Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Har din doktor glömt att justera din bromsmedicin mot alzheimer?

Du är nu tjatigare, verbalt aggressivare och upprepar dig värre än någonsin. Likt en gammal grammofon som hackar på ett och samma ställe på stenkakan. Folk med den förrädiska hjärnsjukdomen har svårt med sitt abstrakta tänkande, utan tolkar på barnavis allting bokstavligt och har således försämrad förmåga att förnimma undertonerna, ironin och det outtalade i texterna.
Jag verkar inte vara ensam om att missa dina underfundiga skämt och ironin i dina inlägg.
Citat:
Jag tycker också att det är fruktansvärt att räkna folk utifrån raser, hudfärg och kön.
Ändå käftar du emot och pratar väl om Rasräknarföreningar och apartheid-ideologier.
Citat:
Feminister förespråkar att alla människor OAVSETT kön, etnicitet, hudfärg, sexuell läggning m m ska ha samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter.
Jaså, det säger du! Men vilken tur!
Puh, jag var nästan orolig där ett tag!
Jag tänkte att en ideologi vars utövare skriker högt att man ska HATA en grupp och påstår att alla problem i världen beror på denna grupp och förespråkar att en annan grupp ska få särskilda privilegier enbart baserat på gruppens gener, att den ideologin var en fasansfull och hatisk ideologi.
Men där ser man.