2017-04-13, 14:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kambodja.mp3
Är det dessutom bättre biotillgänglighet oralt? Nu är jag ingen MDMA-brukare själv pga äter SSRI, men fy fan vad jag har svårt att ens svälja piller, sätter de alltid i halsen. Aldrig i livet att jag skulle kunna svälja en pappersbit med massa MDMA i, skulle bara hosta upp det. Då är ju shotglasmetoden bättre.

OT: Har för mig att jag sett en tutorial på YouTube där någon visar hur man bäst bombar tjack, har även för mig att det var du som gjorde den videon, kan det stämma ?
Jag har inte längre koll på biotillgänglighet hos MDMA men grejen är ju att har man bra grejer och tar en dos som är anpassad för den egna kroppsstorleken så förlorar man inte direkt något på att bomba det. Eller rättare sagt så tycker jag inte att man vinner något på att snorta det.

Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Haha, att du inte tar chansen att hänvisa till din förträffliga guide på YouTube? "Man kan aldrig ha för mycket valfritt pulver"
Ptja, jag vill ju inte hora hits i onödan men det är så klart relevant för den här frågan.

https://www.youtube.com/watch?v=CbiADCvtNOE
Citera
2017-04-13, 14:50
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har inte längre koll på biotillgänglighet hos MDMA men grejen är ju att har man bra grejer och tar en dos som är anpassad för den egna kroppsstorleken så förlorar man inte direkt något på att bomba det. Eller rättare sagt så tycker jag inte att man vinner något på att snorta det.

Ptja, jag vill ju inte hora hits i onödan men det är så klart relevant för den här frågan.

https://www.youtube.com/watch?v=CbiADCvtNOE

Om du tar MDMa och bombar det första gången, så kan det ju komma som en chock för kroppen. Men ja dosen och settning är viktiga. Själv föredrar jag att dricka MDMa med vatten så den smyger på en.

Att göra det själv efter man druckit 300mg(0,3) så kickar det igång riktigt fett
Citera
2017-04-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid
Tjena igen, jag provar med en ny tråd då jag inte får svar på min fråga när jag söker runt på google.

Kör som sagt mina första bomber imorgon MDMA, kört ecstasy innan men det var lite mer bökigt med dessa kristaller.

Delade upp mitt gram i fem högar sedan en halva som en extra bomb/fallskärm.
Körde ner det i plastfolie och rullade ihop det snyggt, men lite nojig är man ju för att detta ska förhindra ruset komma i tid och vara lika bra. Vad tror ni?

Vet om att alla säger att att man ska köra ciggpapper men hade inget vettigare hemma och ville inte tömma ''mediciner'' för att använda kapsalarna.

Toapappret kommer väl gå sönder, är det första jag tänker på iallafall.
Man bör ändå äta magnesium för att förhindra käkspänningar som uppstår under ruset, så varför inte springa ner till stan eller beställa kapslar med magnesium på nätet?
Citera
2017-04-13, 15:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Om du tar MDMa och bombar det första gången, så kan det ju komma som en chock för kroppen. Men ja dosen och settning är viktiga. Själv föredrar jag att dricka MDMa med vatten så den smyger på en.

Att göra det själv efter man druckit 300mg(0,3) så kickar det igång riktigt fett
Det är inte helt ovanligt att kroppen får en chock även om man har tagit det innan.

Och 300mg är en onödigt stor dos.
Citera
2017-04-13, 23:30
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är inte helt ovanligt att kroppen får en chock även om man har tagit det innan.

Och 300mg är en onödigt stor dos.

Haha ja, det var mitt misstag av att ta en sådan stor dos första gången. Men jag ångrar inte att jag fyllde på med ytterliggare 300 efter 4,5h (Upplevelsen var helt värt det)
Inte rört MDMa sen dess. Får fortfarande flashbacks ifrån det, sjuka grejer. Måste nog varit 8 månader sen nu

Va rena kristaller.
Senast redigerad av tehSecretzzz 2017-04-13 kl. 23:38.
Citera
2017-04-14, 00:27
Medlem
turpeters avatar
Kan E eller mdma tappa styrka om man har det liggande flera månader?
Citera
2017-04-14, 11:53
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turpeter
Kan E eller mdma tappa styrka om man har det liggande flera månader?

