Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-19, 11:20
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Ifall man praktiserar nofap, blir det enklare att ha sex på MDMA? Har aldrig haft det, men ifall jag hajade det hela rätt så är det inte supersvårt för oss snubbar att bli hårda, men nästintill omöjligt att ejakulera?

Ökar ens odds att komma ifall man kör nofap (kanske till och med avstår sex ett tag innan man rollar)? Eller är det ett dödfött projekt

Knulla inte direkt när ni får hallisarna under ruset.. typ när det avtar, eller lite precis innan.
Fokuset blir fucked annars
Citera
2017-04-24, 23:13
Medlem
Jevlalosers avatar
Har några frågor angående xtc.

1. Hur är ATn jämfört med ladd och meff/krabba?
2. Är 2st fredag och 2st lördag en rolig/skön upplevelse? Kommer befinna mej bland mycket folk och massor med musik. Ungefär festival.
3. Hur lång tid mellan knapparna ska det gå?
4. Är det svårt att sova? Vill ju få lite sömn mellan fredag och lördag.
5. Hur grov tror ni ATn blir på söndag/måndag?

Tack på förhand. Kom gärna med egna förslag, tips och trix!
Citera
2017-04-25, 00:15
Medlem
Jevlalosers avatar
Hur är det med alkohol i samband med xtc?
Citera
2017-04-25, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jevlaloser
Har några frågor angående xtc.

1. Hur är ATn jämfört med ladd och meff/krabba?
2. Är 2st fredag och 2st lördag en rolig/skön upplevelse? Kommer befinna mej bland mycket folk och massor med musik. Ungefär festival.
3. Hur lång tid mellan knapparna ska det gå?
4. Är det svårt att sova? Vill ju få lite sömn mellan fredag och lördag.
5. Hur grov tror ni ATn blir på söndag/måndag?
[6.] Hur är det med alkohol i samband med xtc?

1. Vissa har rätt tråkig avtändning till följd av serotonin-uttömning. Vissa blir hiskeligt ledsna och deprimerade 1-5 dagar efteråt, andra känner sig allmänt låga och 'tomma', vissa har inga problem alls. Röker du cannabis brukar det hjälpa avsevärt. För de flesta är det inte värre än en tråkig bakfylla.
2. 2+2 borde fungera bra vid enstaka tillfällen, med risk för att du får ganska dålig effekt på lördagen.
3. Jag brukar ta den andra knappen precis innan peaken, så lite beroende på när du börjar känna effekt på första knappen och om du vill ha en väldigt intensiv upplevelse eller dra ut på en lite mindre intensiv sådan. Men ca. 1-1,5 timme efter första knappen intagits ger dig vanligtvis en schysst resa. Nån timme senare om du vill förlänga mer än intensifiera.
4. Det är i princip omöjligt att sova under ruset, men förutsatt att du fått huvudsakligen MDMA i din ecstasy bör det inte vara några problem att gå o lägga sig när ruset avtagit. Även här är cannabis eller andra nedåt-grejor hjälpsamma.
5. Omöjligt att säga, vissa har svår AT på MDMA/ecstasy, andrar klarar sig hur bra som helst.
6. Jag brukar rekommendera alkohol tillsammans med E. Alkohol har en euforiserande effekt som kan ge bra skjuts åt ecstasyn om du når en bra fylla innan du droppar första knappen. Nackdelen är att ecstasyn likt andra stimulanter tar bort mycket av alkoholruset. För egen del tycker jag det är fördelaktigt och man slipper de tråkiga bitarna av alkohol men behåller, tillsammans med esctasyn, de positiva.
Citera
2017-04-29, 01:06
Medlem
turpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Sålänge det inte utsätts för solljus, fukt eller andra ämnen som reagerar väldigt lätt/bryter ner, nej.

De håller "en livstid" give or take. Vill man förvara MDMA/gubbar E kan man låta de ligga i en zippåse eller vanlig medicinburk eller liknande och sedan lägga skiten i skafferiet

Tack det var detta jag ville höra
Citera
2017-05-01, 13:05
Medlem
Robotboyoos avatar
Fått tag på 500mg rent MDMA, tagit MDMA i pillerform i doserna 140-250mg ett par gånger innan. Hur mycket ska man ta? ska vara riktigt potent, borde jag satsa på 200mg? väger 80kg.
Citera
2017-05-01, 18:37
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
Fått tag på 500mg rent MDMA, tagit MDMA i pillerform i doserna 140-250mg ett par gånger innan. Hur mycket ska man ta? ska vara riktigt potent, borde jag satsa på 200mg? väger 80kg.

160mg-200mg bör räcka om det är BRA grejer
Citera
2017-05-06, 19:32
Medlem
jeppsss avatar
Varför nojar vissa på mdma och andra inte?
En polare till mig fick en outhärdlig panikångest under ett snabbt ögonblick under ruset, samt en ångest som höll i sig en vecka efter medans en annan hade the time of his life.
Citera
2017-05-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppss
En polare till mig fick en outhärdlig panikångest under ett snabbt ögonblick under ruset, samt en ångest som höll i sig en vecka efter medans en annan hade the time of his life.
Känslan kan ju vara ganska överväldigande, vissa blir väl skrämda av den.
Citera
2017-05-12, 19:09
Medlem
Hej!

Jag ska på defqon i år och tänkte då ta E en utav kvällarna. Det jag behöver lite tips om är hur jag ska gå tillväga eftersom jag är ganska grön inom detta område.

