Nej, det är han inte. Kan du nämna en enda psykolog som hyllat SÅC efter att hans inblandning i Quick-skandalen avslöjats?
ingen vågar uppträda öppet idag, men de finns bland dem med den riktigt djupa kunskapen och förståelsen...de riktiga psykologerna, som inser männsikans skörhet och hur barntrauma slår igenom i vuxen ålder.
ingen vågar uppträda öppet idag, men de finns bland dem med den riktigt djupa kunskapen och förståelsen...de riktiga psykologerna, som inser männsikans skörhet och hur barntrauma slår igenom i vuxen ålder.
inser du väl att jag inte kan lämna ut dessa namn på FB. Men där finns ju gott om folk som skrivit saker ihop med honom, och de lär väl inte ha något emot honom skulle jag tro.
inser du väl att jag inte kan lämna ut dessa namn på FB. Men där finns ju gott om folk som skrivit saker ihop med honom, och de lär väl inte ha något emot honom skulle jag tro.
Du kan inte lämna ut några namn eftersom det inte finns några namn.
Detta handlar inte om pengar! Tror du att om du blev oskyldigt dömd för mord att pengar skulle vara det viktigaste? Det skulle det självklart inte vara.
det står att hon i förhör erkänt att de sagt det när de kom hem, klart det kan vara lite otydligt när hon är på psyk, men där har nog såc med sina kunskaper löst även hennes ångest så att hon tydligt insett sanningen
Självklart finns det en förundersökning, vilket jag försökt förklara för dig. Det har inget med det de skriker om i din text. Detta är ett mord och ALLT material som rör polisens arbete finns i förundersökningen. att man sedan kommer fram till att brottslingarna är omyndiga och inte kan straffas är en helt annan sak. Åklagaren hade dock kunnat göra en bevisprövning
Nej nej och åter NEJ. Det finns ingen förundersökning i juridisk mening, tro mig..