Sålänge det inte utsätts för solljus, fukt eller andra ämnen som reagerar väldigt lätt/bryter ner, nej.

De håller "en livstid" give or take. Vill man förvara MDMA/gubbar E kan man låta de ligga i en zippåse eller vanlig medicinburk eller liknande och sedan lägga skiten i skafferiet
Citera
2017-04-18, 02:33
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid
Tjena igen, jag provar med en ny tråd då jag inte får svar på min fråga när jag söker runt på google.

Kör som sagt mina första bomber imorgon MDMA, kört ecstasy innan men det var lite mer bökigt med dessa kristaller.

Delade upp mitt gram i fem högar sedan en halva som en extra bomb/fallskärm.
Körde ner det i plastfolie och rullade ihop det snyggt, men lite nojig är man ju för att detta ska förhindra ruset komma i tid och vara lika bra. Vad tror ni?

Vet om att alla säger att att man ska köra ciggpapper men hade inget vettigare hemma och ville inte tömma ''mediciner'' för att använda kapsalarna.

Toapappret kommer väl gå sönder, är det första jag tänker på iallafall.

Blanda med vatten bara skull jag säga lätt och kickar in snabbare (oftast ca. 30-40min). Är väl mitt föredragna sätt att inta numera både vad gäller ren MDMA och E. Båda löser upp sig fint i vatten om det får ligga en liten stund. Kör på en vätskemängd som du lätt kan svepa, inte mer vatten än en shot sprit ungefär, helst ännu mindre. Förbered med annan dricka vid sidan om att dricka efteråt om du tycker att det är äckligt. Smakar väl ungefär som grapefruktjuice i beskhet, inte så farligt.
Citera
2017-04-18, 08:02
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Blanda med vatten bara skull jag säga lätt och kickar in snabbare (oftast ca. 30-40min). Är väl mitt föredragna sätt att inta numera både vad gäller ren MDMA och E. Båda löser upp sig fint i vatten om det får ligga en liten stund. Kör på en vätskemängd som du lätt kan svepa, inte mer vatten än en shot sprit ungefär, helst ännu mindre. Förbered med annan dricka vid sidan om att dricka efteråt om du tycker att det är äckligt. Smakar väl ungefär som grapefruktjuice i beskhet, inte så farligt.

En gubbe E är väl bara att svälja eller missar jag något här nu?
Citera
2017-04-19, 01:41
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
En gubbe E är väl bara att svälja eller missar jag något här nu?

Jo visst, men som jag nämnde, det kickar in fortare och det verkar inte vara lika känsligt att ha ätit någon timme eller två innan. Jag tycker det funkar bäst dock tror jag att det passerar fortare, men man kan alltid ta en booster dose.

Vet dock inte vad du menar med "gubbe". Man räknar ju inte E i gram.
Citera
2017-04-19, 08:16
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Jo visst, men som jag nämnde, det kickar in fortare och det verkar inte vara lika känsligt att ha ätit någon timme eller två innan. Jag tycker det funkar bäst dock tror jag att det passerar fortare, men man kan alltid ta en booster dose.

Vet dock inte vad du menar med "gubbe". Man räknar ju inte E i gram.

Intressant.

Haha var otydlig. Menar ju såklart en knapp/piller/ inte gram.
Citera
2017-04-19, 09:18
Medlem
JoeBidens avatar
Ifall man praktiserar nofap, blir det enklare att ha sex på MDMA? Har aldrig haft det, men ifall jag hajade det hela rätt så är det inte supersvårt för oss snubbar att bli hårda, men nästintill omöjligt att ejakulera?

Ökar ens odds att komma ifall man kör nofap (kanske till och med avstår sex ett tag innan man rollar)? Eller är det ett dödfött projekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in