2017-05-02, 13:57
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
FÖR DET ÄR TRÅKIGT!? Har redan skrivit varför. Har sålt 80% av mina coins så spelar inte ens fifa längre. Får hoppas 18 är bättre.

Jag vet nog mer om Fifa än dig. Spelat FUT varenda år. Varit en av de bästa i Sverige, tävlat i Fifa osv.

Det finns spelare ibland som är OP som typ alla använder. David Luiz t.ex. för nåt år sen. Jag säger att det är tråkigt och går emot det spelet bygger på när alla spelar med samma gubbe. Det jag skrev om Smalling-spelare var inte 100% seriöst men skulle inte förvåna mig om det är så de är. Tråkiga människor på fifa brukar vara tråkiga i livet öht.

Inte så mkt att lipa över det är bara ett spel, tycker inte man ser så mkt smalling längre som tidigare heller.

Med största sannolikhet finns Smalling, Musa , Martial , Baily , Walker och alla andra hatspelare finnas även på fifa 18. Så du kanske bör satsa på att tävla i en annan e-sport ?? lol
Citera
2017-05-02, 15:33
Medlem
EnLitenFryss avatar
Nomineringarna för POTM ute!

Hazard
Eriksen
Firmino
Benteke
Grosicki
Alli

Oväntat! Ingen Aguero, ingen Son. Coutinho och Jagielka förstår jag att de skippade.
Citera
2017-05-02, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nomineringarna för POTM ute!

Hazard
Eriksen
Firmino
Benteke
Grosicki
Alli

Oväntat! Ingen Aguero, ingen Son. Coutinho och Jagielka förstår jag att de skippade.

Då är det med andra ord bara börja bunkra upp ett häng IF Benteke då?! Går för cirka 85K på PS4 nu. Om han får POTM och SBCn kräver en IF Benteke, hur mycket tror ni man säljer kortet för då? Snackar vi 200K eller?! Isåfall kanske man ska gå all in och chansa...
Citera
2017-05-02, 17:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Matho
Då är det med andra ord bara börja bunkra upp ett häng IF Benteke då?! Går för cirka 85K på PS4 nu. Om han får POTM och SBCn kräver en IF Benteke, hur mycket tror ni man säljer kortet för då? Snackar vi 200K eller?! Isåfall kanske man ska gå all in och chansa...

Priset har redan ökat pga nomineringarna. Eftersom racet för potm är så tajt så kommer det vara en rejäl förlustaffär om Benteke inte vinner.

Jag har gått plus en del på min Hazard och mina Bentekes. Önskar jag köpt eriksen med men såg inte den komma. Kommer sälja före POTM släpps då jag tror korten kommer vara dyra, och att bättre, tradable versioner lurar runt hörnet med TOTS. Inte Benteke, men troligen Alli, Eriksen och Hazard.
Citera
2017-05-02, 19:08
Medlem
Citat:
FÖR DET ÄR TRÅKIGT!? Har redan skrivit varför. Har sålt 80% av mina coins så spelar inte ens fifa längre. Får hoppas 18 är bättre.

Jag vet nog mer om Fifa än dig. Spelat FUT varenda år. Varit en av de bästa i Sverige, tävlat i Fifa osv.

Det finns spelare ibland som är OP som typ alla använder. David Luiz t.ex. för nåt år sen. Jag säger att det är tråkigt och går emot det spelet bygger på när alla spelar med samma gubbe. Det jag skrev om Smalling-spelare var inte 100% seriöst men skulle inte förvåna mig om det är så de är. Tråkiga människor på fifa brukar vara tråkiga i livet öht.

Oj fan blev du lite ledsen där, för någon inte tyckte som dig. Med det svaret blev du än mer tomte. Och dina förvirrade inlägg som tex att nu ska jag inte lira mer osv är ju bara tröttsama.Cyckla lugnt i trafiken.
Senast redigerad av calculated65 2017-05-02 kl. 19:14.
Citera
2017-05-02, 20:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ingen Europa MM ikväll? Besvikelse! Inte hänt så mkt på Sbc-fronten nu på ett tag...
Citera
2017-05-02, 21:13
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Inte så mkt att lipa över det är bara ett spel, tycker inte man ser så mkt smalling längre som tidigare heller.

