Hej alla, har ett tips som kommer ge er 15%-25% mer matchningar öl Tinder. Skriv i eran beskrivning såhär "Ifall vi matchar så betyder det att jag tycker du är en 10a".
Då kommer alla brudar gilla automatiskt för att se ifall ni får matchning eftersom komplimanger och status är det kvinnor älskar mest.
Ett litet enkelt "tinderhack" använd det gärna och ge det några dagar och skriv här sen ifall du fick mer matchningar än vanligt. Lycka till kamrater.
Tjejer som inte kan skriva ett vanligt hej utan istället skickar massa trams GIFS, finner inget annat val än att unmatcha i dessa situationer.
Det funkar skitbra för mig att bara skicka det. Det säger ju i princip allt man tänker när man ser en riktig pudding. Antar att vi ej matchat för jag har då inte fått någon unmatch efter det. Men jag är ju inte 16 år heller så vore konstigt om vi hade matchat iofs!
Jag har skrivit lite med en tjej och föreslog fika, middag eller nåt liknande. Hon skrev absolut och föreslog några dagar hon kunde.
Då frågade jag vad hon föredrar att göra vilket hon svarade "Jag är öppen för det mesta" på.
Jag själv är egentligen ute efter förhållande, men det beror såklart på hur det känns när man träffas. Har inget emot lite mys heller.
Till frågan, vad är bästa strategin här för att ha så många möjligheter som möjligt? Träffas var, göra vad?
Jag har skrivit lite med en tjej och föreslog fika, middag eller nåt liknande. Hon skrev absolut och föreslog några dagar hon kunde.
Då frågade jag vad hon föredrar att göra vilket hon svarade "Jag är öppen för det mesta" på.
Jag själv är egentligen ute efter förhållande, men det beror såklart på hur det känns när man träffas. Har inget emot lite mys heller.
Till frågan, vad är bästa strategin här för att ha så många möjligheter som möjligt? Träffas var, göra vad?
Träffas på en öl, om båda är sugna på eftermys så äre bara å betala taxi annars blir det en avslappnad första dejt