Citat:
Ursprungligen postat av
ElsaLisa
Har inte sett vem som i slutändan betalade datorn? Såg i förhör att dom frågat EA´s mamma, men hon kunde inte, så vem fick dom låna 3000.- av? Väldigt märkligt att dom inte prioriterade att köpa ersättning istället. går det inte i vanliga fall åt en paket ersättning i veckan till dom små? Jag har ammat så har inte koll på hur mycket dom äter, men har för mig av andra att de går ett helt paket i veckan typ.
Vet inte. Hittar det här så länge, ska kolla vidare....
Fhl: Alexander spelar mer?
Ja, är man spelare är det en livsstil. Mina föräldrar spelar också och spelade innan mej.
Fhl: Datorer, har ni varsin?
Ja, hans gick sönder ganska nyligen, sen köpte han en liten laptop inte avsedd för spel men
han kunde spela lite. Jag erbjöd honom att använda min data och att vi köper en ny sen när vi
har råd. Han ville inte ta hennes data, men hon ville ge honom sin data. Han mådde jättejätte-
dåligt dom dagarna när han inte hade nån data.
Det var inte alls långt innan vi åkte in som datan gick sönder. Erikas dator är den stationära.
Alexanders har de gjort av med. Den nya laptopen används mest till Facebook och enkla spel,
han skulle ha den tills vi hade råd med ny dator.
Jag frågade mamma om pengar, hon brukar hjälpa oss med pengar men denna gång kunde
hon inte hjälpa oss med pengar till dator, därför blev det en laptop så länge.