Citat:
Ursprungligen postat av
B-Dawk
Media är väl det stora problemet där. Och då hakar de oinsatta på och förstår inte situationen. För någon som förstår fotboll och är insatt i situationen är det här ingen konstigt alls att Isak inte fått speltid än.
Jag håller med men frågan är då varför uttalar man sig då om man inte är insatt? Nu är det ju bara fotboll jag är intresserad av och det är den största sporten men det är fascinerande hur många som inte är intresserade av fotboll som hela tiden ska uttala sig.
Har många polare och släktingar som inte är intresserade av fotboll som gärna pratar om händelser inom fotbollen typ Isak eller Zlatan, då vill man bara be dem dra åt helvete jag klankar inte ner på det ni är intresserade typ skidor, bilar, hockey etc... Det är ju bara skit som att Zlatan är sämst, fotbollspelare är fjollor och divor osv som de vill prata om.
Att Ödegaard är uträknad trots att de flesta i hans ålder inte ens hunnit debutera i ett a-lag än...
Isak lär ju sig tillräckligt bara genom att träna med Dortmund och att han inte spelar/sitter på bänken i ett stjärnspäckat Dortmund är ju inget konstigt.