2017-04-30, 23:37
Medlem
Kan någon svara på varför samma killar dyker upp igen ca 5 min efter att man har swipat nej?
Citera
2017-05-01, 00:10
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn
http://oi67.tinypic.com/2cyh203.jpg

Vi reder ut fakta här.

* man kan läsa en convo mellan två personer. Vilka de är framgår inte.
Kan vara du och en polare som har kul.

* det är en bild på en tjej från Tinder.
Hon kan vara vemsomhelst från Tinder och vad säger att du haft kontakt med henne.

Är det bara jag som ser att allt är luft?
Hur kan folk vara så imbecilla?

Fast å andra sidan. Hur orkar jag mata trollet ? 🙄
Citera
2017-05-01, 00:34
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocknrullstol
Kan någon svara på varför samma killar dyker upp igen ca 5 min efter att man har swipat nej?

Samma kan man skriva till er tjejer.

De startar om sitt konto helt enkelt.
Citera
2017-05-01, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Vi reder ut fakta här.

Hon kan vara vemsomhelst från Tinder och vad säger att du haft kontakt med henne.

LOL! Jag tar det som en komplimang då. Att det är så pass utanför din verklighet att du inte ens kan tro det, det är väl skoj.

Tja, nu tog ju brudarna själva massa bilder och selfies på oss under kvällen när vi står alla tre och så. På nån hånglar jag med den ena och på en annan gör jag det med den andra, vet jag. Skulle nog kunna be henne sända över dem till mig sen till veckan. Skulle det räcka som bevis det? Då kan du ju PM:a mig om det.

För övrigt kan du ju även se att vi matchade i fredags och att det är på svenska tinder och att den lilla bilden där jag skriver med henne också är samma bild, som den stora bilden från hennes profil. Så det roar mig att du kallar mig för troll.

Men jag kan förstå ifall det det här är utanför en medelsvenssons verklighet. Där existerar det liksom bara att göra några fylleknull under gymnasietiden och lite på universitetet med personer inom egna umgängeskretsen, innan man slår sig ner och bildar familj med sin sötnos från den tiden (sen skiljer man i regel sig också när båda har växt sig själva feta av bekvämlighet).

Och vid närmare eftertanke ska jag nog börja posta och dokumentera betydligt mer ifrån mina knull här. Roande faktiskt att se så många bittra och avundsjuka. Humor.
Senast redigerad av misogyn 2017-05-01 kl. 01:05.
Citera
2017-05-01, 09:22
Medlem
Citat:
LOL! Jag tar det som en komplimang då. Att det är så pass utanför din verklighet att du inte ens kan tro det, det är väl skoj.

Tja, nu tog ju brudarna själva massa bilder och selfies på oss under kvällen när vi står alla tre och så. På nån hånglar jag med den ena och på en annan gör jag det med den andra, vet jag. Skulle nog kunna be henne sända över dem till mig sen till veckan. Skulle det räcka som bevis det? Då kan du ju PM:a mig om det.

För övrigt kan du ju även se att vi matchade i fredags och att det är på svenska tinder och att den lilla bilden där jag skriver med henne också är samma bild, som den stora bilden från hennes profil. Så det roar mig att du kallar mig för troll.

Men jag kan förstå ifall det det här är utanför en medelsvenssons verklighet. Där existerar det liksom bara att göra några fylleknull under gymnasietiden och lite på universitetet med personer inom egna umgängeskretsen, innan man slår sig ner och bildar familj med sin sötnos från den tiden (sen skiljer man i regel sig också när båda har växt sig själva feta av bekvämlighet).

Och vid närmare eftertanke ska jag nog börja posta och dokumentera betydligt mer ifrån mina knull här. Roande faktiskt att se så många bittra och avundsjuka. Humor.

Gör det! Känns som att bittertomtarna ovan kanske drar en eller annan lärdom, även om de inte erkänner det. För oss övriga är både troll-anklagelser och bilder likt den du la upp rolig läsning. Keep 'em coming!
Citera
2017-05-01, 09:35
Medlem
Citat:
Vi reder ut fakta här.

Lol, det där var ju knappast något extraordinärt som förtjänar trollanklagelser. Tjejen är 45 år gammal, och det tog ju förhållandevis lång tid och mycket skrivande för att få till det.
Citera
2017-05-01, 10:45
Bannlyst
Allt gick så jävla bra i början men nu har skiten avstannat. Bor i Stockholm och när jag var i Göteborg fick jag massa matchningar på ringa 2 dagar. Swipade längs e4an och fick många bönder i matchningslistan som såg rätt bra ut. Men sen när man var i Stockholm igen så stannade allt upp.

Det roliga är att när jag var i Göteborg och presenterade att jag var från Stockholm till en kille så anmärkte han direkt att stockholmstjejer har sån jävla luft.

