Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Detta spektakel på Sergels Torg kommer enkom stärka kalifatets förespråkare och ge dem vatten på kvarn om att vi varken är värda nåd och/eller kapabla att försvara vårt sätt att leva eller dö på. Vi är intet. Vi kommer gå till historien som det folk som frivilligt och i skam gav bort vårt eget land. Vi är lika duperade såsom nordkoreaner, som köper all information och propaganda enkom den är "rätt" paketerad och från högre ort. Jag gråter när jag tänker på hur korkade mitt folk är! Jag skall aldrig sätta mig på höga hästar och exempelvis kalla negrer och/eller inavlade araber för dumma. Här har vi nyss bevittnat att vi är minst lika intelligensbefriade. Vi är i sanning enkom smuts.
Kungen är död, riket i spillror - länge leve kalifatet!
Som den sanna sverigevännen du är så kör du med uttrycket "Vi" hela tiden, "Vi är duperade", "Vi gav bort vårt land", "Vi är intelligensbefriade".
Varför gör ni sverigevänner alltid så? Dra inte in andra i ert snack, du verkar lika vek som många andra, jag tänker inte konvertera och bli muslim, ingen ska få ta mitt boende, jag tänker inte böja mig för religiösa extremister, jag tänker inte göra som dom alternativa sveriegvännerna brukar säga "jag ska fly till ett land som inte tar emot invandrare"
Jag är född här och här kommer jag förbli livet ut, och jag kommer göra allt jag kan för och göra det jag kan för att samhället runt mig ska bli bättre, jag tänker inte ge upp, skit händer världen över och även här, men jag ser inte vårt land som förlorat, att påstå att vårt land är förloratdet är snack som veklingar tar i sin mun.
Så du kan själv vara duperad och intelligensbefriad, dra inte in andra i din egen dumhet.
Manifestationen var gjord av folk som är EMOT terrorism, både artister och folket som var på plats är EMOT.
Ni som klagar, är ni för terrorism eller?