2017-08-28, 21:11
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savagee
Är det så allstå? Skönt att höra haha, kan säga man känner av muskelavslappningen på små doser. Varför behöva ta mer än nödvändigt. Dessa funkar ! Ska kanske testa en hel fram över.

Köpte du 8mg:are?
De jag köpte var 4mg,
bild :
http://imgur.com/a/JWepg

Aha, ja jag har 8mg.
Citera
2017-08-28, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saruon
Någon som klurat ut hur den fungerar ännu rent kemiskt?
Finns ju inte på Drug Bank än eftersom det är en RC men är lite intresserad över dess pharmacology och pharmacodynamics samt om den fungerar bra i kombination med t.ex Lyrica eller Baklofen då jag har stort behöver av muskelavslappning. Ångestdämpnkng med för den delen.

Kaliumklorid tillsammans med alprazolamens ungefärliga uppbyggnad.
C:a 1/3 klonazepam och c:a 1/3 del kalium
Tänk typ kolhyderater, polysakarider, men som omvänt...neutronsmittor alltså, ingen uppbyggnad, men nästan som en nedbrytnad, trots till en början uppbyggnad, skumt, jag vet.

Kalcium verkarockså vara ett bindningsämne.
02op34, då kommer de muskelavslappnande effekterna in.
Dominerande är de som återfinns i klonazepam, alprazolam, samt ser jag en tendens till midazolamens uppbyggnad, vilken ej är fördelaktig oralt, knappt någon biotillgängligthet.

Det används inom sjukvården när det är 123 intravenöst.
Mvh.
Senast redigerad av DiegoCosta 2017-08-28 kl. 21:41.
Citera
2017-08-29, 09:02
Medlem
medlem9001s avatar
hade ju ett par 4mg från asken som jag tyckte var bra att sova på... men för i HELVETE TT??? sänk dosen

vill inte gå snett flera dagar på raken efter att ha tagit ett eller två piller

25mg och potenta mg är det också...ta detta som en komplimang
Citera
2017-08-29, 13:59
Medlem
Savagees avatar
Vad ligger halveringstiden på dessa med 4mg?
Mvh
Citera
2017-08-29, 17:04
Medlem
Citat:
Är det så allstå? Skönt att höra haha, kan säga man känner av muskelavslappningen på små doser. Varför behöva ta mer än nödvändigt. Dessa funkar ! Ska kanske testa en hel fram över.
Lätt hänt att det blir mer än nödvändigt. Känner ofta att jag inte alls är påverkar, när jag i verklighet sluddar och vinglar Haha, som jag förstår så är detta ett ganska vanligt fenomen inom benzo-världen
En hel när man inte har någon märkbar tolerans är helt sinnes. Klarade att hålla mig vaken högst 1 timme efter att effekten hade slagit på. Och så var jag alltså bara halvt under den timmen xD Väldigt toleranta dessa.
Citera
2017-08-29, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Ha ha! Det har du ju helt rätt i, man ska nog ha lite paranoia när man handlar div. substanser.
Exakt!
Citera
2017-08-29, 18:31
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Lätt hänt att det blir mer än nödvändigt. Känner ofta att jag inte alls är påverkar, när jag i verklighet sluddar och vinglar Haha, som jag förstår så är detta ett ganska vanligt fenomen inom benzo-världen
En hel när man inte har någon märkbar tolerans är helt sinnes. Klarade att hålla mig vaken högst 1 timme efter att effekten hade slagit på. Och så var jag alltså bara halvt under den timmen xD Väldigt toleranta dessa.

Haha! Ta det lugnt min vän, det du säger stämmer till 100%
Prova röka en jolle till. Fin kombination, o jag känner av den sen igår, så muskelavslappningen ligger kvar.
Citera
2017-08-29, 18:37
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Vad ligger halveringstiden på dessa med 4mg?
Mvh

minns inte exakt siffror...de kan sitta i i över två dagar. då menar jag alltså bara hur länge de sitter i...
Citera
2017-08-29, 20:18
Medlem
Citat:
Haha! Ta det lugnt min vän, det du säger stämmer till 100%
Prova röka en jolle till. Fin kombination, o jag känner av den sen igår, så muskelavslappningen ligger kvar.
Man får nog göra det Önska jag hade lite röka. Brukar alltid ha det hemma för säkerhetsskull, men har nyligen planerat att lägga allt på hyllan, vilket gick sådär xD haha. Ska försöka igen, men satsar inga pengar på det direkt haha
Brukar ha kvar ruset dagen efter, men brukar dock bli rätt så uppåt. Går ofta och gymmar dagen efter en 4-8 mg av den här benzon
Senast redigerad av Hassans 2017-08-29 kl. 20:29.
Citera
2017-08-30, 10:20
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
minns inte exakt siffror...de kan sitta i i över två dagar. då menar jag alltså bara hur länge de sitter i...
Ja, över 48 timmar sitter effekterna i på mig, mår nästan bättre dagen efter jag jag tagit en tablett, om än satan morgontrött.. Men halveringstiden ligger väl på 100 timmar eller så har det väl spekulerats om.
Dock så biter inte benzo så mycket på mig, om jag inte vräker i mig och då går det ju bara åt helvete med minnesluckor, bärserk och ofta de högst märkliga stulna saker runt omkring i kåken..
Senast redigerad av Babaumf 2017-08-30 kl. 10:31.
Citera
2017-08-30, 11:25
Medlem
KringExs avatar
Ni som brukat dessa piller några veckor, börjar ni känna av några otäcka biverkningar?
Citera
2017-08-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoCosta
Kaliumklorid tillsammans med alprazolamens ungefärliga uppbyggnad.
C:a 1/3 klonazepam och c:a 1/3 del kalium
Tänk typ kolhyderater, polysakarider, men som omvänt...neutronsmittor alltså, ingen uppbyggnad, men nästan som en nedbrytnad, trots till en början uppbyggnad, skumt, jag vet.

Kalcium verkarockså vara ett bindningsämne.
02op34, då kommer de muskelavslappnande effekterna in.
Dominerande är de som återfinns i klonazepam, alprazolam, samt ser jag en tendens till midazolamens uppbyggnad, vilken ej är fördelaktig oralt, knappt någon biotillgängligthet.

Det används inom sjukvården när det är 123 intravenöst.
Mvh.

Tack för svar! Har du någon aning om kombination med Baclofen och Pregabalin?
Hur länge kan jag köra på 8 mg morgon och kväll? Och hur bör nedtrappningen ske?
Första benzo som jag brukat i längre tid dvs 1-2 veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in