Med största sannolikhet finns Smalling, Musa , Martial , Baily , Walker och alla andra hatspelare finnas även på fifa 18. Så du kanske bör satsa på att tävla i en annan e-sport ?? lol
Mötte Smalling 16 matcher i rad (ja seriöst) Ja men precis som att Luiz finns på 17 men är inte lika OP som 13 t.ex. Får såklart hoppas EA skärper sig nästa år även om de säkert kommer vara nån OP då också då man inte lyckas balansera spelarna. Men man har ju lyckats hyfsat med pace-abuse. Får se helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Oj fan blev du lite ledsen där, för någon inte tyckte som dig. Med det svaret blev du än mer tomte. Och dina förvirrade inlägg som tex att nu ska jag inte lira mer osv är ju bara tröttsama.Cyckla lugnt i trafiken.
Det är ju du som gråter över vad jag tycker "tomte" gud vad kränkt vad jag blir.

Ditt inlägg var verkligen sjukt nödvändigt för diskussionen i tråden. Så tröttsamat att du behövde gnälla lite?

OnT: Är det säkert att TOTS kommer denna månad? Har sparat ihop några paket. Ska försöka trejda ihop mer coins att sälja. Tjänat 3000kr än så länge.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-05-02 kl. 21:17.
Citera
2017-05-02, 21:17
Medlem
Någon som vet ungefär vad priser på team of the season-korten kommer kosta? Ta valfria exempel ungefär

Jag har ett lag i dagsläget för 800k, är det värt för mig med min låga budget att sälja och spara inför team of the season eller kommer jag inte ha en chans att få råd med spelare från team of the season?

Jag har aldrig spelat fifa förut, så har noll koll på effekten på priserna av team of the season.

Någon som vågar gissa hur mycket mitt lag kommer vara värt efter team of the season släpps?
Citera
2017-05-02, 21:56
Medlem
Vad är det för krav på spelare till kvalet till fut champions?
Citera
2017-05-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snejider
Vad är det för krav på spelare till kvalet till fut champions?

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5arguo/fut_champions_schedule_requirements_rewards/

Max 2 training items denna vecka.
Citera
2017-05-03, 00:01
Medlem
Citat:
Mötte Smalling 16 matcher i rad (ja seriöst) Ja men precis som att Luiz finns på 17 men är inte lika OP som 13 t.ex. Får såklart hoppas EA skärper sig nästa år även om de säkert kommer vara nån OP då också då man inte lyckas balansera spelarna. Men man har ju lyckats hyfsat med pace-abuse. Får se helt enkelt.

Det är ju du som gråter över vad jag tycker "tomte" gud vad kränkt vad jag blir.

Ditt inlägg var verkligen sjukt nödvändigt för diskussionen i tråden. Så tröttsamat att du behövde gnälla lite?

OnT: Är det säkert att TOTS kommer denna månad? Har sparat ihop några paket. Ska försöka trejda ihop mer coins att sälja. Tjänat 3000kr än så länge.

Hade du inte slutat med fifa........ du som är så mycket bättre än alla andra men ändå alltid måste fråga förvirrade frågor.......
Citera
2017-05-03, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Hade du inte slutat med fifa........ du som är så mycket bättre än alla andra men ändå alltid måste fråga förvirrade frågor.......

Fan vad alla klagar på iwannabeadored
Tro fan att man blir arg när man köper en dyr spelare som Aguero men som inte ens kan springa förbi smalling eller Baily! Baily,smallings, Musa och Butland är väl spelare som 80% av lagen använder från England! Ni kan ju inte bli arga för att man blir frustrerad när man förlorar mot sådana luffare! Men som alla skriver så är det ju fritt att använda OP spelare! hade själv spelar med dom om dom hade funkat för mig vilket självklart dom inte gör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in