Citat:
Ursprungligen postat av
UgQvinna
Vi reder ut fakta här.
* man kan läsa en convo mellan två personer. Vilka de är framgår inte.
Kan vara du och en polare som har kul.
* det är en bild på en tjej från Tinder.
Hon kan vara vemsomhelst från Tinder och vad säger att du haft kontakt med henne.
Är det bara jag som ser att allt är luft?
Hur kan folk vara så imbecilla?
Fast å andra sidan. Hur orkar jag mata trollet ? 🙄
LOL! Jag tar det som en komplimang då. Att det är så pass utanför din verklighet att du inte ens kan tro det, det är väl skoj.
Tja, nu tog ju brudarna själva massa bilder och selfies på oss under kvällen när vi står alla tre och så. På nån hånglar jag med den ena och på en annan gör jag det med den andra, vet jag. Skulle nog kunna be henne sända över dem till mig sen till veckan. Skulle det räcka som bevis det? Då kan du ju PM:a mig om det.
För övrigt kan du ju även se att vi matchade i fredags och att det är på svenska tinder och att den lilla bilden där jag skriver med henne också är samma bild, som den stora bilden från hennes profil. Så det roar mig att du kallar mig för troll.
Men jag kan förstå ifall det det här är utanför en medelsvenssons verklighet. Där existerar det liksom bara att göra några fylleknull under gymnasietiden och lite på universitetet med personer inom egna umgängeskretsen, innan man slår sig ner och bildar familj med sin sötnos från den tiden (sen skiljer man i regel sig också när båda har växt sig själva feta av bekvämlighet).
Och vid närmare eftertanke ska jag nog börja posta och dokumentera betydligt mer ifrån mina knull här. Roande faktiskt att se så många bittra och avundsjuka. Humor.