2017-04-17, 15:25
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Väntar på min beställning från TS, men det borde inte vara några problem då de alltid levererar och jag har full tillit till killen bakom kulisserna.

Hur som helst så har jag nu käkat upp alla 10mg TS-norflurazepam som jag fick låna av min granne.

Har dock, under tiden jag har käkat dessa piller, faktiskt märkt av att:
  1. Norflura gör det lättare att somna på kvällen
  2. Norfluras effekt håller i sig i ett helt jävla dygn, till skillnad mot stesolid som har en verkningstid på kanske sex timmar (vi pratar inte halveringstid här)
  3. När jag tar dem på morgonen så behöver jag knappt ta min Lyrica, för de tar bort all ångest under dagen - stress och oro är ett minne blott
  4. Efter att ha tagit norflura i några dagar så har jag också märkt att mitt humör är mycket bättre

Hur kommer det sig att inget läkemedelsföretag har försökt marknadsföra detta; inte bara som en bensodiazepin utan som en humörlyftningsmedicin?

Hoppas verkligen att mitt paket från TS kommer imorgon. Vill fortsätta använda denna. Mina stesolid kan jag börja spara ihop (20mg/dag blir en hel del tillslut).

Håller med, väldigt humörlyftande... Tycker den gav mig allt som antidepressiva påstås ge...Den har någon hemlighet som andra benso saknar...

Fast nu har jag slutat helt med den och ska förhoppningsvis aldrig ta benso mer..
Citera
2017-04-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Utan problem? :-) Ursäkta, det lät så roligt bara :-)

Målet för mig är/var en så låg terapeutisk dos som möjligt.

Tänk på att första halveringen är först efter 40h så du får fina depåer om du tar den dosen dagligen..
Men som du skriver så är det ju individuellt...

Om vi säger att det inte blev dom klassiska problemen som brukar komma med benzo då

Har insett att denna verkar ha rätt brutal halveringstid så kommer definitivt ha det i åtanke vid bruk av denna..
Citera
2017-04-17, 22:38
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
inte enlig mig, gjort tester vid 3 tillfällen från storpack 250-500 påsar smakar över 9 av 10 typ 100% mjöl/bindemedel någon enstaka lite lite minaktigt...

dem från första 50 påsen precis vid lansering gav en halv riktigt bra efftekt och smakade stark bensoaktigt mintigt.

så jävla förbannad man blev, mina medmänniskor har tycker exakt detsmamma som köpt stor pack efter att ha inlett med deras lanseringspack om 25-50 pellets.

och då har långa uppehåll gjorts för att säkerställa detta.

blit tt:s tior eller askens åttor om det bli någon mer order.

från riktigt bra och skön benzo till inaktivt mjöl/bindemedel utan aktiv substans.

problemet kanske ät löst nu men jag vågar inte chansa igen.
Jag vettefan, visst smakar dom en svagton av mint. men knappast så mycket av "första batchen" som alla här påstår, jag har handlat från första batchen, och handlat i 10 pack, 250pack, samt mer pack, varje piller har smakat identkiskt iaf för mig och fortfarnde ger samma effekt. men det ä
Citera
2017-04-18, 20:43
Medlem
dknerks avatar
Om det står att 1Gram av denna är utspädd med annan substans i " 1/50 " hur blir då doseringen i vikt annorlunda? Hur många aktiva milligram av substansen finns då i detta gram?

Lärde mig aldrig i skolan hur man räknar ut sånt här haha...

Snälla hjälp mig dosera och förklara hur man hanterar en sån blandning?
Citera
2017-04-18, 21:13
Medlem
Mommejrs avatar
Tycker mint saken verkar vara skit snack det med, utsidan på tabbarna är det som smakar en aning friskt men inut i det mjöligt. Möjligtvis färgämnet som smakar lite fräsht, medans bindmedlet är det som smakar mjöl, Är det några benz som smakar en aning mint är det iktorivil. och inte dessa
Citera
2017-04-19, 04:06
Medlem
Skurken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Skönt att höra att denna RC hjälper fler!

Hur funkar sån där cdb-olja? Det är ingen THC i det om jag fårstått saken rätt?

Tjenare ja absolut nej jag odlar och röker cannabis strains med högre cbd och mindre thc t.ex blue shark, white widow cbd, critical mass osv :-)
Citera
2017-04-19, 06:42
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Tycker mint saken verkar vara skit snack det med, utsidan på tabbarna är det som smakar en aning friskt men inut i det mjöligt. Möjligtvis färgämnet som smakar lite fräsht, medans bindmedlet är det som smakar mjöl, Är det några benz som smakar en aning mint är det iktorivil. och inte dessa

Tycker de blå från TS jag hade smakade menthol. Men ja, svenska ikto smakar mint.

