2017-04-16, 04:29
Medlem
Någon som vet hur väl denna funkar mot social fobi? Har ingen extrem fobi, men känner mig lätt obekväm i sociala sammanhang..

Undrar även hur länge effekten i så fahåller i sig? Utifrån vad jag läst verkar det rätt med att ta med 2-3 dagars mellanrum tack vare halveringstiden?
Citera
2017-04-16, 05:21
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Någon som vet hur väl denna funkar mot social fobi? Har ingen extrem fobi, men känner mig lätt obekväm i sociala sammanhang..

Undrar även hur länge effekten i så fahåller i sig? Utifrån vad jag läst verkar det rätt med att ta med 2-3 dagars mellanrum tack vare halveringstiden?

Den funkar utmärkt mot ångest och social fobi. Ja den har lång halvering, ta 4-8mg en gång varannan dag kanske? Effekten håller i sig i över ett dygn för mig då jag tagit varje dag. Var försiktig då det inte finns någon exakt information angående halvering mm...Inte roligt samla på sig stora depåer i kroppen..

Mycket är mina erfarenheter och teorier...

Nu har jag slutat CT...
Senast redigerad av JanBertilsson 2017-04-16 kl. 05:24.
Citera
2017-04-16, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Den funkar utmärkt mot ångest och social fobi. Ja den har lång halvering, ta 4-8mg en gång varannan dag kanske? Effekten håller i sig i över ett dygn för mig då jag tagit varje dag. Var försiktig, ingen då det inte finns någon exakt information angående halvering mm...Inte roligt samla på sig stora depåer i kroppen..

Nu har jag slutat CT...

Tack för svaret!

Kommer ta det lugnt med doseringarna, är ju inte ute efter att bli flöddrad, vill ju bara bli lite mer bekväm i sociala sammanhang. Men brukar ha svårt att hantera dom flesta benzos (t.ex. när man tänker att man ska ta några enstaka xanor och sen vaknar blodig i ett dike med en tom pillerpåse och noll minne en vecka senare)..

Men om jag förstått det rätt är denna lite lättare att hantera och man får inte den där s.k. "dominoeffekten" som på så många andra benzos?
Citera
2017-04-16, 05:40
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Tack för svaret!

Kommer ta det lugnt med doseringarna, är ju inte ute efter att bli flöddrad, vill ju bara bli lite mer bekväm i sociala sammanhang. Men brukar ha svårt att hantera dom flesta benzos (t.ex. när man tänker att man ska ta några enstaka xanor och sen vaknar blodig i ett dike med en tom pillerpåse och noll minne en vecka senare)..

Men om jag förstått det rätt är denna lite lättare att hantera och man får inte den där s.k. "dominoeffekten" som på så många andra benzos?

Det är nog rätt uppfattat. Antingen älskar man den eller så får man ingen effekt alls är min uppfattning. Men tror folk är för ivriga och väntar sig effekter som inte Norflurazepam ger.

Jag tycker det är bästa benson jag använt. Hade jag vetat hur potent den är och halveringstiden hade jag nog tagit varannan dag bara.

Men nu CT och förhoppningsvis aldrig benso igen...14-15 dagar utan märkbar AT...
Citera
2017-04-16, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Det är nog rätt uppfattat. Antingen älskar man den eller så får man ingen effekt alls är min uppfattning. Men tror folk är för ivriga och väntar sig effekter som inte Norflurazepam ger.

Jag tycker det är bästa benson jag använt. Hade jag vetat hur potent den är och halveringstiden hade jag nog tagit varannan dag bara.

Men nu CT och förhoppningsvis aldrig benso igen...14-15 dagar utan märkbar AT...

