2017-04-09, 19:29
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Inte en enda svensk flagga var tillåtet under manifestationen. Vår nya svenskar kunde ju ta illa upp enligt uppmaningen. Den självutplånande svensken i ett nötskal.

http://imgur.com/C2RqDuc.jpg

Kan vi få källa på denna? Satt i något sammanhang? Vem som helst kan ha snickrat ihop denna i valfritt ordbehandlingsprogram...
Citera
2017-04-09, 19:32
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Inte en enda svensk flagga var tillåtet under manifestationen. Vår nya svenskar kunde ju ta illa upp enligt uppmaningen. Den självutplånande svensken i ett nötskal.

http://imgur.com/C2RqDuc.jpg
Var publicerades detta? Jag hittar det inte på manifestationens Facebooksida.
Citera
2017-04-09, 19:33
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Kan vi få källa på denna? Satt i något sammanhang? Vem som helst kan ha snickrat ihop denna i valfritt ordbehandlingsprogram...

Den verkar vara fejk, ett par poster ovan finns en länk där alla flaggor är "förbjudna" utom den svenska.
Citera
2017-04-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Detta spektakel på Sergels Torg kommer enkom stärka kalifatets förespråkare och ge dem vatten på kvarn om att vi varken är värda nåd och/eller kapabla att försvara vårt sätt att leva eller dö på. Vi är intet. Vi kommer gå till historien som det folk som frivilligt och i skam gav bort vårt eget land. Vi är lika duperade såsom nordkoreaner, som köper all information och propaganda enkom den är "rätt" paketerad och från högre ort. Jag gråter när jag tänker på hur korkade mitt folk är! Jag skall aldrig sätta mig på höga hästar och exempelvis kalla negrer och/eller inavlade araber för dumma. Här har vi nyss bevittnat att vi är minst lika intelligensbefriade. Vi är i sanning enkom smuts.

Kungen är död, riket i spillror - länge leve kalifatet!

Som den sanna sverigevännen du är så kör du med uttrycket "Vi" hela tiden, "Vi är duperade", "Vi gav bort vårt land", "Vi är intelligensbefriade".

Varför gör ni sverigevänner alltid så? Dra inte in andra i ert snack, du verkar lika vek som många andra, jag tänker inte konvertera och bli muslim, ingen ska få ta mitt boende, jag tänker inte böja mig för religiösa extremister, jag tänker inte göra som dom alternativa sveriegvännerna brukar säga "jag ska fly till ett land som inte tar emot invandrare"

Jag är född här och här kommer jag förbli livet ut, och jag kommer göra allt jag kan för och göra det jag kan för att samhället runt mig ska bli bättre, jag tänker inte ge upp, skit händer världen över och även här, men jag ser inte vårt land som förlorat, att påstå att vårt land är förloratdet är snack som veklingar tar i sin mun.

Så du kan själv vara duperad och intelligensbefriad, dra inte in andra i din egen dumhet.

Manifestationen var gjord av folk som är EMOT terrorism, både artister och folket som var på plats är EMOT.

Ni som klagar, är ni för terrorism eller?
Citera
2017-04-09, 19:34
Moderator
manamanahs avatar
Integration och invandring --> Terrorism
/Moderator
Citera
2017-04-09, 19:36
Medlem
Skunken666s avatar
Manifestationer likt denna är för fårskocken, dom håller med näbbar och klor fast vid en utopi som aldrig kommer att kunna uppnås.
Inte ens när sharialagarna införs i landet och stålet skär genom deras späda halsar, kommer fåren att förstå att dom haft fel hela tiden.

Jag säger bara: Suck..
Citera
2017-04-09, 19:37
Medlem
BoISarens avatar
Trådar sammanfogade

//Mod
Citera
2017-04-09, 19:40
Medlem
Det snackas om att det behövs mer kärlek! När det är kärlek till profeten som är problemet. Nej enligt mitt förmenande är det mer rationellt tänkande som behövs.
Citera
2017-04-09, 19:40
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Var publicerades detta? Jag hittar det inte på manifestationens Facebooksida.
Hittade den på Facebooksidan "Stå upp för Peter Springare" men får rätta mig själv och ursäkta att jag gick på det.

http://imgur.com/GjfG6bc.jpg
Citera
2017-04-09, 19:48
Medlem
Wayaheads avatar
En manifestation, vad ska det vara bra för? Hjälper det mot framtida terrorattentat tror de? En manifestation är vad den aningslöse och förvirrade svensken presterar! Sverige är ett enda stort dagis, nu ska ALLA vara snälla.
Citera
2017-04-09, 19:50
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn
Androgyna hipster-hen cucks till människor. Ni har blod på era händer.

Den klick av befolkningen som har varnat för det här senaste åren har blivit bespottade, blivit kallade rasister och fått stå ut med det ena och vad gör ni nu? Erkänner ni kanske eran jävla dumhet, lovar om bättring och att få ett slut på inkommande samhällsparasiter och våldsverkande primitiva folkslag?

Nej, det är nu som man ska visa andra hur pass mycket godhet man har. Och bara vi bemöter våldsmakare med vår fina godhet så kommer det inte ske igen. Så nu kör vi igång med negerrap och låter massa avdankade B-kändisar inom nöjesbranschen får spotta ut floskler om kärlek, lika värde och godhet.

Förbannade jävla hyckleri.

Bra skrivet. Det som s.k. rasister och nazister har varnat för i åratal har nu inträffat, liksom mycket annat i mångkulturens spår. Istället för att fundera på hur i helvete vi har hamnat i den här situationen så fortsätter man att önska ännu mer av exakt samma sak som lett till det här. Att fortsätta blunda och spotta ut floskel om kärlek kommer bara att leda till fler terrordåd i framtiden och mer blod på våra gator.
Citera
2017-04-09, 19:51
Medlem
Nyheter Idag rapporterar att det är snudd på feststämning vid manifestationen... någon som var på plats?

https://nyheteridag.se/stor-manifestation-i-stockholm-folk-tittar-varandra-i-ogonen-for-en-gangs-skull/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in