Citat:
Ursprungligen postat av
Angelxx
All hjälp uppskattas

För att maximera dina MDMA-rus skulle jag rekommendera dig att blanda in alkohol samt öka med 50+% av din initiala dos när uppgången börjar komma från ditt första intag. (Dvs inte vänta så lång tid som 2 timmar.) Vissa upplever intensivare och snabbare påslag av att snorta, det är också ett alternativ.
Det där "perfekta" MDMA-ruset kommer du inte få varje gång. Det låter för mig som att du byggt upp tolerans antingen fysiskt eller psykiskt. Om du åker karusell varje dag blir karusellen till slut inte så rolig. 125+125 mg är i mitt tycke väldigt mycket för 50 kg kroppshydda, hade jag varit du hade jag startat på hälften av den doseringen. Har du nu byggt upp tolerans för 125 mg kommer du ju få höja därifrån däremot.
...och inte för att moralisera, men det låter som att du försöker maxa allting hela tiden. Förr eller senare hinner kroppen inte med att producera alla glädjeämnen. Det låter som att du har nått den gränsen.
Så pröva att tidigarelägga ökningen, lägg till alkohol i ruset, öka dosering alternativt snorta. Om det inte hjälper skulle jag råd dig att ta ett uppehåll på 4-6 månader samt se dig omkring hur du mår övrigt i livet.