Citat:
Ursprungligen postat av
ItsmeGlenn
Inte så mkt att lipa över det är bara ett spel, tycker inte man ser så mkt smalling längre som tidigare heller.
Med största sannolikhet finns Smalling, Musa , Martial , Baily , Walker och alla andra hatspelare finnas även på fifa 18. Så du kanske bör satsa på att tävla i en annan e-sport ?? lol

Mötte Smalling 16 matcher i rad (ja seriöst) Ja men precis som att Luiz finns på 17 men är inte lika OP som 13 t.ex. Får såklart hoppas EA skärper sig nästa år även om de säkert kommer vara nån OP då också då man inte lyckas balansera spelarna. Men man har ju lyckats hyfsat med pace-abuse. Får se helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
calculated65
Oj fan blev du lite ledsen där, för någon inte tyckte som dig. Med det svaret blev du än mer tomte. Och dina förvirrade inlägg som tex att nu ska jag inte lira mer osv är ju bara tröttsama.Cyckla lugnt i trafiken.
Det är ju du som gråter över vad jag tycker

"tomte" gud vad kränkt vad jag blir.
Ditt inlägg var verkligen sjukt nödvändigt för diskussionen i tråden. Så tröttsamat att du behövde gnälla lite?
OnT: Är det säkert att TOTS kommer denna månad? Har sparat ihop några paket. Ska försöka trejda ihop mer coins att sälja. Tjänat 3000kr än så länge.