För ett par år sedan gick jag all in på (sedan flera år) på diazepam, imovane, cito, t o m mogadon och stora mängder alkohol. Slutade med ambulans, hjärnröntgen och sedan avgiftning. (mådde skitdåligt på jobbet ska tilläggas, eftersom jag blev mobbad av en elak chef där. Har inte hänt vare sig förr eller senare, men jobbet där blev jag av med pga att datorn inte hade alkolås s a s. Man skriver mycket dumt, och den elaka chefen längtade bara efter att bli av med mig, så när jag skrev ngt förhållandevis inte så elakt på min egen fb (inte flashback) gissar jag att hon dansade på bordet av pur glädje. (Jag var inte den första hon knäckte i småsmulor, men förhoppningsvis den sista)
Tillbaks till ämnet: Numera tar jag det betydligt lugnare. Dricker ö h t ingen alkohol längre sedan nästan 2 år. Tar 5or diazepam vid behov (offentliga framträdande etc), imovane vid ev sömnproblem, och har även testat/tar ibland Norflura*.
Helt ok enligt min mening, men jag avser att ta det otroligt lugnt med avvänjningen. Utifall att.