2017-04-20, 02:59
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Okej, om du har allmänna sömnsvårigheter och dessutom naturliga toleranser är vi kanske ganska olika.

Men sen är det ju så med denna att den kanske verkar som bäst efter några dagars kontinuerligt bruk och inte är benson man tar för att slockna på 10 min. Fast det kan säkert gå ändå. Men det gäller att man går och lägger sig annars stannar man bara uppe och fortsätter med mer a-pihp.

Ta två då, är inte säker på att det du somnar lättare för att du tar massor ikväll. Och du ville ju vara någorlunda människa imorgon lät det som.
Jag skrev i inlägget innan att jag tog 4st 4mgare(3 först, 1 efter någon timme) hhehehe
Citera
2017-04-20, 03:20
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Jag skrev i inlägget innan att jag tog 4st 4mgare(3 först, 1 efter någon timme) hhehehe

Ok, missade det bland alla siffror . Dags att gå och lägga sig då? Räkna andetag, inte får, att räkna får ger bara upphov till bilder. Att räkna andetag däremot är så tråkigt att man somnar .
Citera
2017-04-20, 04:07
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Ok, missade det bland alla siffror . Dags att gå och lägga sig då? Räkna andetag, inte får, att räkna får ger bara upphov till bilder. Att räkna andetag däremot är så tråkigt att man somnar .
Fy i helvete vad jag är mjuk i bena, kan nästan jämföras med ca 6mg ikto. Men kan vara för spliffen jag tog nyss.

trista är att jag är så jävla sugen på att vara social men behöver minst somna innan 7 för att klara jobbdagen(börjar sent, 12:00 och slutar mellan 20-22 så ca 4 timmars sömn skulle räcka för mig om någon känner sig manad att pma/skypea/dylikt. PMA mig!

Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Tycker inte du ska ta Norflurazepam överhuvudtaget.
Varför tycker du inte detta då? Jag vill inte flöddra, jag vill ha något att slappna av på för att gå ner från centralstimulantia för jag måsåte jobba imorgon.

Så förklara gärna varför jag ej ska ta det? pga hur jag har missbrukat benso innan jag insåg att det var en medicin och inte en rusgivande drog?
Senast redigerad av Vattenspridare 2017-04-20 kl. 04:10.
Citera
2017-04-20, 04:09
Medlem
Vattenspridares avatar
dubbelpost ursäkta.
Citera
2017-04-20, 04:35
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:

Så förklara gärna varför jag ej ska ta det? pga hur jag har missbrukat benso innan jag insåg att det var en medicin och inte en rusgivande drog?

För att du är fullproppad med andra substanser, om jag fattade saken rätt? Sen hade du redan tagit 16mg, hjälper inte med mer. Jag tror inte att Nora är rätt för att stilla ruset. Koppla av och lyssna på musik.

Och sen hade jag lite vårt att förstå vad du skrev så därför avrådde jag att stoppa i dig en så potent substans som Nora..

Testa Norflurazepam när du är nykter/har ångest så du lär känna den och eventuella doser. Att ta en substans man aldrig prövat innan i ditt läge kanske är onödigt.

Ge det tid..Ta Propavan eller Theralen?
Citera
2017-04-20, 04:39
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
För att du är fullproppad med andra substanser, om jag fattade saken rätt? Sen hade du redan tagit 16mg, hjälper inte med mer. Jag tror inte att Nora är rätt för att stilla ruset. Koppla av och lyssna på musik.

Och sen hade jag lite vårt att förstå vad du skrev så därför avrådde jag att stoppa i dig en så potent substans som Nora..

Testa Norflurazepam när du är nykter/har ångest så du lär känna den och eventuella doser. Att ta en substans man aldrig prövat innan i ditt läge kanske är onödigt.

Ge det tid..Ta Propavan eller Theralen?
Oj, du har nog missförstått mig. Jag har enbart 3 substanser i mig(a-pihp ca 300mg rökt, centralstimulantia. Nora 4st 4mg dv.s 16mg oralt och en 0,25gish(rökte ej hela 0,3an) cannabis i hasch form). Jag tog noran för att bli lugn ifrån alla skeva tankar man får av a-pihp(t.ex att man vill ta mer, skit i att sova, 1 hit till förstör ej) och för att bli avslappnad då jag läst om muskelavslappnande effekter om den och haschet är för att verkligen stendäcka.