Min fråga: När ni tar de blåa tabbarna från TT/TS, låter ni dem smälta i munnen för att tas upp sublingualt eller sväljer ni dem?
Citera
2017-04-19, 13:25
Medlem
Hur är askens 4or är dom lika vassa som i början
Citera
2017-04-19, 22:33
Medlem
Vattenspridares avatar
Fick hem ett 10pack från asken idag och har ej käkat någon benso sen slutet av januari (2mg alpra) så toleransen är 0, senast jag drack alkohol var förra måndagen (ca 30cl whiskey 40% och en öl på 33cl/5,2%) så gaba toleransen lär vara låg.

Köpte dessa enbart för att gå ner på ifrån CS(Mest a-pihp i rökning). Så jag undrar hur många jag måste ta(har 4mg'arna) för att kunna känna av på dessa efter ca 150mg a-pihp? Kan ta några öl(5,2) och röka lite lokalt röka(bruning, normal tolerans för cannabis) för att boosta? Jag måste vara kapabel till att prata, ha hyffsat minne och gå imorgon klockan 12:00.

Mvh!
Citera
2017-04-19, 23:23
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Fick hem ett 10pack från asken idag och har ej käkat någon benso sen slutet av januari (2mg alpra) så toleransen är 0, senast jag drack alkohol var förra måndagen (ca 30cl whiskey 40% och en öl på 33cl/5,2%) så gaba toleransen lär vara låg.

Köpte dessa enbart för att gå ner på ifrån CS(Mest a-pihp i rökning). Så jag undrar hur många jag måste ta(har 4mg'arna) för att kunna känna av på dessa efter ca 150mg a-pihp? Kan ta några öl(5,2) och röka lite lokalt röka(bruning, normal tolerans för cannabis) för att boosta? Jag måste vara kapabel till att prata, ha hyffsat minne och gå imorgon klockan 12:00.

Mvh!

Ta inte mer än en. Folk rekommenderar lite olika men a-pihp är inte så svår att sova på alls enligt mig och många andra. Om du är en person som har allmänt svårt att somna, ta en, har du generellt lätt att somna så nöj dig med en halv. Om du inte somnat på 2 h efter du gått och lagt dig får du väl ta den andra halvan också.
Citera
2017-04-19, 23:30
Medlem
Är bensonaiv så att det förslår men det här är utan tvekan den finaste diazepinen jag någonsin har lyckats lägga vantarna på. Slås eventuellt bara en ovanligt kvav kväll då jag hade hoppat på vad som skulle bli en lång, osexig, barnockuperad ekonomiklass-flight från pärlan Hong Kong till nån kall Europeisk huvudstad. Från ingenstans kommer en nästan dvärg-liknande man med ett varmt leende och bältar fast sig i sin flygstol bredvid mig. "Stressed?" frågar han utan minsta gnutta ironi i rösten.. efterdyningarna av magsjukan tidigare i veckan eller kanske lysrörens sken från det väldigt kinesiska kontor jag hade jobbat hela veckan i talade för sig själv. Gubben börjar prassla i nån pharmacy-påse och jag vill bara dö då jag var övertygad om att han skulle ta fram nån jävla bläckfiskskuk eller nåt halvruttet fågelbo som skulle ge mig "luck".

Jag kände hur tårarna började rinna av tacksamhet till mannen som snabbt pös fram och snodde ett par juicetetror för att sedan trycka ut en handfull halcion i handen på mig. "Vill du ha fler?" sa han artigt medans resten av kartan pulades ner i handen.

Hade aldrig tagit halcion och inte benso överlag på något år - men när avslappningen började dundra på sket jag i telefonreglerna och knäppte en bild på min skyddsängel innan John Blund kom och vaggade oss bägge till sömns. Drömde hela flighten om att han var den farfar jag aldrig fick möta och när vi kom fram till Europa satte jag honom i en taxi och betalade 2 nätter på stadens Hilton istället för det lusätna hostel som han skulle ha delat med en massa knarkande ungdomar och nästan medelålders, vilsna, närmast psykiskt sjuka "travellers" från Israel.

Ville bara dela med mig av den där solskenshistorian som jag fortfarande lever på såhär innan sänghalmen kallar efter 8 mg Norflurazepam! Sov nån natt på en soffa då jag hade gäster i påsken och den smärta jag har haft hela dagen känns lika konkret som andarna som TV4:as medium kommer i kontakt med i programmet "Det okända".
Citera
2017-04-20, 00:28
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Hur upplever du att denna står sig mot Pyrazolam?

Pyrazolam var gulg. Helt annan liga. Blir mest trött influera dagar effer 2-3 dagars intag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in