Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Med TOTW pack som MM reward så är det helt plötsligt hett igen.
Jag spanar mot nästa helg och ser följande matcher som potentiella:
Old firm
Derbi Barceloni
NLD
Derby della capitale
Main Moscow Derby
Någon som har fler förslag?
PS: Om du stör dig på att jag inte skriver ut lagnamnen och inte orkar googla, det är just därför jag inte skriver ut dem...

Göttit att det är möjligt att göra coins på detta igen

Lika bra att börja fylla på inför alla kommande derbyn under våren direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenKnug
Hur vet man vilka matcher som kommer klassas som "nyckelmatcher"? Eller det kanske man inte vet. När annonseras dessa nyckelmatcher? Är det vid olika tidpunkter per vecka eller är det alltid samma tid?
Det vet man aldrig. Oftast är det heta derbyn, rivalmöten eller toppmöten. Händer ibland att det blivit något heelt random match. MM brukar oftast släppas torsdagar klockan 19, ibland fredag 19. När det har varit europamatch-veckor har det kommer en extra MM som släppts på måndagar kl 19.
Följde detta extremt noga de första månaderna och hade stenkoll på nästan alla möjliga matcher som skulle komma. Köpte då även in ett stort antal till transferlistan av alla lag. Gjorde riktigt goa pengar på detta i början av FIFA17. Då var kraven mycket hårdare och man kunde lätt tjäna 100-200k på MM då. Sedan lättade EA på kraven och priserna stack inte iväg så mycket som de gjorde i början.
Nu iochmed TOTW-pack som belöning så har priserna stuckit iväg igen. Så dags att sätta sig in i detta ordentligt igen