Jag har tidigare (2ggr) på festivaler tagit 1/2 E tablett vardera gång (louis vuitton och hello kitty). Hello Kittyn införskaffades i holland och skulle ha ungefär 250mg. Båda gångerna har jag känt att jag får mycket energi och dansar järnet, musiken blev MYCKET bättre och jag blev mer social/pratglad och svettas (pga dansen?)samt att allt känns fantastiskt. Dansade då i princip 4h med någon kort paus, har heller inte kännt någon hunger. Har inte känt någon som helst AT dagen/dagarna efter. Tog heller ingenting annat förutom tabletten de dagarna (förutom 1-2 öl).

Det jag tänkte göra på Defqon är att ta en hel tablett + lite refill.. Tänkte kolla om jag bör tänka på något eller borde det vara okej? Vill _HELST_ inte att det skulle bli för mycket och att jag inte har full kontroll. Bör det vara lugnt? Kommer jag att känna ett bättre high ifall jag tar en hel direkt? Vill dessutom att det ska vara lite längre, sista gången höll det i ungefär 3-4h sedan blev jag supertrött.

Väger ~80kg.

Tacksam för lite tips!
Senast redigerad av ZeleniZmaj 2017-05-12 kl. 20:04.
Citera
2017-05-12, 20:17
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppss
Ovana, kass sinnesstämning, dåligt personligt mående, olika människor uppfattar och hanterar olika situationer på olika sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av ZeleniZmaj
Hej!

Jag ska på defqon i år och tänkte då ta E en utav kvällarna. Det jag behöver lite tips om är hur jag ska gå tillväga eftersom jag är ganska grön inom detta område.

Jag har tidigare (2ggr) på festivaler tagit 1/2 E tablett vardera gång (louis vuitton och hello kitty). Hello Kittyn införskaffades i holland och skulle ha ungefär 250mg. Båda gångerna har jag känt att jag får mycket energi och dansar järnet, musiken blev MYCKET bättre och jag blev mer social/pratglad och svettas (pga dansen?)samt att allt känns fantastiskt. Dansade då i princip 4h med någon kort paus, har heller inte kännt någon hunger. Har inte känt någon som helst AT dagen/dagarna efter. Tog heller ingenting annat förutom tabletten de dagarna (förutom 1-2 öl).

Det jag tänkte göra på Defqon är att ta en hel tablett + lite refill.. Tänkte kolla om jag bör tänka på något eller borde det vara okej? Vill _HELST_ inte att det skulle bli för mycket och att jag inte har full kontroll. Bör det vara lugnt? Kommer jag att känna ett bättre high ifall jag tar en hel direkt? Vill dessutom att det ska vara lite längre, sista gången höll det i ungefär 3-4h sedan blev jag supertrött.

Tacksam för lite tips!
Omöjligt att svara på utan att veta vilken knapp du tänkt käka, de kan innehålla allt från 0 till 300 mg MDMA. Jag skulle hur som helst vara försiktig om jag vore du, särskilt om du planerar att bara valsa ner dit och köpa första bästa knapp. Det är stor skillnad på ruset mellan ~100mg och ~200+, istället för energisk kan du bli närmast golvad, särskilt om du aldrig tagit doser av den mängden förut. Finns även risk för kräkningar och extremt ögonvobbel, kanske inte alltför kul om man står på ett dansgolv.

Om du är fast inställd på att käka en hel så borde du prova på en 200+ dos innan du åker ner för att se hur du reagerar och om du skulle kunna uppföra dig bland folk. Om du inte har möjlighet till det så ät inte en hel direkt, ta en halv och fyll på med en halv några timmar senare.
Citera
2017-05-12, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'

Omöjligt att svara på utan att veta vilken knapp du tänkt käka, de kan innehålla allt från 0 till 300 mg MDMA. Jag skulle hur som helst vara försiktig om jag vore du, särskilt om du planerar att bara valsa ner dit och köpa första bästa knapp. Det är stor skillnad på ruset mellan ~100mg och ~200+, istället för energisk kan du bli närmast golvad, särskilt om du aldrig tagit doser av den mängden förut. Finns även risk för kräkningar och extremt ögonvobbel, kanske inte alltför kul om man står på ett dansgolv.

Om du är fast inställd på att käka en hel så borde du prova på en 200+ dos innan du åker ner för att se hur du reagerar och om du skulle kunna uppföra dig bland folk. Om du inte har möjlighet till det så ät inte en hel direkt, ta en halv och fyll på med en halv några timmar senare.

Tack för ditt svar!

Jag har inte möjlighet att testa innan då festivalen är om 1,5 månad och jag vill hålla mig till "minst 3 månaders regeln".

Självklart beror det på hur mycket mg MDMA tabletten innehåller. Kommer förmodligen göra så att jag köper med mig EZ Test innan, som förhoppningsvis ska ge mig en bra bild av hur mycket MDMA pillret innehåller.

Golvad vill jag absolut inte bli.. Förstår att det är svårt att veta hur det kommer påverka mig då det är väldigt individuellt. Men låt oss säga att jag lyckas få en knapp med 220mg. Om jag då tar 3/4 (~170mg) och den sista 1/4 ~2h efteråt finns det någon möjlighet att jag blir såpass "E:ad" att jag blir golvad?

Kan påpeka att då jag tog 1/2 av Hello Kittyn som snubben bara hade en kvar av (de andra två skulle han o hans polare precis inta) och frågade mig ifall jag var erfaren, rekommenderade mig att bara ta 1/4 eftersom de var så starka (250mg). Så den dosen borde ha varit på ungefär 120mg, ifall han inte BS:ade vilket jag inte tror då han verkade som en legit dude.

Ps: Kände ingen som helst ångest/noja/illamående under "upcomen". Hade nog den bästa kvällen i mitt liv på Qlimax med hjällp utav den halvan. Kanske räcker med den dosen om man riskerar att fucka upp den annars.
Senast redigerad av ZeleniZmaj 2017-05-12 kl. 21:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in