Skulle jag själv fått välja skulle jag haft mina quetipine/seroquel(100mg och en 0,2a bruning spliff sänkte en 115ug lsd tripp för att kunna gå till sängs, tog mig 50 minutter sen sov jag och vaknade upp som en kung) 25mg utskrivna fortfarande, bästa att gå ner på ifrån allt. Men nä, idioterna ville ge mig circadin och Nozinan istället som inte funkar ett skit till något.
Senast redigerad av Vattenspridare 2017-04-20 kl. 04:42.
Citera
2017-04-20, 04:47
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Oj, du har nog missförstått mig. Jag har enbart 3 substanser i mig(a-pihp ca 300mg rökt, centralstimulantia. Nora 4st 4mg dv.s 16mg oralt och en 0,25gish(rökte ej hela 0,3an) cannabis i hasch form). Jag tog noran för att bli lugn ifrån alla skeva tankar man får av a-pihp(t.ex att man vill ta mer, skit i att sova, 1 hit till förstör ej) och för att bli avslappnad då jag läst om muskelavslappnande effekter om den och haschet är för att verkligen stendäcka.

Skulle jag själv fått välja skulle jag haft mina quetipine/seroquel(100mg och en 0,2a bruning spliff sänkte en 115ug lsd tripp för att kunna gå till sängs, tog mig 50 minutter sen sov jag och vaknade upp som en kung) 25mg utskrivna fortfarande, bästa att gå ner på ifrån allt. Men nä, idioterna ville ge mig circadin och Nozinan istället som inte funkar ett skit till något.

Ok, kan inte alla slang-ord :-)

Skickat PM till dig också......

Hoppas det går fint för dig, tiden talar för dig...
Citera
2017-04-20, 06:38
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ok, kan inte alla slang-ord :-)
Slang-ord?
0,25gish = 0,25gram ungefär
0,3an = 0,3gram
Quetipine/seroquel är neruoleptika som är perfekt för att verkligen stoppa en tripp eller ett race. Bättre än benso IMO och ingen baksmälla
Nozinan är en sämre version av neuroleptika i mitt tycke, funkar 1 dag sen måste man vänta i typ 123123. Baksmälla får man också av den.
115ug = 115 microgram, 0,115mg.
Circadin är melatonin i läkemedelsnamn.

Eller vad för slang snackar du om?

hmm, undra om jag kommer kunna gå imorgon med tanke på gummibenen... Kan blir kul...
Senast redigerad av Vattenspridare 2017-04-20 kl. 06:42.
Citera
2017-04-20, 06:58
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Slang-ord?
0,25gish = 0,25gram ungefär
0,3an = 0,3gram
Quetipine/seroquel är neruoleptika som är perfekt för att verkligen stoppa en tripp eller ett race. Bättre än benso IMO och ingen baksmälla
Nozinan är en sämre version av neuroleptika i mitt tycke, funkar 1 dag sen måste man vänta i typ 123123. Baksmälla får man också av den.
115ug = 115 microgram, 0,115mg.
Circadin är melatonin i läkemedelsnamn.

Eller vad för slang snackar du om?

hmm, undra om jag kommer kunna gå imorgon med tanke på gummibenen... Kan blir kul...

Borde läst bättre...Är det 0.25gr Cannabis du menar? Usch, gillar inte ...
Citera
2017-04-20, 07:35
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Borde läst bättre...Är det 0.25gr Cannabis du menar? Usch, gillar inte ...
Ja, ca 250mg cannabis i formen hachhh
Citera
2017-04-20, 08:32
Medlem
Somnade som ett barn men vaknade som en 90-årig spetälsk. Fy FAN vad tungt det var de första 10 minuterna - och då brukar jag inte ha några jätteproblem med morgnar som den flitiga löneslav jag är.

Haha nästan så man får gardera sig med lite tjack på nattduksbordet nästa gång man använder denna för att sova om man ska upp och jobba nästa dag. Kaffet var ungefär lika verksamt som min väckarklocka som ringde två ggr á 10 minuter tills mitt ragg surnade till och började gnälla.

Nåja, när man väl var på benen så tog det inte många minuter innan tröttheten övergick i en mysig efterbensad känsla som har fått mig att unna mig en schysst kaffe och en långpromenad till kontoret för att njuta lite när solguden äntligen bjuder på sig själv här i vårt underbara Stockholm!

Ha en fin dag gott folk.
Citera
2017-04-20, 08:57
Medlem
amazingleonards avatar
Hej,

Väntar på mitt paket från asken as we speak, hoppas den kommer idag.
Vad skulle ni rekommendera för dos av denna för någon som har låg tolerans men en hög daglig ångest? Var ca ett år sedan jag tog någon sorts bens och jag försöker hålla det på en så låg nivå som möjligt och inte köra i utdragna sessioner. Vill helt enkelt ha en hjälp i vardagen, inget annat.

/AL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in