däremot finns något som heter Rättviseförmedlingen vars syfte är att främja jämställdhet och mångfald. SVT strävar efter just det i svensk TV, de ska ju representera hela den svenska befolkningen genom att ha jämnare könsfördelning (ca 50/50) och ca 20 % av utländskt ursprung hos de som ska framträda i TV.

Rasräkning "främjar jämställdhet och mångfald". Rasräkning gör att de "representerar hela den svenska befolkningen".

Du är besatt av hudfärg och kön.

Citat:
Nej, du länkade faktiskt också en annan artikel, nämligen Dagens Juridik
I ett helt annat sammanhang!

Citera nu var jag har påstått något om lesbiska!
Citera
2016-07-19, 11:10
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Är det mer eller mindre off-topic än Breivik? Rasräkning "främjar jämställdhet och mångfald". Rasräkning gör att de "representerar hela den svenska befolkningen". Du är besatt av hudfärg och kön.I ett helt annat sammanhang!Citera nu var jag har påstått något om lesbiska!
Det är du som hela tiden tjatar om raser, hudfärg och kön i ditt "feminazi"-dravel. Du är värre än en gammal dement papegoja som upprepar samma sak om och om och om igen. Lägg av om du inte har något vettigt att säga.
Citera
2016-07-19, 12:34
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Det är du som hela tiden tjatar om raser, hudfärg och kön i ditt "feminazi"-dravel.
Ja, jag tjatar om att det är fruktansvärt att räkna folk utefter raser, hudfärg och kön.

DU däremot försvarar det.

Som en äkta feminazi.
Citat:
Du är värre än en gammal dement papegoja som upprepar samma sak om och om och om igen. Lägg av om du inte har något vettigt att säga.
Så länge feminazis har inflytande över samhället kommer jag att avslöja vilka rasister och fascister ni är.

Lite fler lupac-citat:

Skyller på barn:
Citat:
Den primära orsaken till den s k "pojkkrisen" i skolan beror på att pojkarna i sin uppblåsthet inbillar sig att de ändå får höga positioner i samhället.

Påstår att 18-åringar som tvingats ut i krig och får magen bortsprängd får skylla sig själva:
Citat:
Men faktum är att det är männens fria val. De startar självmant krig och många tar värvning

Din mogna debatteknik:
Citat:
Antifeminister ligger gärna på soffan i fosterställning. Med den stora babyblå snuttefilten lindad runt er hulkar ni av självömkan när ni inte får ha kvar era privilegier som ni haft i över fem tusen år av patriarkalt styre. När ni inte ligger på soffan och snuttar på den blå offerfilten sitter ni och tangentbordskrigar bakom datorskärmen och skriver av ert hat genom att posta ilskna inlägg till FB:s feministforum.

Och du glömde visst citera var jag sagt något om lesbiska.
Senast redigerad av Celeno 2016-07-19 kl. 12:36.
Citera
2016-07-19, 15:39
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ja, jag tjatar om att det är fruktansvärt att räkna folk utefter raser, hudfärg och kön. DU däremot försvarar det. Som en äkta feminazi. Så länge feminazis har inflytande över samhället kommer jag att avslöja vilka rasister och fascister ni är. Skyller på barn: Påstår att 18-åringar som tvingats ut i krig och får magen bortsprängd får skylla sig själva: Din mogna debatteknik:Och du glömde visst citera var jag sagt något om lesbiska.
Har din doktor glömt att justera din bromsmedicin mot alzheimer? Du är nu tjatigare, verbalt aggressivare och upprepar dig värre än någonsin. Likt en gammal grammofon som hackar på ett och samma ställe på stenkakan. Folk med den förrädiska hjärnsjukdomen har svårt med sitt abstrakta tänkande, utan tolkar på barnavis allting bokstavligt och har således försämrad förmåga att förnimma undertonerna, ironin och det outtalade i texterna.

Jag tycker också att det är fruktansvärt att räkna folk utifrån raser, hudfärg och kön. Feminister förespråkar att alla människor OAVSETT kön, etnicitet, hudfärg, sexuell läggning m m ska ha samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter.
Citera
2016-07-19, 16:13
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Har din doktor glömt att justera din bromsmedicin mot alzheimer? Du är nu tjatigare, verbalt aggressivare och upprepar dig värre än någonsin. Likt en gammal grammofon som hackar på ett och samma ställe på stenkakan. Folk med den förrädiska hjärnsjukdomen har svårt med sitt abstrakta tänkande, utan tolkar på barnavis allting bokstavligt och har således försämrad förmåga att förnimma undertonerna, ironin och det outtalade i texterna.
Jag verkar inte vara ensam om att missa dina underfundiga skämt och ironin i dina inlägg.
Citat:
Jag tycker också att det är fruktansvärt att räkna folk utifrån raser, hudfärg och kön.
Ändå käftar du emot och pratar väl om Rasräknarföreningar och apartheid-ideologier.
Citat:
Feminister förespråkar att alla människor OAVSETT kön, etnicitet, hudfärg, sexuell läggning m m ska ha samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter.
Jaså, det säger du! Men vilken tur!

Puh, jag var nästan orolig där ett tag!

Jag tänkte att en ideologi vars utövare skriker högt att man ska HATA en grupp och påstår att alla problem i världen beror på denna grupp och förespråkar att en annan grupp ska få särskilda privilegier enbart baserat på gruppens gener, att den ideologin var en fasansfull och hatisk ideologi.

Men där ser man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in