Citat:
Ursprungligen postat av
Cris7209
Ne. Det var det sjukhuspersonalen missade! Kolla istället på csk hur mycket dom felat i allt på senare tid! Läkare sket i vad sjuksköterskan sa. Sen har du ingen erfarenhet eller utbildning i medicin. Men det har jag! Lovar.vet hur kroppen fungerar och läs vad rättsläjaren säger!!!! Kan vara en hjärnblödning ifrån födslen! Läs !
Men snälla du, ditt sätt att skriva i den här tråden är ohyggligt pinsamt. Du framstår biased as hell och du kommer med idiotiska idéer och påståenden. Inse att ingen här tar det du skriver på allvar eftersom du redan erkänt att du hatar Erika och älskar Alex och att allt du säger därmed per automatik är att betrakta som skräp.
Du har erfarenhet och utbildning inom medicin? Knappast. Så du skulle vara läkare då? Med ditt lågbegåvade sätt att uttrycka dig? Eller menar du att du kanske jobbar som vårdbiträde eller undersköterska i hemtjänsten eller liknande? Det skulle passa dig. Din personlighetstyp. I så fall har du inga som helst extra kunskaper som hjälper till vid läsandet av en obduktionsrapport. Du har då överhuvudtaget inte utbildning inom medicin, utan inom vårdvetenskap, vilket är något helt annat. Om du nu ens har någon utbildning överhuvudtaget. "Bildning" är inte direkt det jag utläser av dina inlägg.
Jag har läst rapporten och alla provsvar och det står klart och tydligt att Hailey inte hade någon benskörhet eller andra sjukdomar. Det står också klart att de flesta trasiga revben gått sönder någon gång i mitten-slutet av hennes liv När hon var 2-3 veckor gammal).