Citat:
Ursprungligen postat av
MisterWhite
Men angående manifestationen så ser jag en olika människor som går ihop i en gemensam aktion MOT terrorism, en gemensam manifestation som inte har nån färg eller etnicitet.
Men alternativa hjärnor ser en fet provokation där alla är anti-vit hatare
Lite så tänker jag, låt höra domen, är jag antiv-vit hatare, med en släng PK?
Om du läser detta uttalande:
Citat:
Tusentals samlades på Sergels torg i centrala Stockholm för att delta i en kärleksmanifestation efter terrorattacken. Klockan 14.53 hölls en tyst minut för offren.
– Det finns de som ser vår existens i Stockholm, Berlin, London, som ett hot. Men deras seger är endast tillfällig, sa en av arrangöerna Nisha Besara.
Samt detta:
http://i.imgur.com/C2RqDuc.jpg
Samt arrangörernas tidigare uttalanden och verksamhet.
Samt det explicit mångkulturella upplägget.
Och tar in detta i kontexten att det skulle vara tänkt att manifesteras mot en attack på Sverige och svenskarna.
Ser du inte då att manifestationen istället blev en styrkeuppvisning av kolonisatörer? En gapig rapkonsert där svenska flaggor ansågs som alltför stötande, där den svenska publiken stod där och applåderade åt att bli undanträngda, våldtagna, rånade, ihjälkörda och sönderbombade i sitt eget land?
Allt i kärlekens namn.
Och när och var "agerade" man mot terrorism i denna manifestation? Nämnde man överhuvudtaget den ideologi som orsakade attacken?
*EDIT
Jag såg nu att förbudet mot svenska flaggor inte var sant. Jag ber om ursäkt för det. Jag vill också passa på att försvara detta genom att säga att det inte var konstigt att jag tog det som sanning då jag läst och hört liknande uttalanden förut där man kunnat styrka äktheten till 100%