Citat:
Ursprungligen postat av
Pretorian1
Innan någon kommer med förhastade slutsatser efter din provokation. Kan du inte förklara själv vad du är för något och vart du står. Vi är idel öra. Du kanske sitter på det frälsande anti-giftet? Låt höra!

Provokation? Hmm, i tell it like i se it.
Jag gillar en del av det SD säger, jag är dock inte nån som skulle rösta på SD utan jag tycker att dom andra partierna borde kunna sammarbeta med SD, och jag tycker att dom som kommer hit och inte kan leva efter våra regler och vår kultur kan åka härifrån, invandrare måste anpassa sig till vårt sätt och leva, det ska vara krav på att lära svenska, anhöriginvandring ska ha ha försörjningskrav för att beviljas, ålderstesta ensamkommande, snabbare handläggning och vid nej så åker folk ut direkt, dom som inte kommer från länder med krig utan som är ekonomiska flyktingar har inget här och göra.
Mer poliser och ett hårdare agerande mot drägg, och det oavsett om det är svenskt drägg eller drägg av annan etnicitet, hårdare tag mot extremism, det gäller radikala muslimer och högerextremister, båda dessa grupper är lika i sitt tänkande och har ingen plats i vårt samhälle, passar folks religion inte in i vårt samhälle så är dom på fel plats och detta oavsett religion.
Men angående manifestationen så ser jag en olika människor som går ihop i en gemensam aktion MOT terrorism, en gemensam manifestation som inte har nån färg eller etnicitet.
Men alternativa hjärnor ser en fet provokation där alla är anti-vit hatare
Lite så tänker jag, låt höra domen, är jag antiv-vit hatare, med en släng PK?