Citat:
Ursprungligen postat av
bevarass
Bra poäng! Han är ganska tunn ja. Men får han möta fysikt motstånd i 3:e Bundesliga eller ska han inte spela matcher, bara träna i Tyskland i några år?
Grabben är 17.5. Det är en PROCESS. Ge det mer än några månader innan man skriker flopp och bänkriddare.
Vilken klubb han än skulle gå till var det uppenbart att han skulle få intergreras osv innan vi såg honom spela.
Vad gäller inhopp har det inte varit långt ifrån. Uttagen mer & mer.
Ge det tid. Låt Dortmund bygga upp honom inför nästa säsong och se vad Dortmund gör i sommarfönstret där Auba ryktas bort.
Folk är så otåliga.