Hur är upptagningsförmågan IV/rp gentemot att svälja? Har för mig att jag läst att det inte är effektivt alls att panga det eller knuffa upp i röven..?
Tjenixen
Behöver era tankar om min situation här va. Igår kväll testade jag potent MDMA-kristaller ensam och det var en speciell upplevelse, vackert och mysigt.
Somnade vid gryning efter 2 xanor och 1 lyrika för att vakna 15.00, varför förstår jag inte.
Testat de flesta substanser,varvid jag brukat amfetamin dagligen i 1-2 månader nu, prestationshöjande syfte alltså inte monster doser.
Nu ikväll skulle jag ta igen med en brud, ville testa i sällskap också. Bombade 300mg igen för att sedan hon meddelar att hon glömde sitt jobb och kan inte.
Nu sitter jag här ensam, färgerna har blivit vackra och musiken masserar öronen. Likt gårdagens upplevelse.
- Hur upplever ni Mollys verkan när ni(om) brukat ensamma?
- Hur snabbt fyller hjärnan på med serotonin/dopamin egentligen?
Är rätt påläst gällande mdma's verkan på hjärnan, researcher alltid om en drog som ska intas men saknar erfarenhet sedan innan?
Hur är upptagningsförmågan IV/rp gentemot att svälja? Har för mig att jag läst att det inte är effektivt alls att panga det eller knuffa upp i röven..?
Slå för i helvete inte i dig MDMA!
Jag gjorde den idiotiska saken första gången jag tog MDMA.. Dessutom 300mg men är man så jävla dum som jag jag va så får man fan ta sitt kast och inte klaga på olika men.
Slå för i helvete inte i dig MDMA!
Jag gjorde den idiotiska saken första gången jag tog MDMA.. Dessutom 300mg men är man så jävla dum som jag jag va så får man fan ta sitt kast och inte klaga på olika men.
Panga? Menas det att skjuta? Dvs att injicera? Menar ni på allvar att något tryck i sig Mdma med spruta? Får man fråga hur det upplevdes? Blev du inte helt CP och låg och krampade i extas? Fan, blev du inte rädd för att kola vippen? Måste ju ha upplevts som 100 ggr starkare än heroin?
Panga? Menas det att skjuta? Dvs att injicera? Menar ni på allvar att något tryck i sig Mdma med spruta? Får man fråga hur det upplevdes? Blev du inte helt CP och låg och krampade i extas? Fan, blev du inte rädd för att kola vippen? Måste ju ha upplevts som 100 ggr starkare än heroin?
Ja det menas med att injicera.
Kan väll säga så här att jag har aldirg blivit nojjig innan vid en injicering och då har jag slagit i mig groteska doser amfetamin, ritalin, PV m.m Men MDMA va läskigt som FAN IV. Låg och skakade som bara den i 1.5 timmar och kunde inte se.
Kan väll säga så här att jag har aldirg blivit nojjig innan vid en injicering och då har jag slagit i mig groteska doser amfetamin, ritalin, PV m.m Men MDMA va läskigt som FAN IV. Låg och skakade som bara den i 1.5 timmar och kunde inte se.
Polare tog RP en sound cloud(ca 250) har vill inte ens att sin värsta fiende ska uppleva det..
Han är van att ta höga doser mdma och är i 40 sträcket så har varit med ett tag.
Skakade, tuggade sönder hela munnen och ren o skär panik i 2h.
Kingen
Redigerat.
Polare tog RP en sound cloud(ca 250) har vill inte ens att sin värsta fiende ska uppleva det..
Han är van att ta höga doser mdma och är i 40 sträcket så har varit med ett tag.
Skakade, tuggade sönder hela munnen och ren o skär panik i 2h.
Kingen
Redigerat.
Ja det är fan idioti att slå i sig MDMA. 300mg IV är det läskigaste jag gjort.
Måste bara flika in här ang "Soundcloud" med innehållandes 240mg mdma, testa väg hela tabletten... Tyckte iaf de jag testade var verkningslösa. Hade för övrigt ett tjafs med en ang mängden mdma i såna rosa majablad eller om det var Warner Bros som skulle innehålla 180mg när hela tabletten vägde 118mg med allt annat skit i dessutom men vägrade fortfarande inse att hans säljsnack inte var logiskt
Har även hört att mdma ska vara väldigt frätande så att injicera det ska tydligen vara ett big nono..? Att röka det har jag endast testat på folie och det smakade väldigt likt riktigt mdpv, effekten kan jag ej uttala mig om då mängden var liten samt annat skit i omloppet samtidigt
Måste bara flika in här ang "Soundcloud" med innehållandes 240mg mdma, testa väg hela tabletten... Tyckte iaf de jag testade var verkningslösa. Hade för övrigt ett tjafs med en ang mängden mdma i såna rosa majablad eller om det var Warner Bros som skulle innehålla 180mg när hela tabletten vägde 118mg med allt annat skit i dessutom men vägrade fortfarande inse att hans säljsnack inte var logiskt
Har även hört att mdma ska vara väldigt frätande så att injicera det ska tydligen vara ett big nono..? Att röka det har jag endast testat på folie och det smakade väldigt likt riktigt mdpv, effekten kan jag ej uttala mig om då mängden var liten samt annat skit i omloppet samtidigt
alright, fan aldrig hört någon röka mdma, freebasade ni på folie med sugrör typ? Någon som vet hur effekten blir?
Testade MDMA med en polare för första gången för runt 2 kvällar sen. Hon väger runt 65 kg och svalde 200 mg (stor nybörjardos, jag vet), och vi hade det jävligt trevligt, men efter att ruset istortsett hade lagt sig (ca 7 timmar efter intag) hände något jävligt konstigt.
Hon beskrev det som att hon knappt kunde tänka eller bara hålla kvar en tanke åt gången. Hon betedde sig också jävligt konstigt som att dra till köket och sen glömma bort vad fan det var hon tänkte göra samt ryckningar i exempelvis armarna.
Försökte söka runt lite om jag kunde hitta någon info om detta, men det var svårt. Hon mådde bra dagen efter, men är det någon som vet vad fan det var som hände eller har upplevt något liknande?