Rent spontant låter det som den passar mina mål helt perfekt, ska dra iväg en beställning och ge den en chans
Citera
2017-04-16, 18:11
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Askens 4mgor funkar lika bra som förr enligt mig iaf. Ni som klagar har ni möjligtvis placebo lr tollerans? smakar lite mint gör dom fortfarande

inte enlig mig, gjort tester vid 3 tillfällen från storpack 250-500 påsar smakar över 9 av 10 typ 100% mjöl/bindemedel någon enstaka lite lite minaktigt...

dem från första 50 påsen precis vid lansering gav en halv riktigt bra efftekt och smakade stark bensoaktigt mintigt.

så jävla förbannad man blev, mina medmänniskor har tycker exakt detsmamma som köpt stor pack efter att ha inlett med deras lanseringspack om 25-50 pellets.

och då har långa uppehåll gjorts för att säkerställa detta.

blit tt:s tior eller askens åttor om det bli någon mer order.

från riktigt bra och skön benzo till inaktivt mjöl/bindemedel utan aktiv substans.

problemet kanske ät löst nu men jag vågar inte chansa igen.
Citera
2017-04-16, 19:40
Medlem
Citat:
Rent spontant låter det som den passar mina mål helt perfekt, ska dra iväg en beställning och ge den en chans

Fick tag på ett sample från en kompis och kan säga att denna funkar utmärkt för mitt ändamål ifall nån annan skulle ha samma funderingar
Citera
2017-04-16, 20:40
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
inte enlig mig, gjort tester vid 3 tillfällen från storpack 250-500 påsar smakar över 9 av 10 typ 100% mjöl/bindemedel någon enstaka lite lite minaktigt...

dem från första 50 påsen precis vid lansering gav en halv riktigt bra efftekt och smakade stark bensoaktigt mintigt.

så jävla förbannad man blev, mina medmänniskor har tycker exakt detsmamma som köpt stor pack efter att ha inlett med deras lanseringspack om 25-50 pellets.

från riktigt bra och skön benzo till inaktivt mjöl/bindemedel utan aktiv substans.

Det är exakt samma batch sedan dag nummer ett.

Det är tolerans och andra faktorer så som placebo(skriver en person att
det inte funkar längre så börjar flera "känna" samma) som ligger till
grund för att folk skriver att det är nya batcher som inte fungerar etc
etc. Det är skitsnack baserat på okunskap helt enkelt.

Mintsmaken har jag ingen aning om faktiskt, har personligen aldrig känt någon mintsmak och inte andra som jag pratat med heller.
Tror det är en tillfällighet eller alla har ju olika smaklökar.
Citera
2017-04-16, 20:43
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Fick tag på ett sample från en kompis och kan säga att denna funkar utmärkt för mitt ändamål ifall nån annan skulle ha samma funderingar

Kanon!
Citera
2017-04-16, 21:03
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

"gjort tester vid 3 tillfällen från storpack 250-500 påsar smakar över 9 av 10 typ 100% mjöl/bindemedel någon enstaka lite lite minaktigt..."

Gjorde du som vinprovare då? Spottade ut? För om du suttit med flera 250-500 påsar och smakat av 90% känns inte din trovärdighet speciellt hög. Ganska påverkad även om tabbarna skulle varit rejält underdoserade.
Eller också kanske det är din längtan efter Flubromazolam som sitter i bakhuvudet?

Men tycker för all del att du ska köpa TT:s 10mg, de är också bra...
Citera
2017-04-16, 21:11
Bannlyst
Varför ska de smaka mint?

FInns inget i produkten som ska vara mintsmak.
Om man inte häller i något mintigt när de pressas.

Jag fattar inte, är mintsmaken någon sorts kvalitetstämpel?

??
Citera
2017-04-16, 21:26
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Varför ska de smaka mint?

FInns inget i produkten som ska vara mintsmak.
Om man inte häller i något mintigt när de pressas.

Jag fattar inte, är mintsmaken någon sorts kvalitetstämpel?

??

Nej, det råkar vara så att en viss friskhet kan uppfattas mintig. Kan skilja väldigt från gång till gång av olika faktorer. Oftast vad du ätit för mat. Djungeltelegrafen startar och placebon börjar florera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in