Citat:
Ursprungligen postat av
TheRickiestRick
Det där är ett glasklart exempel på hur du projicerar med din text. Mer behöver liksom inte sägas om du inte själv kan komma till den insikten när man praktiskt taget kastar den rätt i fejjan på dig.
Ursäkta, men att ens motdebattörer borde ha "insikt" är inte ett argument.
Du verkar inte förstå att det är totalt irrelevant vilken "insikt" någon har när du påstår något. Antingen argumenterar du för något eller så gör du det inte.
Du väljer att
inte göra det.
Citat:
Börjar bli redigt tröttsamt att ser hur du håller på och daltar omkring i trådarna, Topic ses för det mesta som sekundärt, utan det är tugget om "feministerna" och att märka ord är väldigt viktigt för dig, flytta fokus gör du ju konstant också.
Rent trams. Jag är ingen grammarnazi överhuvudtaget, hade jag lagt tid på att märka ord på detta forum hade man inte haft tid över till något annat.
Däremot förväntar jag mig att folk menar vad de skriver. Det är inte särskilt mycket begärt.
Jag förväntar mig också att de kan försvara sina åsikter och argument. Vi är på ett debattforum, inte ett konvent.
Men det sker nästan aldrig. Det är en massa tyckande, och en massa bölande över att alla inte omedelbart accepterar ert tyckande utan ifrågasättande.
Flytta fokus? Jomenvisst.
Och vad du finner tröttsamt rör mig inte särskilt mycket.
Citat:
Saknar ignorefunktionen...
Finns den inte menar du? Jag vet inte, jag ignorerar aldrig eftersom jag inte är här för att sitta och kramas med likasinnade.