2017-09-05, 06:22
Medlem
Bestämd mig att den är värd en chans till är glad över att hittat el benzo som inte gör mig kleptoman 😀tex
Den har andra fördelar också. Dock bytt till TT som leverantör denna gång är nöjd med dom och deras kvalitet på övrigt jag beställt där under årens lopp.
Slänger på n en recension och m jag märker skillnaden i kvalitetmässigt just nu
Och kanske ett ord om leveranstid.
Senast redigerad av Pinjanot 2017-09-05 kl. 06:25. Anledning: Stavfel
Citera
2017-09-05, 14:23
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinjanot
Bestämd mig att den är värd en chans till är glad över att hittat el benzo som inte gör mig kleptoman 😀tex
Den har andra fördelar också. Dock bytt till TT som leverantör denna gång är nöjd med dom och deras kvalitet på övrigt jag beställt där under årens lopp.
Slänger på n en recension och m jag märker skillnaden i kvalitetmässigt just nu
Och kanske ett ord om leveranstid.

Skulle aldrig lita på TT med leveranserna. Att skylla på posten går inte längre. Post försvinner inte.
Finns folk som aldrig fått deras leveranser ifrån TT, speciellt när det gäller större order.

Så TT måste skärpa sig. Men det är bara jag, vad ni gör är upp till er såklart
Senast redigerad av Savagee 2017-09-05 kl. 14:58.
Citera
2017-09-06, 05:04
Medlem
Har nu ätit fyra tiopacks påsar 4mg på 10 dagar och har slutat nu... Kan jag förvänta mig en djävulsk åt eller? Tacksam för svar
Citera
2017-09-06, 06:18
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamstertaj
Har nu ätit fyra tiopacks påsar 4mg på 10 dagar och har slutat nu... Kan jag förvänta mig en djävulsk åt eller? Tacksam för svar
Det har jag svårt att tro. Har själv käkat dessa, 3-4 8mg om dagen, slutade tvärt efter ~4 månader. Kände inte av någon nämnvärd AT, lite extra ångest och svårare att sova första veckan/veckorna, väldigt mjuk att landa på..
Citera
2017-09-06, 15:18
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Ja, jävlar vilket drag det var i denna batchen då! Fick hem ett gäng 10mgare/blå kryss idag och tog en halv sådan för ca 2h sedan. Och nu är all ångest helt borta, rätt halvkass motorik och går på moln överlag känns det som. Riktigt gött efter att ha varit utan benso i över en månad! Mvh
Citera
2017-09-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Det har jag svårt att tro. Har själv käkat dessa, 3-4 8mg om dagen, slutade tvärt efter ~4 månader. Kände inte av någon nämnvärd AT, lite extra ångest och svårare att sova första veckan/veckorna, väldigt mjuk att landa på..

Tack för de orden. Gick själv och var smånipprig efter att tagit en 4 mg varannan/var tredje dag under kanske 2-2 1/2 månad. Och med såpass lång halveringstid som det är på dessa så bygger man ju upp en relativ hög dos i kroppen även vid lågdosintag. Hade en grym AT för något år sedan med då berodde det på apoteksvaror (Xanor/Stesolid/stilnoct - höga intag under längre tid) och i samband med utsättning av ssri och nsri. Bästa jag gjort men fy faaaan va jag mådde.

Någon annan med erfarenhet av att slutat med Norflura efter längre tids intag?
Citera
2017-09-06, 19:42
Medlem
fuckar denna toleransen på andra benzos under lång tid? behöver man ta mer dvs
Citera
2017-09-06, 19:52
Medlem
Det är mycket snack om andra benzo på G.
Men denna är på rea nu, ska man bunkra upp eller invänta de andra?
Vad tror ni?
Citera
2017-09-06, 19:54
Medlem
lite av min undran också... kommer norfluran ha fuckat min bensotolerans i månader nu pga den långa halveringstiden så jag kan inte kan njuta fullt ut av de nya bensona som kommer??
Senast redigerad av doublelow 2017-09-06 kl. 19:56.
Citera
2017-09-09, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
lite av min undran också... kommer norfluran ha fuckat min bensotolerans i månader nu pga den långa halveringstiden så jag kan inte kan njuta fullt ut av de nya bensona som kommer??

Vilka de och nej kommer den inte om du inte legat 100-150mg ED länge tom då fungerade xanor 5st
Citera
2017-09-09, 12:24
Medlem
franzstrudels avatar
Tycker denna är bästa benzon jag ätit i terapeutiskt syfte någonsin.
Blir dock risig i kistan av dom rackarna, annars är de suveräna mot ångest och annat.
Ser nu att de plötsligt försvann från asken när jag skulle lägga en liten order. Vågar man beställa från TT? Deras brevbärare verkar vara kassa vad jag läst.
Citera
2017-09-11, 01:43
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Har forskat på denna nu och kan bara säga vilken underbar medicin för folk med ångestproblematik! Inget flum, ångesten försvinner, du känner knappt av bieffekter. Det enda man kan känna är att man är lite seg och korttidsmimnet försämras.

Ingenting för mig riktigt då jag vill ha nåt Som biter ordentligt, så när forskningen var klar gick jag och köpte klonazepam som är en stark favorit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in