Måste nog stämma. Jävlar vad kräsna stockholmsbrudar är. En polare till mig som också använt tinder fick också många matchningar i Göteborg och träffade två brudar på direkten. Tydligen har han hört själv att göteborg är "orrarnas stad" av andra så nog fan måste det betyda att det är betydligt enklare i götarnas rike än i svearnas rike.

Snackat med en skön brud från Örebro. En tillmötesgående tight blond hästtjej från Göteborg. Synd att man nu är 150-400 km bort och lever i den här skitstaden där folk är så jävla kalla mot varandra.
Senast redigerad av somaliskdelikatess 2017-05-01 kl. 10:48.
Citera
2017-05-01, 12:00
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:

Suck... Mina stories är ganska mycket grymmare än din (a) men har inget behov av att slänga upp dem här på fb.
Men ointressant vad jag säger för du har bestämt dig att jag är bitterfitta osv. so fine.

Att man är ute och får till en häftig trekant är ju great!
You go girl!
Men sättet du skrev det på fick mig att tänka på en kille i mellanstadiet som får sin första puss 😂
Lite ... Ehhh .. Omoget.

Men fortsätt skriv om dina erfarenheter.
Du har definitivt en målgrupp här.
👍
Citera
2017-05-01, 13:54
Medlem
Snöjs avatar
Skrev rätt mycket med en tjej igår, det var kul, vi verkade rätt lika och bestämde att ses. Idag hade hon plockat bort mig? Kommer aldrig fatta sånthär
Citera
2017-05-01, 14:32
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Skrev rätt mycket med en tjej igår, det var kul, vi verkade rätt lika och bestämde att ses. Idag hade hon plockat bort mig? Kommer aldrig fatta sånthär

Jag förstår mig inte heller på tjejer....och jag är hetero tjej.
Citera
2017-05-01, 15:04
Medlem
Citat:
Suck... Mina stories är ganska mycket grymmare än din (a) men har inget behov av att slänga upp dem här på fb. (.........)

Jamen, det är ju klart att du har det förstås.
Men paradoxalt nog känner du ändå någon form av behov att gå helt off-topic i tråden och påpeka att du minsann har mycket grymmare stories istället för att helt enkelt inte nämna det alls? Hehe.

Och nyss handlade det om att allting var fejkat, sen blev det istället till att jag skriver som en oerfaren mellanstadie-grabb. När jag återgav en annan tinder-dejt förra veckan så svarade du också med någonting spydigt. För en annan användare här var det skryt när jag delade med en konversation och en bild, sen fick han ändra till att det istället handlade om att han blir upprörd när folk använder termer som "beta" osv.

Jag säger inte att du är en avundsjuk bitterfitta men dina inlägg passar i varje fall väldigt väl in i mallen på en. Bra på att framföra negativ kritik istället för att bara helt enkelt skriva någonting positivt och ingenting riktigt konkret att anmärka på, utan det skiftar sig hela tiden från det ena till det andra. Från att det hela var fejk och egentligen bara en våt dröm, till att man är ett ljugande troll, till att man sen skriver som en barnunge eller att man är äcklig eller att man gör fel ordval. Alltid är det någonting som är fel hos en och som man borde ändra. Måste göra medelsvensson lack som fan att det finns de som får knulla runt medan han själv inte har mycket av resultat.
Senast redigerad av misogyn 2017-05-01 kl. 15:27.
Citera
2017-05-01, 16:41
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Jamen, det är ju klart att du har det förstås.
Men paradoxalt nog känner du ändå någon form av behov att gå helt off-topic i tråden och påpeka att du minsann har mycket grymmare stories istället för att helt enkelt inte nämna det alls? Hehe.

Och nyss handlade det om att allting var fejkat, sen blev det istället till att jag skriver som en oerfaren mellanstadie-grabb. När jag återgav en annan tinder-dejt förra veckan så svarade du också med någonting spydigt. För en annan användare här var det skryt när jag delade med en konversation och en bild, sen fick han ändra till att det istället handlade om att han blir upprörd när folk använder termer som "beta" osv.

Jag säger inte att du är en avundsjuk bitterfitta men dina inlägg passar i varje fall väldigt väl in i mallen på en. Bra på att framföra negativ kritik istället för att bara helt enkelt skriva någonting positivt och ingenting riktigt konkret att anmärka på, utan det skiftar sig hela tiden från det ena till det andra. Från att det hela var fejk och egentligen bara en våt dröm, till att man är ett ljugande troll, till att man sen skriver som en barnunge eller att man är äcklig eller att man gör fel ordval. Alltid är det någonting som är fel hos en och som man borde ändra. Måste göra medelsvensson lack som fan att det finns de som får knulla runt medan han själv inte har mycket av resultat.

Vem födde dig? 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in